Kaveri sai jotain ihmeellistä puuta, ei kovin painavaa mutta kovaa. Eikun tekeen hirvikivääriin uutta tukkia, semmosella onko kone viila sitä hioi ja meni silmät ihan umpeen. Viikko sairaalassa antibiootti tipassa, annoin lainaksi Kemiran tekemän sotilasnaamarin niin sai valmiiksi. Ikänsä tehnyt tukkeja, ilman suojaimia tietty. Rautsinki kannattaa vähän varoa, kyllä koivusta ja omenapuusta saa turvallisesti komeeta.
Vaikkei osta/myy palsta niin kysyn paljonko mun pitäis eläkkeestä säästää et yhen saisin ostettua, mulla on noita lapin turiste puukkoja seinällä mutta häpiävät oikean jenkki sotilaan puukon vieressä. Mullahan on pistimiä jolla piikkilanka katkee, mutta oikea Suomi puukko puuttuu. Mulla on sitten kaikki esillä ja jos tiedän tekijän teen hienon kyltin, ennen sen laminointia lähetän tekijälle jotta saan nimen myös lappuun.
Hullu keräiliä jolla yli sata ilma asetta, eka 30 luvulta ja hitlerin kaksi lippaallista jolla Hitlerin pojat harjoitteli, kummatkin ampumattomia ja pysyy. Yksi ilmeisesti Suomalaisen sepän tekosia jossa jousi vain lyö vauhtia. Rautsin puukko saisi ihan paraati paikan kokoelmiin. Mä arvostan kaikkea käsin tehtyä, kyllä mä saan säästettyä sen rahan, kuten kaikkeen muuhunki.