Kirjoittaja Aihe: Tasa-arvoinen avioliittolaki  (Luettu 36498 kertaa)

Maaliskuu 02, 2017, 19:44:20 ip
Vastaus #75

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro

Voisko toi homous liityä mitenkään Ilmailualan Unionin ja Paltan välisiin lakkojuttuihin,ajattelin vaan noita stuerrtteja ja lentoemoja paitsi ettei ne nyt tässä lakkouhassa ole päätekijöitä.
Tääkin juttu ihan vaan sen takia ettei unohdu läheinen yhteys asioilla Tasa-arvoinen avioliittolaki asiaan ja sakariiniin.
Yamaha TR1 -81 / Green Mystery
CanAm Spyder RT -13
CRESCENT Elda E-Going
Triumph CSD -29
Triumph TigerCup -62
NSU Sportmax Streetreplica -58

Maaliskuu 02, 2017, 19:53:24 ip
Vastaus #76

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
Onko teiltä vai minulta käsitteet sekaisin

Lainaus Timo Jylhä
"
On tämä darvinistin ja pakanan elämä helppoa kun ei tarvii miettiä että mitä mikäkin satukirja, kirkko tai uskonto sanoo homoista ynnä muista.
"
Ensinnäkin minä en ole pakana, olen ateisti, tai ainakin agnostikko, Jylhä .. sä oot ainakin Agnostikko, et pakana

-Pakana on joka ei ole kuullu raamatun höpötystä
-Agnostikko epäilee Jumalan olemassa oloa
-Atesiti kieltää Jumalan olemassa olon (ja luottaa itseensä)
-Uskovainen on ihminen joka ei usko itteesä, vaan pakenee toisten taa
-Muslimi uskoo johonkin ....  ???

-Homo on homoseksuaalinen ihminen (sairas kuten vaikka alkoholismi)

-Lesbo, lepakko on naispuolinen homo
-Hintti on urospuolinen homo

PS. On tehty ihan tieteellinen tutkimus jossa todetaan liiallisen ahtauden johtavan homouteen jopa rotilla!

PS. Minun mielestäni kaikki ovat tasa-arvoisia mutta miksi pitää tulla loisimaan toisten maahan

PS. Kreikkalaiset ja Roomalaiset oli homomyönteisiä ???? Ovatko oppineet ?? Tuhatvuotiset valtakunnat ...

Eikö kirkko vioinut ehdottaa vaikka lepakoille, "homoliittoa", terminä, ai niin lepakot on lailla suojeltuja

Mulla on mulukku, so what, en muutu siitä mikskää  :embarassed:
Jaha. Kiitoksia asiavirheen korjauksesta. Siis agnostikko joka uskoo evoluutioon ja darvinin käsityksiin enempi kuin luomistarinoihin. Ja luulen että mikään elämänmuoto ei pyörisi homoudella, ainakaan kovin montaa sukupolvea? Jos pyörisi niin, oltaisiin luultavasti kehitytty kaksineuvoisiksi?

Kirjoittaa havukka-ahon ajattelija:
 Tuomo jylhä 

Maaliskuu 02, 2017, 19:58:17 ip
Vastaus #77

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
Onko teiltä vai minulta käsitteet sekaisin

Lainaus Timo Jylhä
"
On tämä darvinistin ja pakanan elämä helppoa kun ei tarvii miettiä että mitä mikäkin satukirja, kirkko tai uskonto sanoo homoista ynnä muista.
"
Ensinnäkin minä en ole pakana, olen ateisti, tai ainakin agnostikko, Jylhä .. sä oot ainakin Agnostikko, et pakana

-Homo on homoseksuaalinen ihminen (sairas kuten vaikka alkoholismi)

-Lesbo, lepakko on naispuolinen homo
-Hintti on urospuolinen homo

PS. On tehty ihan tieteellinen tutkimus jossa todetaan liiallisen ahtauden johtavan homouteen jopa rotilla!

