Tuo GPS seuranta ei tule ikinä onnistumaan, kiinasta saa parilla kympillä laitteen ja lopputulema on että autosi on seissyt kotipihassa. Voit aina joskus kytkeä pois ja käydä kaupassa niin tulee edes vähän veroa. Nythän veljeskansamme jo auttaa veneveron poistossa, hommasta tulee vähän kuin pontikan keitto aikoinaan. Poliiseilla ei ole laitetta jolla voivat asiaa tutkia, kun sininen valo näkyy kytket laitteen pois. Ihan kuollut ajatus vaikka olisikin reilua maksaa vain käytöstä mutta mehän maksetaan jo, harvassa maassa on näin kova vero polttoaineessa.
Kansasta ei välitetä, kun maanantaina soitin pyörätien liukkaudesta ihan pomotasolle asti ja asia luvattiin korjata heti, pyörä/kävely tie menee terveyskeskukseen. Mulla siperian laikka joka kaatui kahdesti eikä mun nastakengät pitäneet yhtään, nyt luonto korjasi että se lumi jäätyi kiinni. Päivän Pohjalaisessa juttu etusivulla että 200 ihmistä kaatunut ja yötämyöten potilaita kipsattiin, mitä se sora oikein maksaa. Tämäkin liittyy veroon koska kaatuneet maksaa veroa ja verorahoilla kaatuneet korjattiin. Ei negatiivinen moottoripyörä/vene vero asiaa paranna, muistamme kyllä seuraaviin vaaleihin tämän. Itse olen keksinyt jo monta keinoa kiertää nämä verot, ikävää on että Suomeen tulee tuhansia työttömiä mutta omasta leivästä on pidettävä kiinni.