Kirjoittaja Aihe: Ebay vs Suomen kauppiaat.  (Luettu 31639 kertaa)

Joulukuu 02, 2016, 20:59:14 ip
Vastaus #60

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
 No kukin ajaa omalla tavallaan renkaansa. Minä oon pitänyt sen 1  -2  milliä rajana ja menevät vaihtoon. Eihän näillä köröttelyillä mp:n renkaat kulu tässä "tourinki" ajossa muutenkaan kuin keskeltä. Pientareilla on aina täydet.  :-X
 Parhaimmillaan oon tainnut päästä mp kumeilla 8000 tkm? Olioskohan olleet mezlerin lazetecin 3:t, mitkä ei pitänyt lopussa enää yhtään?
 Pirellin angeleista olen tykännyt. Sopiva ote tiehen, ja ovat just parhaillaan tuon pyörän kanssa.

Joulukuu 02, 2016, 22:42:13 ip
Vastaus #61

Johan Kosunen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Renkaina olleet Z6 ja Z8 Metzelerit. Bridgen Batlakset  ja mitä näitä on. Misukan Pilot Road GT: Mallit 3 ja 4:set.  Continentalit, Dunlopit,
Nyt on alla Metzelerin  880 marathonit.
tää on kyllä viimenen itäpyörä jonka mä ostan...

Joulukuu 02, 2016, 23:13:53 ip
Vastaus #62

Jaakko Latvanen

• Vieras
Isossa katupyörässä muutama takanen kerkes ihan sileeks mennä keskeltä, kerran vähän rätitkin paisto. Sitä kun sormella paino vanteelta oton jälkeen, tuntu että vois sen sormen painaa läpi. Ja tuli mieleen sepelin pala asfaltilla... ja meinaa, että seuraavan vaihan vähän ennemmin. Kerralla tyhjenevä rengas, maantievauhti ja painava pyörä saattas olla kuitenkin melko huono yhistelmä.  Kokemusta on jaawalla noin 60-70 nopeuvessa hiekkatiellä ja just ihan sileestä kumista kivi läpi, myös sisuskumista. Kylkimyyryä mentiin suuntaan ja toiseen enneko pysähty, mutta ei sentään tarvinnu tapeilta jalkoja puottaa. Jaawassa kuitenkii massaa alle 150 kg. Kawassa ko välillä ryppee, tullee pitojen takia vaihetuks enneko ovat ihan sileet.
jv

Joulukuu 02, 2016, 23:17:25 ip
Vastaus #63

Pekka Lämsä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Terve
Katsokaapa välillä mikä on otsikko!

Pekka