Ei muuten minunkaan kiinalaisessa pikkutabletissa nuo postimerkit kuviksi muutu. E-kirjojen lukemiseen tää on mainio, näkyköön vaan postimerkit postimerkkeinä!jv
Mulla näkyy eteläkorealaisessa halvassa kännykässä kuvat kuvina. En tiedä mikä selaimianne vaivaa.
Tuohon Antin kuvan risteykseen merkki,joka kieltää kääntymisen vasempaan.Sen jälkeen ei ole tulkinnalle sijaa.
Lainaus käyttäjältä: markkukovasin - Tammikuu 19, 2015, 07:59:08 apMulla näkyy ruudussa vain tuo sininen ympyrä,jossa nuolia-pitäisikö muutakin infoa näkyä?Jep. Satelliittikuva liikenneympyrästä ja siihen käsin piirretyt linjat. Näkyykö muilla?
Mulla näkyy ruudussa vain tuo sininen ympyrä,jossa nuolia-pitäisikö muutakin infoa näkyä?
Lainaus käyttäjältä: markkukovasin - Tammikuu 20, 2015, 09:01:03 apTuohon Antin kuvan risteykseen merkki,joka kieltää kääntymisen vasempaan.Sen jälkeen ei ole tulkinnalle sijaa.Tai ehkä mieluummin oikealle. Silloin ihmiset ymmärtäisivät, että se on vain bussien kääntöpaikka.
Liikenneinsinööri on määrännyt ajosuunnan merkillä 416, joten ei siihen voi laittaa oikealle menemistä estävää. Tuo merkki itsessään on vasemmalle kääntymisen kieltävä ja kiertosuunnan määräävä määräysmerkki, joten JOS se kerran on Nesteeltä tulevien katseltavaksi tarkotettu niin asia on bueno ja saletti.Antti taitaapi nyt vaan tahallaan vängätä.
Tuokin kääntyy heti vasemmalle ihan niin kuin minä, eikä kierrä ensin ympyrää!