Hienoin sporttimopo 60-luvulta, onnittelut. Mulla on -65 ja -68. Jos pääset Jyväskylän romppeille ensi lauantaina, sieltä voi löytyä kotimaista laatuosaa uustuotantona. Itsekin ostanut mm. putkiston, hyvää laatua.
En tiedä, auttaako vastaus, mutta muutama vuosi sitten ostin eräältä kuopiolaiselta osatoimittajalta Speedin äänenvaimentajan. Siinä oli kiinnityskorvake päin persettä, lämpöritillän kiinnitys tuli aivan vaakatasoon. Eihän se niin kuulu olla. Paavolta ostin toiseen Speediin vaimentimen, joka on millilleen oikean mittainen. Vieläköhän Paavo tekee änkkäreitä? Huippulaatua sanon minä.
Lainaus käyttäjältä: sakari vesa - Tammikuu 03, 2015, 19:24:44 ipEn tiedä, auttaako vastaus, mutta muutama vuosi sitten ostin eräältä kuopiolaiselta osatoimittajalta Speedin äänenvaimentajan. Siinä oli kiinnityskorvake päin persettä, lämpöritillän kiinnitys tuli aivan vaakatasoon. Eihän se niin kuulu olla. Paavolta ostin toiseen Speediin vaimentimen, joka on millilleen oikean mittainen. Vieläköhän Paavo tekee änkkäreitä? Huippulaatua sanon minä.Ostin minäkin sen änkkärin "eräältä kuopiolaiselta".Ja kaveri laittoi vanhan äänenvaimentimen mallin mukaan lämpöraudan kiinnitysmutterit ja kiinnityskorvakkeen .