Kirjoittaja Aihe: Myymisen vaikeus  (Luettu 90666 kertaa)

Syyskuu 26, 2015, 14:23:35 ip
Vastaus #60

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Myyminen mitään vaikeeta ole, kävin rannassa ja ex pomo siinä pesi venettään, tuli puheeksi että hänen vaimonsa haluaisi myös skootterin mutta hän ei tonnia maksa mistään kaksitahtisesta. Sanoin että miten olisi tämä, kaupat tehtiin heti. Kun serkku tulee mökiltä käyn mittaamassa akun ja haen uuden, sitten on ukolla uusi skode ja sen saa vasta perikunta myydä. No jos rupee tekemään mieli satapiikkistä niin onpa antaa vaihtoon uusi peli. Nyt tuskin häviän eli voitolla mennään.

Syyskuu 26, 2015, 14:41:57 ip
Vastaus #61

Jari Eronen

• Vieras
Onnea, taisi käydä tosi hyvä tuuri!

Syyskuu 26, 2015, 15:02:14 ip
Vastaus #62

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Joskus kaupat syntyy itsestään ja tohti myydä hyvälle kaverille hyvän pelin, siinähän se kikstartin korvake rikki. Konepuolen pomo korkeakoulussa niin meinas että oppilaat saa tehdä mallin ja CNC kone jyrsii uuden kopan alumentistä joka kestää, tosin meinasi ettei vaimo sitä polkemalla saa käyntiin vaan pannaan uusi akku joka vuosi. Sanoi ettei hätäile ku siinä on nyt uusi.

Syyskuu 26, 2015, 15:23:09 ip
Vastaus #63

Jouni Ylikotila

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Minä oon paria pyörää koittanu myyvä koko kesän, ja todennu että jos ei oo myyminen helppoa nii vaihtaminen se vasta hankalaa on. Monenlaista vaihdokkia on tarjottu vaihdossa ja oon huomannu että varmin tapa välttyä kaupanteolta on sanoa vaihdokin tarjoajalle että "vaihetaan vaan!" On nimittäin kaikki vaihtajat sen jälkeen häipyny ku pieru saharaan.

Syyskuu 26, 2015, 17:09:39 ip
Vastaus #64

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Joo se on ku ostajalla on tarve ja hinta kohdillaan, mulla oli tietenki tuuria. Noin hyvää en olis halunnu myydä tuntemattomalle joka olisi siittä tehnyt tilin. Siinä on vuosiksi Mariannelle peli, mies konepuolen insinööri ja kun katsoi mittaria tuumas että hyvä kun on valmiiksi sisään ajettu, meinasi ettei hän saa noin hienoa ja mieluista Joulu lahjaa, näytin johdon jonka katkaisu nostaa nopeutta. Ei ikinä katkaista 43Km/t on kaupunkiin hyvä nopeus ja sanoin että joka valossa jäät jäkeen etkä kehtaa ohittaa makkarat kylmäboxissa. Pojalla tietty kupärä ja kunnon varusteet, nyt mennään mökille äidin kyydissä, isä tulee Volvolla perässä. Oli hienoa myydä kunnon perheeseen ja parkkipaikka löytyy nyt. Mustahan se on josta tykkäsin ja uusi on keltainen, ei onneksi pinkki kuten siskon nuorimman skode. Se annettiin hevosten hoidosta ja kun saa mopoauto kortin saa antaa vaihdossa, minäkin lupasin tytölle satasen ja mennään katsomaan etteivät myy mitään romua, likka uskoo ja luottaa meihin. Sitten pääsis talvellakin hoitamaan heppoja, ei yksinhuoltajalla ole hirveesti rahaa riitä. Pannaan tynnyri diisseliä pihaanjosta saa tankata, vaimon duunipaikan pihassa johon mulla koodi on mittarit, laskua ei ole koskaan tullut eikä varmaan tulekkaan. Siinä on tytölle tankkauspaikka, että näin se myyminen joskus käy.

