Kirjoittaja Aihe: Ebay ostos  (Luettu 4609 kertaa)

Maaliskuu 12, 2015, 08:11:27 ap
Luettu 4609 kertaa

tapani vakoniemi

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Olen ostanut Ebaysta tuotteen ja tuotteen kuljetus on seurannan mukaan pysähtynyt jenkkeihin 28 helmikuuta. Myyjän laittaman lähetysseuran- nan mukaan tuotteen olisi pitänyt olla jo minulla.
Yritin tehdä asiasta selvityspyynnön Ebayn  Recolution Centerin kautta, mutta kun valitsen tuotteen, pyytää kirjautumaan us saitille, vaikka olen sieltä kautta jo kirjautunut sisään. Recolution Centerin kautta avautuu uusi välilehti, joka ohjaa ebay.uk sivustolle, joka taas pyytää kirjautumaan
us -saitin kautta. Eli jään pyörimään näiden kahden sivun välille jostain syystä, enkä pääse eteenpäin.
Olen aiemmin tehnyt tätä kautta selvityspyynnön ja asia on hoitunut hyvin.
Yritin myös ottaa yhteyttä suoraan myyjään, ostetun tuotteen kautta, mutta sekään ei onnistunut, ilmoitti viestin kirjoittamisen jälkeen ettei "viestiä voi lähettää tähän aikaan".
Oletteko törmänneet vastaavaan ja osaatteko neuvoa mistä muuta kautta voisin selvityspyynnön tehdä?
T:Tapsa

Maaliskuu 12, 2015, 08:43:21 ap
Vastaus #1

Harri Holopainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Ateisti, takapiru, vastarannankiiski, humaani?
Mulla oli vastaavaa ongelmaa ebay.com ja ebay.de kautta, pyyti kirjautumaan ebay.de mutta ei onnistunut mitenkään!
Muistaakseni sain yhteyden myyjään messages sivun kautta ja asia järjestyi lopulta hyvin.
Hullu ja humalassa saa olla muttei tyhmä

Maaliskuu 12, 2015, 08:54:50 ap
Vastaus #2

Petteri Heinonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Olen ostanut Ebaysta tuotteen ja tuotteen kuljetus on seurannan mukaan pysähtynyt jenkkeihin 28 helmikuuta. Myyjän laittaman lähetysseuran- nan mukaan tuotteen olisi pitänyt olla jo minulla.

Soitto Suomen Postiin ja armoton painostus päälle, että mihin olette hävittäneet mun paketin. Kyllä ne tytöt sen sitten löytää sulle jostakin.

Maaliskuu 12, 2015, 09:07:28 ap
Vastaus #3

tapani vakoniemi

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ei vaan ole mitään aikaisempaa viestittelyä myyjän kanssa. eli ei messages onnistu. Sain yhteyden ebay comiin live saitin kautta, Lupasivat ilmoittaa myyjälle että kyselee mihin paketti kadonnut. Kirjoittivat että malttia koska kyseessä kansainvälinen lähetys, mutta kun paketti lähtenyt matkaan 23.2 ja pysähtynyt new yorkkiin samana päivänä, ymmärtäisin jos se olisi tullut eurooppaan ja nakyisi, saapunut frankfurttiin sieltä tanskaan ym.
Mutta että new yorkista lento eurooppaan ei olisi vielä toteutunut ei ole normaalia.

Maaliskuu 12, 2015, 10:38:40 ap
Vastaus #4

asseri oksa

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Luottokunnan kautta sain rahat takaisin kun pakettia ei kuulunut pariin kuukauteen.
Resolution Center ei ottanut asiaa käsittelyyn kun oli kulunut yhteydenotosta yli kuukausi tms.
Halusivat vain todisteet että olen ensin yrittänyt asiaa itse selvittää.
Tuotekin sitten ilmestyi postilaatikkoon kuukausien päästä.
Oli sellainen pikku paketti jonka olisi pitänyt mennä tullin kautta.
Indian Chief 1939 1200
Indian Scout 1930 750
Indian Scout 1930 OHV
HD FatBoy 2001

Maaliskuu 12, 2015, 12:36:55 ip
Vastaus #5

tapani vakoniemi

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mika, ongelmani oli niin kuin eka viestissäni kirjoitin, resolution centerin kautta ei jostain syystä pääse eteenpäin, eikä edes viestiä myyjälle voinut lähettää . Paketti on1luokan lentorahtia. Yhteyden otto ngelma on jo ratkennut ebay live saitin kautta, reaaliaikaisessa viestittelyssä, asiakaspalvelun kautta.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 12, 2015, 15:18:27 ip kirjoittanut tapani vakoniemi »

Maaliskuu 12, 2015, 13:16:21 ip
Vastaus #6

Antti Jokinen

• Vieras

Soitto Suomen Postiin ja armoton painostus päälle, että mihin olette hävittäneet mun paketin. Kyllä ne tytöt sen sitten löytää sulle jostakin.

Petteri, unohdit varmaan hymiön?  ;D

Maaliskuu 12, 2015, 15:16:14 ip
Vastaus #7

tapani vakoniemi

• *
  • Jäsentiedot Poissa
No ei paketin tilanne ole vielä ratkennut, mutta yhteydenotto myyjälle hoituu ebayn työntekijän lähettämänä. En saanut viestiä lähtemään ebayn kirjautumisen jälkeen, juuri silloin tuli että viestiä ei voi lähettää tähän aikaan, yritetty kahtena päivänä lähettää viestiä.
Kiitos vastanneille.