Kirjoittaja Aihe: Tasa-arvoinen avioliittolaki  (Luettu 36493 kertaa)

Maaliskuu 02, 2017, 08:17:57 ap
Vastaus #60

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Onkos ne pelekästään kokkareilhin ja persujen ommaan käättöön tarkotettuja ne semmoset vessat,
jotka on valaestu ko. puoluveihin tunnusvärivaloella?

Joessakii vessoessa kun on pelekästään sinisijä valoja, ja toesissa lisäks joku keltanennii lamppu.  ::)

[ylläpito on poistanut liitteen]
-pena-

Maaliskuu 02, 2017, 09:45:00 ap
Vastaus #61

jussi koskinen

• Vieras
Moro
Tuolla aiemmin Jussi jo peräänkuulutti että minkälaiset ne paskahuussit sitten pitäisi olla,no nythän niitä tarvitaan jo neljänlaisia,
Miesten WC
Naisten WC
Muitten WC
ja
Kommari WC

Kaikki varmaan tiedämme miesten WC:n,jotkut rohkeat ovat ehkä käyneet naisten WC:ssä mutta nyt hyviä idiksiä noiden kahden viimeksi mainitun rakenteesta ja varusteista.Kommari WC:ssä ovi tottakai aukaistaan vasurilla mutta mitä muuta.

Kommunistin WC:n ovi on aatteen punainen. Ennen sisään pääsyä tarkastetaan jäsenkirja.
WC:n hajustimena toimii hapankaali. Paperin tilalla on sirppi.
Täysistunnolla voi katsella ovessa olevaa Leninin ja Stalinin kuvia.
Poislähtiessä paskahuussin kassööri tarkastaa onko "aunus" tyhjä...
"Kaksivärinen Mosse - alaosa tuskanpunainen - yläosa vekselinvihreä."

Maaliskuu 02, 2017, 10:10:08 ap
Vastaus #62

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu
Sinivalovessat on sen takia etteivät oikeistolaiset töki huumeita suoniinsa...Saavat vielä parempia ideoita kamapäissään kuin jotkut hiihtolenkillä.Nekin pitäis kieltää...

Maaliskuu 02, 2017, 11:02:38 ap
Vastaus #63

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Vessoja on erilaisia, silloinku oli vielä neuvostoliitto oltiin junalla reissussa. No kusihätä tuli mut junan vessat lukossa kun asemalla oltiin, seisokki niin pitkä et pääsi ulos ja Viipurin aseman vessaan. Reikiä lattiassa ja mahorkan hajussa joka reikään kusi ainakin viisi kerrallaan jopa takaa edessä olevan jalkojen välistä, minä nielin kuseni ja siihen vessaan olis voinu laittaa kyltin vain ryssille. Takasin junaan ja 5markkaa konduktöörille niin avas mulle ja vaimolle vessan oven. Kun ny vessoistakin kirjoitellaan.

Maaliskuu 02, 2017, 12:09:13 ip
Vastaus #64

Kari Rautiainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • *** Rauzi ***
Tasa-arvoisesta avioliittolaista olemme sujuvasti päässeet jo venäläise junan vessaan. Hieno homma.
Unkarissa visegrad nimisessä kylässä pääsin 40 asteen helteessä junapysäkin vessaan (ei siellä asemalla muuta ollutkaan) ja aivan järkyttävä lemu niitten lattiareikien alueella. Siis ihan järkyttävä. Jostain käsittämättömästä syystä vaimo ei sinne halunnut vaikka sillä oli kusihätä.

Ai miten tää liittyy avioliittolakiin? No ei mitenkään mutta haju oli kammottava.

Maaliskuu 02, 2017, 12:39:11 ip
Vastaus #65

Risto Saastamoinen

• Vieras
Tasa-arvoisesta avioliittolaista olemme sujuvasti päässeet jo venäläise junan vessaan. Hieno homma.
Unkarissa visegrad nimisessä kylässä pääsin 40 asteen helteessä junapysäkin vessaan (ei siellä asemalla muuta ollutkaan) ja aivan järkyttävä lemu niitten lattiareikien alueella. Siis ihan järkyttävä. Jostain käsittämättömästä syystä vaimo ei sinne halunnut vaikka sillä oli kusihätä.

