Kiitoksia, kyllähän Phillipsilläkin ne auki saa ja miksei kiinnikin mutta tuppaavat kannat murjoontumaan. Olisi ehkä pitänyt täsmentää että 70-luvun alun Honda kyseessä. Mulla vaan on hankittuna läjä Kenuine Partsin tekemiä ruuveja sitä Hondaa varten, niitä nättejä pienikantaisia jotka tähän oikeasti kuuluvatkin, ja se ristiura ei ole PH. Ruuvit maksoivat luokkaa euron viiva kolme per kipale, joten esim kympin meisseli niitä varten ei olisi paha rasti. Ripustaa sen vaan seinälle riittävän korkealle ettei kukaan lainaa tai käytä sitä vaikka sitten niihin PH-ruuveihin

Toinen käyttökohde on pari kpl lennokkimoottoreita, 1,6cc ja 2,5cc O.S. merkkiset, samaa ikää tai muutaman vuoden tuoreempia kuin Hondakin (tai minä itse), niissä on jotain PH0 tai PH1 kokoa vastaavat kannat kampikammion ja kannen ruuveissa, niitäkään en haluaisi pilalle nylpätä, ovat vaikeampia löydettäviä kuin Hondan vastaavat.
Amazon-verkkokaupassa noita on, jopa sellainen Japanissa valmistettu joka näyttää tavalliselta ruuvarilta mutta sisältää myös iskumeisselitoiminnon

Meinasin vaan josko kotimaasta löytyisi sopivia. Niin ja on mulla iskumeisselikin, mutta siihen tarttis semmoiset JIS-teräpalat. Tietty siinä vaiheessa kun iskumeisseliä hamutaan, on todennäköisesti tavallisella jo muutama kerta lipsautettu

Nyt on Hondassa sekaisin isokantaisia DIN- ja nylpättyjä JIS-ruuveja, eli kopat on kiinni, eikä välitöntä tarvetta avata, joten sen puoleen ei kiirutta ole.