Kävin katsomassa tätä pyörää ennen sinua ja pienen lenkinkin heitin, kehui että konetta rempattu ym. mutta mistään ei mitään dokumenttia ja todella hatarilla muistikuvilla
Innostus suurimmaksi osaksi hiipui kun kansi tihkui öljyä sellaisista paikoista mistä ei pitäisi voida + paljon pisteosaa puuttui tai vääränlaisia.. Vaikka toki pudotti hintaa aika miehekkäästi kun aloin olla lähdön päällä pois.
Hyvä ettet ostanut, mä olisin jäänyt ilman

Kyllä kone on auki ollut ihan perille asti, puristukset on ok ja ketjut tuntui olevan kireällä. Vähän on tiivistemassan kanssa läträtty, pitää tarkistaa öljypohja kunhan saan sen pois rungosta. Ei tosiaan osannut sanoa juuri mitään tehdyistä remonteista ja vaihdetuista osista. Luultavasti avaan yläpään ja vaihdan tiivisteet. Katsotaan siinä vaiheessa miltä näyttää ja arvioidaan lisäavauksen tarve uudestaan.
Hinta tosiaan putosi niin alas, että riski kannatti ottaa.
Mietin jo jälkikäteen että olisin varalle hakenut kun ostin sitten vaasassa myynnissä olleen pyörän mutta tämä olikin sitten jo myyty.. 
Ai säkö sen ostit, juuri kun olin tankannut auton ja lähdössä hakemaan sitä kotiin

Mahtava pyörä on ajaa mitä olen omalla ehtinyt kun piti perusremontit tehdä ennenkuin tohti lähteä kotipihaa kauemmas.
Hienosti se kulkee, mitä nyt hieman ajoin ennen projektin alkua. Tehoa on ihan eri lailla kuin 750:sä ja vääntö alkaa paljon alempaa.
Putkistoa olen ajatellut hommata ja marvingin mustakromattu 4-2 olisi ilmeisesti museotarkastuksessakin hyväksyttävä mutta sopivuudessa pientä tuskaa ilmeisesti on jonka selvittäminen on vähän vielä kesken..
Kysäse Marvingilta suoraan. Mulla oli 750:n putkiston kanssa myös omat epäilykseni, mutta he lähettivät kuvia ja lupasivat hoitaa asian jos ei sovi ja muut osat on kunnossa.
Omat puutteensa toki on omassakin mutta ei mitään ylitsepääsemätöntä, matkustajan sivukahvat, väärät takavilkut ja putkisto suurimmat. Sitten muuta osaa jota mielellään parempaan vaihtelisi. Takaiskarit on konit mulla mutta ne on ajanmukaiset varusteet, sulla taisi olla hagon iskarit..
Kahvat voi olla vaikeat löytää. Italiassa on yks myyjä, mutta sillä on hinnat ihan pilvissä. Mä ostin omani Saksan Ebaystä, kävi tuuri kun olivat melkein ilmaiset.
Onko sulla tuohon pyörään varaosakirjaa? CMSNL:n sivuilta löytyy jenkkiversion räjäytyskuvat, mutta EU-mallissa on eroja siellä täällä.
Tarkoitus on vaihtaa alkuperäiset säiliöllä varustetut iskarit takaisin. Teen tarvittaessa niihin huollon samaan tapaan kuin 750:n iskareille. Jos sä et tarvii niitä sun alkuperäisiä niin olen kiinnostunut.
Miltä se sun pyörä noin muuten vaikuttaa, luuletko, että kilometrilukema pitää paikkansa?