Ai miten tää liittyy avioliittolakiin? No ei mitenkään mutta haju oli kammottava.

Eikös tässä aikoinaan ollut kova poru siitä kun suomalaiset ei hallitse small talkia, vai miten ne nimitti paskanpuhumisen siihen aikaan?
Tämä topikki todistaa että nyt osataan...

Maaliskuu 02, 2017, 12:59:07 ip
Vastaus #66

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu
Ei vielä tarvi kirkkoreissulle ottaa pefflettiä ja käsidesiä ja asbestihanskoja mukaan.Tossa lehdessä luki että hompat ja lättärit vihitään maistraatissa,niiku puolet avioliitoista.Nythän sitä voi alkaa sitten vääntämään kinaa kirkkohäistä...

Maaliskuu 02, 2017, 13:16:34 ip
Vastaus #67

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kari, liittyyhän tämä kovasti. Tasa arvon takia pitää olla eriraisia vessoja ja tämä oli esitys että mieste, naisten ja eitiedä mitä sukupuolta olevat niin vessat kaikille.Meillä Vaasassa rakennetaan urheilu stadionille lisää vessoja ja maksaa 30 000€ kappale, tohon hintaan pitää olla pisuaari ja pönttö jossa tamppoonien poistolaite ja kytkimellä säädettävä valon väri. Näitä ei sitten tehdä yhtä vaan monta, stadion kun tehtiin luultiin ihmisten etupäässä käyvän pisulla ja toki 10:n hodarin syöjä isommalla asialla.

Minen ihmisten seksuaalisuudesta ole kiinnostunut, kerran kauppakeskuksessa jossa oli kuusi pisuaaria tuli mies vieree niin vaihdoin paikkaa. En mä herkkä ole mutta kyllä se häiritsi mua. Busterilla ku ajetaan niin kustaan eri puolille ja naisilla on ämpäri jolle pääsee piiloon etuosaan, kaikki on saanut pissittyä. Jopa kiinalaiset tytöt jotka ovat hyvin tarkkoja ja usein olen heitä kuljetellu veneellä.

Neljä kaveria erosi kirkosta kun tämä laki tuli, soon paljon ku jo eronneita on valtaosa. Tasa arvon vuoksi miksei kirkosta eronnut voi olla kummina ?

Maaliskuu 02, 2017, 13:40:49 ip
Vastaus #68

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Naimisiin meno on ihmeellinen juttu, kun en ollu rippikoulua käynyt enkä kirkon jäsen mut vihittiin maistraatissa. Tarvin todistuksen heti kun vaimo halusi että kirkossa vihitään. Sehän onnistui eli olen menny saman naisen kanssa kaksikertaa naimisiin samana päivänä. Rippikoulun kävin armeijassa ja kummilapsia on täysi määrä niin erosin kirkosta. Lepakot ja homppelit saa kirkossa tehdä mitä haluaa, mun viimeisessä tahdossa on ettei haudata kirkossa vaan uuniin ja tuhkaksi. Tuhkaamisesta paljon tiedä mut appiukko tuhkattiin arkussa, mun lapsi (Dopperi) tuhkattiin yksin mun toiveen mukaan ja tuskin siihen arkkua tarvittiin. No halvin arkku ja uuniin, jos tämä ei toteudu ei kannata puhua tasa arvosta.

Maaliskuu 02, 2017, 16:45:36 ip
Vastaus #69

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro

Vanhoilla päivilläni alan varmasti tirkistelijäksi,villakoiran olen nähnyt ja mulkutkin siis mulkkujenkin kullit.Muitten vehkeitä en kai vielä,ne on nähtävä,Kommarien vehkeistä en ole 100 varma kun en kaikkien joilla mulkku tai pimpero ollut kysynyt että mikä sä oot.Nyt jänskättää varsinkin ne Muitten vekottimet.
Jos ei tämä liity Tasa-arvoinen avioliittolaki otsikon alle niin mikä sitten.
Yamaha TR1 -81 / Green Mystery
CanAm Spyder RT -13
CRESCENT Elda E-Going
Triumph CSD -29
Triumph TigerCup -62
NSU Sportmax Streetreplica -58

Maaliskuu 02, 2017, 16:59:52 ip
Vastaus #70

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kyllä liittyy, siis mulkut on tai mulkuton. Soon helppo kattoa kun laskee vähän housuja.

