Kirjoittaja Aihe: Putkeen menneitä hommia  (Luettu 17199 kertaa)

Joulukuu 12, 2015, 20:12:32 ip
Vastaus #30

ahti salonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tota noin voisko olla että oot sekoittanut minut saman nimiseen , meita on tässä hämeenlinnan lähistöllä ainakin neljä.Minä asustelen täällä Renkajärven rannalla ja touhuan rakentamisen erityisesti hirsitalojen parissa .Eipä silti olishan varmaan ihan mukava tutustua motorostihenkiseen ahkeraan kirjoittelijaan .Tervetuloa käymään.

Joulukuu 12, 2015, 20:19:30 ip
Vastaus #31

Harri Kauranen

• Vieras
No joo
Kyl mä nyt sut sit sotkin tohon meidän kylän ahtiin,eli käikäälän ahtiin.Mutta kyllä tässä tulee pyörittyä vähän siellä teilläkin päin,mulla on mökki siinä kun sinne renkajärvelle ollaan tulossa.Mun mökki on siinä koivusenaron tiellä,eli mistä tuomolle mennään,siis niemiselle.Voin vaikka teilläkin joskus poiketa,ollaanhan samaa henkeä.

Joulukuu 12, 2015, 20:59:58 ip
Vastaus #32

ahti salonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Sen verrän vielä että onko toi koivusen aron tie siinä miekolammin ja rengon välillä ? Ensin luulin että sekoitit mut siihen kourupalvelu saloseen.
Nykypäivänä vaan tuntuu että monasti ihmiset vieroksuu tai jopa pelkää tutustua uusiin ihmisiin ,missä ei varmastikaan ole mitään pahaa. Muistan riihimäellä kun asuin kerrostalossa oli sellaisia naapureita jotka rappukäytävässä kohdatessa käänsi päänsä seinään päin ettei vaan tarvis tervehtiä Yksi työkaverini kertoi että kun hän kerran tuli kotiin kostean ravintola illan jälkeen häntä tuli portaikossa vastaan seinänaapuri joka aina tavatessa käänsi päänsä pois päin .Topi nappas kaveri hartioista kiinni ja sanoi hyvää iltaa naapuri.No sen jälkeen naapuri tervehti aina tavatessa ja heistä tuli hyvät kaverukset.

Joulukuu 13, 2015, 07:22:41 ap
Vastaus #33

Harri Kauranen

• Vieras
Siinähän se tie on miekolammin ja rengon välissä ja siihen saloseen tosiaan sut sekotin siihen kouru saloseen.No tuskin tosta isoakaan haittaa on,mutta tolla Ahtilla on kyllä aina mielenkiintoisia vekottimia tallissaan ja niitä olen sillon tällön käynny katselemassa.Miksen joskus sunkin vehkeitä vois piipahtaa katteleen.