Ford ja Rekorttimerkkiset ilmalämpöpumput? Vielä turpotiisselit ja vepastolla varustettu? Kuka myy?

Juu oon huomannu ennenkin et mun ei tarvii paljoo johdatella,kun nää eksyy aiheesta

Tai oikeemmin se oli Henkka tälläkertaa,kun sillä on autossakin ILPO,ja minä siitä utelemaan lisää..(viestit 74.75 tais olla juttua..)
Mut mitäpä noista kylmistä vaunuista uusia aiheita alottelemaan,ei minuu haittaa ainakaan-jatkakaa vaan

Aattelin muuten laittaa kohta päälle sen uuden ÖP.lämmitin patentin.Muuten ois jo päällä mut kun ei uskalla jättää vahtimatta vielä,ettei kärähä mitään..jos vaikka tippa pari öljyä heruis kuuman lasin päälle kun siinä on öljyproppu just yläpuolella.
Ja joo,ILPO pelaa hienosti ja pakkasta on nyt -24.3.
Voihan histi,ja huomenna myös kylmä aamu yhtälailla.Lapinjärvellä.
Olen lähössä muuttokeikalle Espooseen mut en taida uskaltaa kylmän takia jäädä yöksi.Ei saa akunlatausvirtoja autoon.
Ja kotimökki vois mennä hailakaksi mut isompi huoli autosta että mitenkä pääsis vieraassa paikassa liikkeelle kun toi öljykin on niin vanhaa eikä synteettistä.Moottori on senverta erikoinen että sitä pitää säästellä.22,5/1 puristussuhde laittaa varmasti laakeripaineet tiukille.