PS. Minun mielestäni kaikki ovat tasa-arvoisia mutta miksi pitää tulla loisimaan toisten maahan

PS. Kreikkalaiset ja Roomalaiset oli homomyönteisiä ???? Ovatko oppineet ?? Tuhatvuotiset valtakunnat ...

Eikö kirkko vioinut ehdottaa vaikka lepakoille, "homoliittoa", terminä, ai niin lepakot on lailla suojeltuja

Mulla on mulukku, so what, en muutu siitä mikskää  :embarassed:
Jaha. Kiitoksia asiavirheen korjauksesta. Siis agnostikko joka uskoo evoluutioon ja darvinin käsityksiin enempi kuin luomistarinoihin. Ja luulen että mikään elämänmuoto ei pyörisi homoudella, ainakaan kovin montaa sukupolvea? Jos pyörisi niin, oltaisiin luultavasti kehitytty kaksineuvoisiksi?
Lepakot on hyödyllisiä. Ne syö paljon itikoita. Lepakoille pitäis kuulema rakentaa pönttöjä.  :-X

Kirjoittaa havukka-ahon ajattelija:
 Tuomo jylhä

Maaliskuu 02, 2017, 20:02:56 ip
Vastaus #78

Harri Holopainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Ateisti, takapiru, vastarannankiiski, humaani?
Eiköhän me olla samaa mieltä, älä huolehdi  ;)
Hullu ja humalassa saa olla muttei tyhmä

Maaliskuu 03, 2017, 14:45:52 ip
Vastaus #79

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu
Vastarannan Riku epäilee että maailmassa on suurempiakin ongelmia ja vääryyksiä kuin se että kuka pariutuu kenenkäkin kanssa...Kertokaas nyt rautalangalla miten tuo haittaa jokapäiväisessä elämässä???

Maaliskuu 03, 2017, 15:00:14 ip
Vastaus #80

teuvo venäläinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Vastarannan Riku epäilee että maailmassa on suurempiakin ongelmia ja vääryyksiä kuin se että kuka pariutuu kenenkäkin kanssa...Kertokaas nyt rautalangalla miten tuo haittaa jokapäiväisessä elämässä???
Varokaa homoja.Lesbo voi viedä vaimosi.Homo voi viedä miehesi.
Onko homous periytyvä sairaus?Ei ainakaan suoraan alenevassa polvessa (mahdottomuus),
Onko homoudesta pelastusta liikakansoittumiseeen?
Mten erotat homon väkijoukosta? Voiko homon mitenkään käännyttää?
tarttuuko homous kättelystä?
Voi hiisi mitä aikuiset ihmiset kirjoittaa.  :-D ;D ;D ;D

Maaliskuu 03, 2017, 17:02:57 ip
Vastaus #81

Kari Rautiainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • *** Rauzi ***
Varokaa homoja.Lesbo voi viedä vaimosi.Homo voi viedä miehesi.
Onko homous periytyvä sairaus?Ei ainakaan suoraan alenevassa polvessa (mahdottomuus),
Onko homoudesta pelastusta liikakansoittumiseeen?
Mten erotat homon väkijoukosta? Voiko homon mitenkään käännyttää?
tarttuuko homous kättelystä?
Voi hiisi mitä aikuiset ihmiset kirjoittaa.  :-D ;D ;D ;D

Äläpä Teuvo heitä leikiksi tätä, kun kaikki muut on ihan tosissaan.
Eikä tasa-arvo toteudu tällasella lailla. Voiko nainen kieltäytyä asepalveluksesta. Tai työpaikkaa hakiessa tasa-arvo, jääkö homo äitiyslomalle?

Maaliskuu 03, 2017, 18:37:06 ip
Vastaus #82

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu
Onkos Karssun toveripiirissä naisaseistakieltäytyjiä???Tai äitiyslomalle tyrkyttäytyviä miehimyksiä???Väitänpä suoraan,homoja ja lesboja ei tuppaa teille ovista ja ikkunoista sisään sen enempää kuin ennenkään...Nukkukaa yönne rauhassa.