Maaliskuu 02, 2017, 17:50:54 ip
Vastaus #71

Harri Holopainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Ateisti, takapiru, vastarannankiiski, humaani?
Onko teiltä vai minulta käsitteet sekaisin

Lainaus Timo Jylhä
"
On tämä darvinistin ja pakanan elämä helppoa kun ei tarvii miettiä että mitä mikäkin satukirja, kirkko tai uskonto sanoo homoista ynnä muista.
"
Ensinnäkin minä en ole pakana, olen ateisti, tai ainakin agnostikko, Jylhä .. sä oot ainakin Agnostikko, et pakana

-Pakana on joka ei ole kuullu raamatun höpötystä
-Agnostikko epäilee Jumalan olemassa oloa
-Atesiti kieltää Jumalan olemassa olon (ja luottaa itseensä)
-Uskovainen on ihminen joka ei usko itteesä, vaan pakenee toisten taa
-Muslimi uskoo johonkin ....  ???

-Homo on homoseksuaalinen ihminen (sairas kuten vaikka alkoholismi)

-Lesbo, lepakko on naispuolinen homo
-Hintti on urospuolinen homo

PS. On tehty ihan tieteellinen tutkimus jossa todetaan liiallisen ahtauden johtavan homouteen jopa rotilla!

PS. Minun mielestäni kaikki ovat tasa-arvoisia mutta miksi pitää tulla loisimaan toisten maahan

PS. Kreikkalaiset ja Roomalaiset oli homomyönteisiä ???? Ovatko oppineet ?? Tuhatvuotiset valtakunnat ...

Eikö kirkko vioinut ehdottaa vaikka lepakoille, "homoliittoa", terminä, ai niin lepakot on lailla suojeltuja

Mulla on mulukku, so what, en muutu siitä mikskää  :embarassed:

« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 02, 2017, 18:07:02 ip kirjoittanut Harri Holopainen »
Hullu ja humalassa saa olla muttei tyhmä

Maaliskuu 02, 2017, 17:53:45 ip
Vastaus #72

jussi koskinen

• Vieras
Rouva Hoppilla ja Rouva Okkosella on nyt yhteinen vauva. Vauvalla on kaksi äitiä, joista toinen adoptioäiti. Ilmeisesti tuo adoptioäiti on ”isä”, eli Rouva Hoppi,  jolla on oikeus isyysrahaan.
Onko tämä nyt sitä uutta tasa-arvoa?  ???
http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005110454.html

Maaliskuu 02, 2017, 18:35:07 ip
Vastaus #73

Kari Rautiainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • *** Rauzi ***
Moro

Vanhoilla päivilläni alan varmasti tirkistelijäksi,villakoiran olen nähnyt ja mulkutkin siis mulkkujenkin kullit.Muitten vehkeitä en kai vielä,ne on nähtävä,Kommarien vehkeistä en ole 100 varma kun en kaikkien joilla mulkku tai pimpero ollut kysynyt että mikä sä oot.Nyt jänskättää varsinkin ne Muitten vekottimet.
Jos ei tämä liity Tasa-arvoinen avioliittolaki otsikon alle niin mikä sitten.

Tosi selkeesti liittyy. Niinkun hermesetas lihavuuteen. Kaikki kun syö hermesetasta on lihavia. Vältä sitä.

Maaliskuu 02, 2017, 18:41:00 ip
Vastaus #74

Ossi Viita-aho

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Kukkahattusetä
-Pakana on joka ei ole kuullu raamatun höpötystä
-Agnostikko epäilee Jumalan olemassa oloa
-Atesiti kieltää Jumalan olemassa olon (ja luottaa itseensä)
-Uskovainen on ihminen joka ei usko itteesä, vaan pakenee toisten taa
-Muslimi uskoo johonkin ....  ???

Siinäpä tuliki monta uutta potentiaalista sukupuolta...  :P
Kahden pytyn loukussa.