Kysymys mitä minkäkinlaisesta ajopelistä voi saada on mahdoton vastattava, kukaan ei tiedä vastausta. Ajopelistä saa tasan tarkkaan niin paljon kuin joku on siitä valmis myyntihetkellä maksamaan. Apumoottorifillari oli tasan tonnin arvoinen silloin kun siitä joku sen tarjosi, tänään arvo voi olla satasen, kaks, tai ihan just senverran mitä joku siitä tänään tarjoaisi. Jos sinun olisi pakko se tänään myydä siis.
Aikoinaan kun sain 79 Trialin valmiiksi ja olin sillä juhannusajelulla niin yksi mies ihastui mopoon ja yritti tosissaan ostaa sitä minulta. Teki tarjouksen, kieltäydyin, korotti tarjousta, kieltäydyin jne. Viimein tarjosi 3000€, silloin kyllä teki jo vähän mieli myydä mutta aloin ajatella että muuttuisiko elämäni jotenkin paremmaksi vaikka olisikin 3 tonnia lompsassa. En keksinyt miten se olisi muuttanut elämääni paremmaksi joten edelleen kieltäydyin myymästä. Eli mopostani tarjottiin 3 tonnia mutta en sitä kuitenkaan sen arvoisena pidä, minulle tunnearvo on tärkeämpää kuin raha. Olen ajanut kyseisellä mopolla tuhansia kilometrejä, tullut paljon hyviä muistoja (ja metsäautokuvia), ei sellaiselle voi mitata arvoa. Ei se mopo kuitenkaan ihan arvotonkaan ole, vakuutustarkastaja lupasi sille heti suoralta kädeltä parin tonnin kaskon kun näki mopon.