Pensan sekkaan kaajettavat suuttimien putsausaineet ovat pääasiassa petroolia tai lamppuölijyä. Vaikutuksista en ossaa sanua mittään.
Eikkait se suoraruisku oo.
Minä oon aina epäilly nuita venttiilinsuoja-aineita kun haiskahtaa ihan normi hiilivedylle eli rillinsytytysaineelle että mitä ne loppujen lopuksi on.Nykysin ei oo tarvetta kuin pyörässä enää ja siinähän on muutenkin vaatimus 98.Mutta semmonen Millenium purkki kestää pitkään että ei ole kustannuskysymys.
Kyllä se Possilainen suoraruisku on-tai suihku miten vaan haluaa kutsua.Molempia nimiä on esiintyny.
Tais olla Saabissakin.Ja Fordin Colognessa jokatapauksessa.
Bensaa painetaan siis koko ajan imuventiilin kaulaan.Ei se silti paljoa kuluta ainetta.9 ja 11 litran välillä semmonen 170 hv kone nelivaihteisena ilman ylivaihdetta siis.On useamman vuoden ajopäiväkirjan tulos.
ps. Nii,ja ohan Mesessäkin sellanen ja liekö Audikin ynnämonimuu käyttäny.Eilen just näin ladossa peiton alla silmäterän eli kartanon isännän vanhan V8 Mersun.Ei katottu konepellin alle mutta siellähän täytyy olla tuon kuvan mukanen jakaja.
pss. Unohdin vielä mainita Volkkarin.Tuossa lyhyt video missä jannu testaa suuttimet ja toteaa ne sököiksi 250tkm ajettuina.
Tuolleen minäkin oon testannu mut yhen kerrallaan vaan ja irroitettuna auton järjestelmästä.6 koneessa on 6 suutinta + yksi kylmäkäynnistystä varten.
Semmonen vehe käy ja vetää kyllä tosi hienosti-ei tän kummempia hienouksia minusta tarvita.
https://www.youtube.com/watch?v=XE9gosY1BbI[ylläpito on poistanut liitteen]