Maaliskuu 03, 2017, 19:41:34 ip
Vastaus #83

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka

Maaliskuu 03, 2017, 20:12:53 ip
Vastaus #84

Kari Rautiainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • *** Rauzi ***
Onkos Karssun toveripiirissä naisaseistakieltäytyjiä???Tai äitiyslomalle tyrkyttäytyviä miehimyksiä???Väitänpä suoraan,homoja ja lesboja ei tuppaa teille ovista ja ikkunoista sisään sen enempää kuin ennenkään...Nukkukaa yönne rauhassa.

Näin se on.
Tosin,
Siitä ei nyt ollut kysekään ollenkaan. Jos nyt ilman huumoria sanoisin jotain, niin se ei ole minulta mitään pois mitä nuo sateenkaariväki tekee. Tosin, aika vastenmielistä on sanoa jotain ilman huumoria. Perseestä, anaalihommaa siis. Rektaalijuttua kertakaikkiaan. Jodlaava anus. Palatakseni asiaan, huumoriin.

Maaliskuu 03, 2017, 20:40:22 ip
Vastaus #85

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Hätäkös tässä kuivassa kaivossa, eiköhän ole kyseessä kuin periaatteet. Olen jo parikymmentä vuotta sanonut et naisille parin kuukauden asevelvollisuus jotta oppivat hivenen käyttään asetta ja auttamaan itseään ja muita. Sotia ei rynkyllä voiteta mutta onhan noita muitakin kriisejä, silloin sodan aikana naiset teki miesten työt ja hoitivat lapset + hakivat halot metsästä ja paljon muuta. Se oli oikeaa tasa arvoa, eivät olisi uskoneet tätä nykyistä tasa arvoa jota minäkään en usko. Ikäväkseni nämä vasurit/vihreet näitä ajaa.

Maaliskuu 04, 2017, 14:54:44 ip
Vastaus #86

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
No niin. Tänään on suoritettu tasa-arvoista avioelämää. Lopetin tallihommat pyynnöstä kesken (kaljakin jäi kesken tallin pöydälle) . Eukon kanssa vietetty "laatuaikaa" ja sisustettu yhdessä huushollia. On vaihdettu kevät verhoja ynnä muuta. Kasattu jotain ikea katiskoja ja istuttu sohvalla oikein vierekkäin, ja katseltu uusia sisustusvinkkejä. Itse olen tosin tyytynyt murahtelemaan vieressä ja kauhistelemaan tuota joutavaa rahan menoa, mokomiin kommuutteihin. Niinkun nyt ei olis muutakin hommattavaa. Tyhjensin oikein pakunkin siihen tavaran roudaamiseen. >:(

En tiiä, mutta onkohan sateenkaariperheissä toisella osapuolella tätä samaa ongelmaa kuin minulla, vai onko tämä noissa perheissä ihan yhteinen harrastus? En oo ennen tähän sortunut, mutta tulipahan nyt tämäkin koitettua. Ei ole minun juttu.  >:(

Maaliskuu 17, 2017, 15:45:52 ip
Vastaus #87

Harri Holopainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Siinäpä tuliki monta uutta potentiaalista sukupuolta...  :P
Saanko olla tyhmä, ... mutta miten nämä liittyy sukupuoleen?

Taitaa tämä VMPK väki olla aika sateenkaari porukkaa, kertokaa vielä että olette huume porukkaa  ???

MÄ PUHUN USKOVISMISTA .. Anteeks että huudan  :(

Maaliskuu 17, 2017, 15:55:55 ip
Vastaus #88

Harri Holopainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Näin se on.
Tosin,
Siitä ei nyt ollut kysekään ollenkaan. Jos nyt ilman huumoria sanoisin jotain, niin se ei ole minulta mitään pois mitä nuo sateenkaariväki tekee. Tosin, aika vastenmielistä on sanoa jotain ilman huumoria. Perseestä, anaalihommaa siis. Rektaalijuttua kertakaikkiaan. Jodlaava anus. Palatakseni asiaan, huumoriin.
Tehköön sateenkaariväki mitä tekee kunhan tekee sen siellä KAAPISSA, ei YLE-tv joka on veromarkoila maksettu, sanonko saat... per... jumal..ta!