Kirjoittaja Aihe: antenni  (Luettu 16129 kertaa)

Tammikuu 26, 2015, 15:56:22 ip
Vastaus #30

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Mutta tuon vahvistimen lisäksi soisin löytyvän jonkin kokkiohjelma-suodattimen.
Niitä perkuleita tulee kyllä jo ihan liikaa-samoin kaikkia kykykilpailuja.

Meillä on tuommonen suodatin, voen suositella ihan varrauksettomasti.   :P

Ei auta tuokaan-joka kanavalla niit ä vellin vääntäjiä piisaa-tai sitten
"kyvyt" ulvovat elämäntuskaansa...

Tosin-saa sen toosan tuommoisella suljettuakin.

t. Markku

Joo en ole minä ainakaan niihin takertunut mitenkään joten en osaa aavistaakkaan tämmöisestä haitasta.
Vai näkyykö mulla vaan niin eri kanavat sitten täällä maalla  ::)
Ainakin siitä olen sanonutkin monta kertaa että kun menen naisen luo kylään Loviisaan niin siellä pyörii aina joko perjantaina tai lauantaina nämä laulukilpailut Singing Kids,Voice of America tai Finland ja muut vastaavat kykyjenetsintä kilvat ja kun en sitten tykkää yhtään niistä.
Niinkus näette,nimiä en osaa edes lausua oikein mutta kyllähän te tiedätte mitä tarkoitan ja Lapinjärvellä ei kyllä koskaan näy semmoset kanavat että täytyy siinä jotain eroa olla näissä singnaaleissa  ;D

Tammikuu 26, 2015, 16:27:15 ip
Vastaus #31

Kari Sillanpää

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • MC Debit
Joo en ole minä ainakaan niihin takertunut mitenkään joten en osaa aavistaakkaan tämmöisestä haitasta.
Vai näkyykö mulla vaan niin eri kanavat sitten täällä maalla  ::)
Ainakin siitä olen sanonutkin monta kertaa että kun menen naisen luo kylään Loviisaan niin siellä pyörii aina joko perjantaina tai lauantaina nämä laulukilpailut Singing Kids,Voice of America tai Finland ja muut vastaavat kykyjenetsintä kilvat ja kun en sitten tykkää yhtään niistä.
Niinkus näette,nimiä en osaa edes lausua oikein mutta kyllähän te tiedätte mitä tarkoitan ja Lapinjärvellä ei kyllä koskaan näy semmoset kanavat että täytyy siinä jotain eroa olla näissä singnaaleissa  ;D

Juu nämä ohjelmat ovat minulle signaali siitä että on aika pistää tulppakuulokkeet korviin ja painua työhuoneen puolelle lueskelemaan ja/tai suunnittelemaan jotain koiruuksia. Kun toi autotalli on vielä aivan sekaisin ja lämmitystä vailla niin se ei ole kaksinenkaan pakopaikka näin talviaikaan :-\
Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Tammikuu 26, 2015, 19:23:33 ip
Vastaus #32

Teppo Vuorenmaa

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Minä uskon, että Markun nykyinen antenni toimii, ainakin kunhan sen asentaa katonharjan yläpuolelle, suuntaa tarkasti oikein  ja tarkistaa kaikki antennijohdon liitokset.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 26, 2015, 19:27:30 ip kirjoittanut Teppo Vuorenmaa »
Moottorin pärinää ja pauketta jo 40 vuotta!
Kalusto: Husqvarna 4342 vm. 1963 (kunnostettu, rekisterissä), Tunturi Super Sport vm. 1987 (kunnostettu, rekisterissä)