Kokeilin äsken.
Kirjoitin "buster", niin tuli aika paljon lehtiä ja ajoneuvoista löytyi busteriin joku kaari...mutta ei yhtään venettä.
Tykkään nettisivuista, kuten netti****, jossa voi hyvinkin tarkkaan yksilöidä haun.
Toki haku toimii juuri niin hyvin kuin myyjä on tuotteensa tiedot sinne laittanut.
No ei se kauppapaikan vika taida olla jos ei sinne kukaan ole Buster-paattia laittanut myyntiin. Huutonetissä myydään enimmäkseen postitettavan kokoista pikkusälää. Tori.fi ja Nettimopoautovenekone on ehkä parempia paikkoja löytää just vaikka vene tai muu kulkuneuvo.
Torista olen itse ostanut eniten, ja varmaan siellä myynytkin euromääräisesti eniten. Lukumäärissä mitaten enimmät myynnit ja lahjoitukset tapahtuvat paikallisissa lärvikirjan kirpputori- ja roskalavaryhmissä. Lähinnä sellaisia jotka ei Punaiselle Ristille kelpaa tai kuulu heidän ”valikoimiinsa”, tai jos pitää äkkiä päästä eroon jostain tilaa vievästä.
Huutonetistä olen ostanut kirjoja enimmäkseen ja jokusia levyjä ja Hondan osia. Aika hyvin toimii, tosin kerran tuli eräältä kauppiaalta mutkalle ajettu, ruustukissa puristeltu ohjaustanko, ja siitä reklamoidessa oli myyjällä asenne että ”luuletko tuohon hintaan priimaa saavasi?”. Mulukero

No, omaa saamattomuutta oli se että en pistänyt vahvaa negaa palautteisiinsa, olis pitänyt. Mutta ei sekään kauppapaikan vika ollut vaan myyjän (sen mulukeron

).