Kirjoittaja Aihe: Zündapp Combinette 423 -58  (Luettu 38511 kertaa)

Toukokuu 01, 2018, 12:29:17 ip
Vastaus #60

marco niemi

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mitenkäs tommonen Zyndapp -58 pitäisi liikkua,pitkän tauon jälkeen päätin vähän keskittyä tohon mopoonkin ja käynistin ja lähin ajamaan ,mutta ei oikein jaksanut vetää tämmöstä 90+ kg  miestä eteenpäin, männän olen mottoriin vaihtanut ja kaasuttimen putsannut muuta en oikesta ole konelle tehnyt.muuten toimi kytkin ym.

Elokuu 02, 2018, 08:20:10 ap
Vastaus #61

Tommi Pihlstedt

• *
  • Jäsentiedot Poissa
No onpas aikaa mennyt  ::)

Ensin isot kiitokset Loustin Arille, pähkäilyjemme tuloksena olen nyt juhannuksesta asti saanut ajella mopollani. Toimii hienosti!!!

Tuohon kulkemiseen voin sanoa, että itsekin painan n. 90 kiloa ja gps näyttää tasaisella tiellä 44-45 kilsaa tunnissa, hanat kaakossa siis  8) Tankissa mulla on Shellin V-Poweria ja Teboilin synteettistä kakstahtiöljyä 3.5-4%. Sytytystä laitoin ensin Arin ohjeen mukaan myöhemmälle, mutta kone ei halunnut käynnistyä sillä säädöllä ollenkaan. Sitten otin uudellen auki ja laitoin hieman alkuasentoa aikaisemmalle ja nyt tuntuu vetävän paremmin kuin ennen. Kotiin tullessani nousen loivaa mäkeä ja ennen kierrokset laskivat mäessä, nyt voin lähteä mäen alta ihan pienillä kierroksilla ja vauhti kiihtyy koko matkan  :)

Tomppa!
Zündapp Combinette S 423 -58
BMW 335i Cabriolet -07
Uusi tulokas Zündapp 428 -59

Joulukuu 29, 2020, 13:02:48 ip
Vastaus #62

Tommi Pihlstedt

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Päivitystä pitkästä aikaa...

Ajokausi -20 on ohi ja ajot olivat todella vähäisiä  :-\ Venellä liikuttiin saaristossa ja lisäksi muutin puolta pienempään rivariin, joten aikaa meni kumpaankin paljon. Ne kolme kertaa kun ajoin mopolla, kaikki toimi hienosti. Loustin Arilta tilaamani kytkimen jouset ovat vahvemmat kuin ne vanhat ja nyt tuntuu, että kytkin toimii kuten kuuluu. Uskon että keväällä alkaa kuitenkin taas kiinnostaa mopolla ajaminenkin  8) 

Sitä odotellessa Hyvää "talven" jatkoa  :P
Zündapp Combinette S 423 -58
BMW 335i Cabriolet -07
Uusi tulokas Zündapp 428 -59