Kirjoittaja Aihe: Täysin tietämätön?  (Luettu 11579 kertaa)

Tammikuu 10, 2017, 22:04:06 ip
Vastaus #15

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Muistakaa vaaliuurnilla ettei kukaan kepulainen tai persu saa meiltä ääntäkää, nyt on menossa Suomen pahin kusetus ja tässä ei ny käy hyvin.

Tammikuu 10, 2017, 23:02:11 ip
Vastaus #16

teukka alarotu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Eivät ole saaneet ennenkään!

TA
Nsu Quickly -58
MGA 1600 -61
Bmw Z3 1,9 -98
Finn Flyer 27 -83

Tammikuu 10, 2017, 23:06:43 ip
Vastaus #17

lasse roholm

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Jos muistellaan Uppsalan ekonomeja, oli Koivistolla aina oma mukanaan, jonka busineksia siten avitettiin.
Siitä ei silloin noiussut mitään haloota, se oli maan tapa silloin!  :'(
No eiköhän tuo ole ihan nappikauppaa näihin nyt verrattuna ja olihan Jari oikeesti bisnesman ilman vaikkappa residentin apuja? http://www.talouselama.fi/uutiset/komulainen-vaihtoi-sukellusveneen-mopoon-3392423
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 10, 2017, 23:09:07 ip kirjoittanut lasse roholm »

Tammikuu 11, 2017, 06:20:21 ap
Vastaus #18

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Miten sen nyt ottaa-yllättävän usein tämä pääministeri pullahtaa
kuitenkin esiin ihan rajapinnasta-semmoinen rimaa hipova heppu näemmä.

t. Markku

Tammikuu 11, 2017, 12:08:44 ip
Vastaus #19

Reijo Huhtakangas

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Tulin nain ja voitin
Varmasti Sipilän nimi tulee näkymään jatkossakin uutisissa, koska nykyinen pääministeri on täysverinen liikemies ja myös mukana liike-elämässä ainakin kontaktiensa kautta, ja on myös takuuvarmasti ammattilainen talousasioissa, normaalistihan pääministerit ovat täysin ammattitaidottomia, puoluetoimiston siitoskanalassa syntyneitä poliittisia broilereita jotka eivät ole eläissään oikeaa työpäivää tehneet.

« Viimeksi muokattu: Tammikuu 11, 2017, 12:11:37 ip kirjoittanut Reijo Huhtakangas »
Alfa Romeo 159 Berlina 2.4 JTDm  -07

Autojen, Moottoripyörien ja Työkoneiden välitys Euroopasta :  

http://en-gb.facebook.com/people/Reijo-Huhtakangas/100000803162781

Tammikuu 11, 2017, 12:38:52 ip
Vastaus #20

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mä kyllä ihmettelen keskustan toimintaa, antaa pääministerin pestin moiselle joka nimittä Bernerin jolla ei varmasti ole yhtään kokemusta liikenneministeriksi. Kepu teki poliittisen harakirin persujen kanssa. En tykkää tulevaisuudesta jolloin SDP ja vihreät istuvat hallituksessa mutta mitään pahempaa ei voi olla tulossa joten nukutaan rauhassa. No pieni valmius sisällissotaan pitää kyllä olla, ei Suomessa eka kerta olis kun ruvetaan ajeluttamaan saunan taakse.

Tammikuu 11, 2017, 15:34:00 ip
Vastaus #21

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro

Toivottavasti ennustajan lahjani eivät nyt pidä paikkaansa.

Luulen että pää-ja liikenneministerin puuhastelut ovat kohta pientä tulevaan verrattuna.
Vai miksi joukkoja siirrellään,luulen että pikalle on mennyt myös suomalaisia kapitulantteja.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201701112200052067_ul.shtml
http://www.aljazeera.com/news/2017/01/tanks-arrive-germany-nato-mission-europe-170107141226325.html
Yamaha TR1 -81 / Green Mystery
CanAm Spyder RT -13
CRESCENT Elda E-Going
Triumph CSD -29
Triumph TigerCup -62
NSU Sportmax Streetreplica -58

Tammikuu 11, 2017, 15:48:57 ip
Vastaus #22

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mä täältä Pohjanmaalta ennustan ettei nyt hyvin mene, EU ei vielä saanut meidän siviileiltä aseita pois. Mitäs jos mekin tossukat kapinoidaan.

Tammikuu 12, 2017, 09:43:50 ap
Vastaus #23

Petri Behm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Netistä vastoin parempaa tietoa lainattua.

Lähteminen politiikkaan oli pääministeri Sipilältä taloudellisesti valtava uhraus. Hän lahjoitti suuren osan omaisuuttaan lapsilleen ja lopun osaltakin siirtyi aktiivisesta yrittäjästä ja enkelisijoittajasta passiivisen (ja kalliin) varainhoidon piiriin.