Syyskuu 26, 2015, 22:57:07 ip
Vastaus #65

Jouni Ylikotila

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tätä minä oon myyny koko kesän, sanokaapa asiantuntijat mikä on vikana ku ei yhtään tosiostajaa oo löytyny. Onko tämä liian kallis? Liian ruma? liian huono? vai liian kaukana? Vai eikö vaan kellään oo rahaa? Missä vika? Kattokaa tuo linkki ja kertokaa. http://www.tori.fi/pohjois-pohjanmaa/Kawasaki_GPX_750R_1988_21931009.htm?ma=1

Syyskuu 26, 2015, 23:14:01 ip
Vastaus #66

Petteri Heinonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tätä minä oon myyny koko kesän, sanokaapa asiantuntijat mikä on vikana ku ei yhtään tosiostajaa oo löytyny. Onko tämä liian kallis? Liian ruma? liian huono? vai liian kaukana? Vai eikö vaan kellään oo rahaa? Missä vika? Kattokaa tuo linkki ja kertokaa. http://www.tori.fi/pohjois-pohjanmaa/Kawasaki_GPX_750R_1988_21931009.htm?ma=1

Ota katteet pois, maalaa spräyllä koko pyörä mattamustaksi ja nostaa hintaa tonnilla. Menee viikossa kaupaksi.

Syyskuu 26, 2015, 23:22:28 ip
Vastaus #67

Jouni Ylikotila

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Nii ja semmonen Jari Kurrin kypärän näkönen mörkömaski keulaan, niimmää taijan tehä.

Syyskuu 26, 2015, 23:43:47 ip
Vastaus #68

Anssi Tötterström

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mopetilla mennää... jäsen 5030
Ei pyörässä oo vikaa, on vaan niin pirun kaukana.  :(

Syyskuu 27, 2015, 00:12:50 ap
Vastaus #69

Jouni Ylikotila

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ei pyörässä oo vikaa, on vaan niin pirun kaukana.  :(
No sitä minäki oon alakanu eppäilleen että onkohan tämä kaukana joka paikasta. Vaikka käyhän ne rautaperseajurit tikkarinki ostamassa vielä kauempaa, aivan vaan kuitin takia, ei sillä tikkarillakaan niin väliä.

Syyskuu 27, 2015, 07:02:27 ap
Vastaus #70

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Nii ja semmonen Jari Kurrin kypärän näkönen mörkömaski keulaan, niimmää taijan tehä.

MadMax !

Juu,en noiden hintoja koskaan ole seurannu-kuten en muittenkaan pyörien mutta edukkaaltahan tuo vaikuttas ilman muuta.
Sillonhan vois ajatella että kannattas tulla kauempaakin ja siistihän tuo on että tuskin pettymys tosiostajalle.

Joten vaikeapa sanoa,onko potentiaaliset ostajat etelässä,missä,laiskoja,peeaa,syksy,jotain muuta ?

Syyskuu 27, 2015, 09:53:48 ap
Vastaus #71

Tuomas Korkala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
etelästä hakian pitää saada puoleen hintaan kun menee niin paljon polttoaineisiin rahaa. Tätäkin tinkimis yritystä saanu kuulla

Syyskuu 27, 2015, 12:00:51 ip
Vastaus #72

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro
Joo toi on hauska ostamisen este ettei voi hakea kaukaa kun kuluu bensaan rahaa.Sitähän ei sitten lasketa kuinka paljon bensaa kuluu kun ajellaan päämäärättömästi tuhansia kilsoja kesässä!!!!!
Yamaha TR1 -81 / Green Mystery
CanAm Spyder RT -13
CRESCENT Elda E-Going
Triumph CSD -29
Triumph TigerCup -62
NSU Sportmax Streetreplica -58

Syyskuu 27, 2015, 14:52:25 ip
Vastaus #73

Leo Belik

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Cum On Feel the Noize
Niin ja onko se millään tavalla myyjän ongelma, jos asuu eripaikassa kun ostaja? Ei jummarra.

Ei vika, mutta kaupankäynnin edellytys on ostamisen helpous. Eli myymisen helppous on verrannollinen ostamisen helppouteen.
Jos sulla on kaveri jossain esim. Tre - Hki alueella, niin vie se sinne missä on potentiaalista ostajaa. Laita hinnaksi 1800,- ja anna kaverille 500,- provikat josta hän voi tinkiä hintaa. Eli sulle varmana 1300,- ja kaverille loput.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 27, 2015, 14:55:01 ip kirjoittanut Leo Belik »
BSA "Buzy Beeza"

Syyskuu 27, 2015, 15:11:44 ip
Vastaus #74

Kari Vähäkainu

• Vieras
Tänään myin sen 350 e;lla ja noutaja tuli yli 100 km;n päästä vartavasten tuota noutamaan.

Onko ihmiset oikeasti noin laiskoja että 100 km on jo kaukana? Minä asun Keski-Pohjanmaalla ja olen (ihan vartavasten) hakenut projektikuntoisia mopoja Turusta, Vantaalta, Joensuun takaa, Oulusta... Ei 1000 kilsaa edestakas ole matka eikä mikään.