Kirjoittaja Aihe: sprei liimat  (Luettu 3435 kertaa)

Helmikuu 04, 2015, 17:52:06 ip
Luettu 3435 kertaa

Harri Kauranen

• Vieras
Kokemuksia noista sprei liimoista.Haeskelin sprei konua ja sitä en mistään löytänyt,mutta tommosta sit motonetistä otin,niinkun tarraliimaa.Eli onko siitä kellään kokemuksia,pitääks se kuin lujasti ja paljonko sitä olis suihkittava.Kyl sitä on olemassa sitä sprei konuakin,oisko 3m mikä sitä ainakin tekee.,mutta eihän noissa ns.halpakaupoissa tietenkää sitä oo.Mutta onko toi hyvää tommonen tarraliima.

Helmikuu 04, 2015, 18:14:59 ip
Vastaus #1

Harri Kauranen

• Vieras
Joo ja jos muistat sen mun mersun,mikä siinä mulla pihassa on.Siitä pitäis katon verhoilu liimata,on kyllä pirun kevyttä tavaraa,mutta itsekkin vähän epäilen tota "tarraliimaa".No Mattihan on meillä poikkeillutkin,eli kai se sen auton muistaa.

Helmikuu 04, 2015, 19:18:53 ip
Vastaus #2

Harri Kauranen

• Vieras
Tuli taas tollanen älytön ajatus mieleen.Jos mä otan konua ja konun ohentajalla sen ohennan ja sotken pirusti.Onnistuskohan se maaliruiskulla levittää.

Helmikuu 04, 2015, 20:21:56 ip
Vastaus #3

Tatu Keränen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Jos tekstiiliä aiot liimata kiinteään alustaan, niin suosittelen 3M kontaktiliimaa spray pullosta. Liimaa ruutataan molempiin pintoihin ja odotetaan ohjeen mukaan muutama minuutti. Liimattavat pinnat painetaan yhteen ja ne tarttuvat heti kiinni.

Helmikuu 05, 2015, 14:40:07 ip
Vastaus #4

Antti Törmälä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
minä kun liimasin venee konepeittoa jollakin tuollaisella rautakaupan spray liimalla niin ei kuivunut lainkaan ( odotin kyllä 5 min. ennekuin littasin yhteen)
 syynä siis varmaan se että kaksi "hengittämätöntä" pintaa yhteen. eli keinonahka vesivaneripintaan.

Helmikuu 05, 2015, 15:41:07 ip
Vastaus #5

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Itse matkaveneen verhoilua uudistin ja kyllä tuo 3M piti hyvin, oli yli kymmenen vuotta mulla ja kaksikertaa vuokrasin semmosen pesurin jolla verhoilu pestiin. Koirahan noita sotki kun järsi luitaan pää laipiota vasten, oli helppoa asentaa eli 10+