Kirjoittaja Aihe: Sport Standard  (Luettu 4623 kertaa)

Maaliskuu 13, 2015, 15:40:38 ip
Luettu 4623 kertaa

Leo Janhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
https://pyrkijaprojekti.wordpress.com/

Juu. Tämmöinen mopo tosiaan minulla. Ilmeisesti lähetti pyrkijä? No joo. Olen jo ruvennut puhdistamaan osia aikaa sitten, että saadaan mopo taas paraati kuntoon. Mitään osia ei maalata, lakata tai muuta, AINOASTAAN PESTÄÄN, PUHDISTETAAN Ja vahataan. :) Työtä riittää, mutta se on vain mukavaa työtä. ;) Ja tuonne wordpressiin olen kirjoitellut vähän aikaa moposta. Lukekaa sieltä tähän mennessä tapahtunut, kirjoitan kyllä tänne kaiken MYÖS.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 14, 2015, 10:21:44 ap kirjoittanut Leo Janhonen »

Maaliskuu 13, 2015, 16:43:17 ip
Vastaus #1

Hannu Harjulahti

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kyllä tuo mopo on merkiltään Sport eli OTK:n tekemä Pyrkijää vastaava mopo. Itselläni on samanlainen navetassa.

Maaliskuu 13, 2015, 17:49:18 ip
Vastaus #2

Leo Janhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Onkos tuo miten harvinainen?

Maaliskuu 13, 2015, 19:04:00 ip
Vastaus #3

Heikki Ahola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Hienoa nähdä jotain massata poikkeavaa merkkiä laitettavan. Tyyppikilven mukaan mopo on Sport Standard/49. Harvinaisuudesta ei tietoa, mutta olen nähnyt yhden samanlaisen, suurinpiirtein samassa kunnossa olevan.

Maaliskuu 13, 2015, 19:34:13 ip
Vastaus #4

Hannu Harjulahti

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ei noita turhan paljon ole Suomessa eli voisi sanoa harvinainen ehkä 8ei ole jokaisella miehellä !) ? Minulla on omassani tuo takavalo vähän erilainen, muuten samanlainen.

Maaliskuu 14, 2015, 20:32:01 ip
Vastaus #5

Leo Janhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Sporton, we have a problem! Mites työ ootta nuo pyörän laakerit kiristäny? Ja minkälaista avainta olette käyttäneet siinä sen "laakerikoolin" kiristyksessä? Onko ihan ohennettu lenkkiavain, pellinpala vai mikä? Tuohon tarkotettuja avaimia eli "napa-avaimia" ei oikein perse kestä ostaa.. Kun jossain 10e kpl hinnoissa. Neuvokaa tyhmempää.