Kirjoittaja Aihe: valuraudan halkeaman hitsaus?  (Luettu 25782 kertaa)

Marraskuu 11, 2015, 15:34:45 ip
Vastaus #30

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Jos se pieno olis mahdollista polttaa ennen kaatikselle vientiä niin loppujäte menis metalliin?Kerrostalon pihalla ihmettelijöille vois sanoa että tää on taide-performanssi musiikin kaupallistumista vastaan... ;D

Niinno polttihan se Hendrixikin aikoinaan,1967 kitaransa  8)
Kuvan henkilö myöhemmin,vale-Henkka.

[ylläpito on poistanut liitteen]

Marraskuu 11, 2015, 20:38:45 ip
Vastaus #31

Antti Jokinen

• Vieras

Eikö sillä omavastuulla jo saisi uuden hellan-no ei toki induktiotasolla mutta jonkun..Eli paljon noi omavastuut on?

En muista omaanikaan Ifissä,ehkä 300€..Eli ihan pikkuvahingon takia en viitsis vaivautua.Itseasiassa en nykyään tarttis koko kotivakuutusta enää koska en omista mitään hirmu arvokasta mutta kun se on lähes pakollinen kun asuu vuokralla.

Lisää kehuja Ifille. Omavastuu kotivakuutuksessa on 150€, ja minä sain hyvän asiakkaan bonusta 100€, koska olen keskittänyt kaikki vakuutukseni sinne. Eli minulle jäi koko jutusta maksettavaksi vain 50€ omasta pussista ja Stefan saa hienon flyygelin ilmaiseksi puutarhaansa. Halleluja!

Marraskuu 11, 2015, 20:57:43 ip
Vastaus #32

Stefan Holmström

• Vieras
Lainaus
Lisää kehuja Ifille. Omavastuu kotivakuutuksessa on 150€, ja minä sain hyvän asiakkaan bonusta 100€, koska olen keskittänyt kaikki vakuutukseni sinne. Eli minulle jäi koko jutusta maksettavaksi vain 50€ omasta pussista ja Stefan saa hienon flyygelin ilmaiseksi puutarhaansa. Halleluja!
Näin se moderni talous toimii!  8)

Marraskuu 17, 2015, 19:19:06 ip
Vastaus #33

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro
No ei tämäkään liity valuraudan eikä muunkaan metallin hitsaukseen mutta tossa aiemmin kerroin Fennian "kiiruista" vakuutus korvauksessa ja siitä kun sen innoittamana tein kilpailutus kierroksen vakuutuksistani.
No tänään kävimme Lähi Tapiolassa ja sieltä saimme parhaan tarjouksen koti-ja siihen liittyvistä vakuutuksista sekä kolmen museopyöräni vakuutuksista ja kyllä me samalla reissulla kaupat tehtiin.
Pari autoa ehkä siirtyvät myös ko. yhtiöön tai ainakin toinen mutta ei Fenniasta vaan bonuksia myöntävästä pankki/vakuutusyhtiöstä.Ehkä toinen auto on pidettävä vielä ko. yhtiössä että voi niitä bonuksia käyttää johonkin,pitänee vielä "bonusyhtiössä" käydä neuvottelut.
Yamaha TR1 -81 / Green Mystery
CanAm Spyder RT -13
CRESCENT Elda E-Going
Triumph CSD -29
Triumph TigerCup -62
NSU Sportmax Streetreplica -58

Marraskuu 17, 2015, 20:10:02 ip
Vastaus #34

Antti Jokinen

• Vieras
Tämän flyygelin ostajalla on kotivakuutus Tapiolassa, ja teki vahinkoilmoituksen turhan kuljetuksen osalta. Soitinhan oli rikki sen tullessa perille. Rikkoutuminen ja kuljetus pois hänen luotaan meni minun vakuutuksestani. (If)

Hän odottaa edelleen vastausta korvauspäätöksestä...

Marraskuu 17, 2015, 22:39:57 ip
Vastaus #35

Juha Tanila

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tota noin faktoihin menemättä ja etenkin ymmärtämättä niin on pakko ihmetellä mitä he-le-vettiä tapahtuu.

Lupaudun siivoamaan tuon jätteen ihan omakustannehintaan. Tuon halkeaman korjaaminen ei jännitä pätkääkän.

Hitsareille, mitä muuten tässä ketjussa ei oli juuri näkynyt olis tarjolla korjauspuikkoja 2 - 5 mm koossa, lähinnä isoja. Jopa Certanitum 707 3,2 puikko olis lähes täys paketti. Alu- ja valupuikoistani en luovu kuin sulattamalla.