Pääministeri Sipilän verkostot ja lasten yhtiön sijoitukset ovat sen verran laajat, että niistä riittää parran pärinää ja aasinsiltaa vaikka maailman tappiin, jos haluaa sellaista jatkaa.

Minusta tämä on kovin kohtuutonta. Kaikki "aihetodisteet" nimittäin kertovat, että Sipilä ei ole tullut politiikkaan missään nimessä saadakseen taloudellista hyötyä itselleen tai lähipiirilleen. Päinvastoin, kaikki mitä tiedämme, kertoo että hän on arvioinut että hänellä on aivan tarpeeksi rahaa ja haluaa käyttää aikansa ja osaamisensa yhteisten asioiden hoitamisen ja Suomen hyväksi - henkilökohtaisella taloudellisella tappiolla.

Sipilän ja hallituksen politiikasta saa olla mitä mieltä tahansa ja sitä saa ja pitää kritisoida tarvittaessa - mutta tämä konteksti ja kohtuullisuus kannattaisi pitää mielessä näiden loputtomien kohuyhteyksien hakemisen keskellä.

Nimim. liian monen hyvän politiikassa toimineen ihmisen tuohoamista julkisuudessa läheltä seurannut

Juho Romakkaniemi
Mä jäin Teboilin bensamittariin kielestäni kii, kun nuolaisin liian aikaisin.

Tammikuu 12, 2017, 11:16:36 ap
Vastaus #24

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
No eipä sillä kovin pieni palkka nyt ole ja muut edut päälle, sitten odottaa mukava eläke loppuelämän. Toden näköisesti jokin hyväpalkkainen suojatyöpaikka siihen päälle.

Tammikuu 12, 2017, 11:37:37 ap
Vastaus #25

Jaakko Latvanen

• Vieras
Miulle on siitä mediasta, mitä eniten ite seuraan, tullu Sipilästä vähän tuon tyyppisiä ajatuksia kuin tuolla Romakkaniemellä.  Maaseudun tulevaisuus ei ole, eikä mikään kepun lehti, minun seurantalistallani, enkä tuon Romakkaniemen taustoja tunne; itse en maalaisliittolainen ole enkä tule olemaan.  Saatan olla saanut täysin väärää informaatiota ja saatan olla sen uhri minäkin.  Mutta en kyllä kovin korkealle arvosta iltaluitten lööppejäkään tiedonhankinnan välineinä...

Sipilä tupeksi kyllä siinä kohtaa, kun kirjoitti ylelle viestejä, jotka voisi hyvinkin tulkita lehdistön suun tukkimiseen tähtääviksi.  Sitä ei voi poliitikko tehdä kuin joissain tietyissä maissa.

Entäs sitten kun Sipilä saa tarpeekseen ja ilmoittaa jättävänsä politiikan?  Kokoomuksessa ei ole kuin kananpoikasia tilalle, Kepussa niitä, joiden parasta ennen päivä on kaukana menneisyydessä?  Eli vaihdetaan puolta, sössö-rinne puikkoihin (ei se ainakaan puheillaan voi ketään vahingoittaa, kun ei niistä mitenkään yrittämällä saa mitään selvää), ja sille avustajiksi kommarien nykyinen ja entinen puheenjohtaja sekä vihreät?  Li Andersson ja Ville Niinistö yhdessä vienninedistämismatkoille; ei ainakaan tarvi kenenkään kouhkata, että edistivät tuttujensa vientiä.  Niillä matkoilla ei nimittäin satavarmasti edisty mikään.  Siis minun mielestäni, toki jokainen muodostaa mielipiteensä itse...

jv
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 12, 2017, 11:39:28 ap kirjoittanut Jaakko Latvanen »

Tammikuu 12, 2017, 12:41:08 ip
Vastaus #26

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
On hienoa  että foorumilaiset tuo julki poliittisia mielipitäitensä, onneksi meidän moderaattorit ei niitä heti leikkaa pois kuten muutamilla muilla foorumeilla. Meillä jäseniä jotka saaneet kepu opin äidinmaidosta ja hyvä niin, hyvin mahdutaan tänne eikä ketään syrjitä. Ei edes mua vaikka saarnaan väkeä tulevien vaalien tilanteeseen, siis tulos on hyväksyttävä mutta varmaan moni on kanssani samaa mieltä että nyt on hieman väärät/kokemattomat päässeen valtaan.

Tammikuu 12, 2017, 17:52:27 ip
Vastaus #27

Jaakko Latvanen

• Vieras
Tässä yksi kannanotto:

[ylläpito on poistanut liitteen]