Kirjoittaja Aihe: Puhelimeen vastaaminen  (Luettu 11792 kertaa)

Joulukuu 12, 2014, 10:27:30 ap
Vastaus #15

Lauri Puirola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Viisi puhelua on tullut tällä viikolla koskien katto, ikkuna tai putkiremontteja.
Ovat tällä alueella juuri kartoittamassa korjaustarpeita, vaan lopetin puhelut heti alkumetreille.
Agressiivista kaupankäyntiä, parempi lopettaa alkuunsa ettei käy niin kuin mummolle joka joutui
laitattamaan mökkiinsä ikkunat joiden arvo ylitti koko mökin arvon.
Tosin on isäänsä viisaampi joka minulle jotain puhelimessa tai ovenraossa myy. :laugh:

L&K.

Joulukuu 12, 2014, 12:44:45 ip
Vastaus #16

Erkki Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Napakelkkamopoilija
Oliko se Laurille soittelija Lämpöluxin ukko, tai jotakin sinnepäin. Semmonen soitti ja kehu ensin pellot, metät ja rahat, siis minun. Ilmeisesti katseli google earthtista kun tiesi niin tarkkaan mitä pihassa on. Alkuun ihmettelin että seisooko se pihanmaalla, näkee sillon ainakin että uusimisen tarpeessahan ne ikkunat ovat.
Napahulluna on hyvä olla.

Joulukuu 12, 2014, 16:47:51 ip
Vastaus #17

paavosuorsa

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • kaikki selviää tavalla tai sillä toisella.
Ei ne vastaa työaikanakaan, kyselin tuossa autonrungon hiekka/soodapuhallusta, ei niitä kiinnosta. Vein sitten sellaiseen paikkaan jossa kiinnosti, toimitus vaan kesti luvattua kauemmin. Uudenmaan alue.

Ettei olisi ollut hommat kesken.

Nii-in..Pitää vaan soittaa uudelleen.En minä ainakaan odota että vaikka on kännykät mukana-niihin heti ja aina vastataan..
Kyllä ne vastas puhelimeen, lupasivat soitella takaisin milloin sopisi tulla, soittoa odottelen (tai en siis enää). Sähköpostiinkan en saanut vastausta.

Joulukuu 12, 2014, 17:31:48 ip
Vastaus #18

Hannu Palm

• **
  • Jäsentiedot Poissa
  • Museoajoneuvotarkastaja
Varmaan kaikki muistavat, että kun kännykät tuli markkinoille niin millekään operaattorille ei annettu samaa numerosarjaa. Jossain vaiheessa tästä luovuttiin, jolloinka matkapuhelimissa saattoi olla täysin sama numeroyhdistelmä - ainoastaan operaattorien alkunumero yksilöi varsinaisen puhelinnumeron.

Hyvällä tuurilla sain silloin joskus Soneran puhelinnumerolistalta valita mielestäni hyvän numeroyhdistelmän (7778899) ja koska liittymän operaattorina toimi Sonera niin numeroyhdistelmän eteen tuli siten vielä lisäksi 040. Oli helppo muistaa... ...ja olin tyytyväinen puhelinnumerooni.

Ongelmat alkoivat kun markkinoille tuli GOMOBILE; joka tarjosi prepaid -liittymiä. Muistaakseni näitä liittymiä myytiin R-kioskeilla. Kuinka ollakaan GOMOBILE valitsi asiakaspalvelunumeroksi saman puhelinnumeron kuin mitä oli itselläni - erona ainoastaan operaatorin alkunumero, jota en nyt muista. Voitte vaan arvata millainen puhelinsoittoruljanssi alkoi kun ihmiset alkoivat soittaa minulle. Kymmeniä puheluita päivittäin... Otin yhteyttä GOMOBILEEN ja kerroin harmistuneisuuteni. Mutta eipä siellä oikein reagoitu tilanteeseen. Vasta kun olin ottanyt yhteyttä viranomaisiin ja vaatinut, että GOMOBILEN tulee muuttaa numeronsa niin sitten vasta sielläkin reagoitiin. Olisivat haluneet ostaa numeroni, mutten myynyt sitä, kun suoraan sanoen vitutti heidän ynseä asenne ensi alkuun.

Kun otsikkona oli puhelimeen vastaaminen niin voitte vaan arvata mitä päästelin suustani kun ihmiset (useimmiten vielä kännissä) soitteli keskellä yötäkin mulle. Ei ollut aina painokelpoista mitä tuli vastattua, sen voin luottamuksellisesti kertoa. PERHANA.

Joulukuu 12, 2014, 17:49:58 ip
Vastaus #19

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Kun Vaasassa oli vielä Kemira vastasin mielelläni puheluihin koska lista palkanlaskijalle antoi joka puhelusta kahen tunnin hälytysrahan. Salasana unohtunut tai jotain vastaavaaa, kotoa resetoin salasanan ja piru vie alle tunnin hommia ei meillä tehty.

Mutta ny soitettiin Fortumista ennen yhdeksää ja muka säästöä sähkölaskuun, haukuin myyjän todella pahasti koska olin selkäsäryn takia nukahtanut kuudelta eikä moisen ardenaliini ryöpyn takia enään nukuttanut. Syy miksi vastasin on se että odotan ikäviä uutisia, puhelin ei edes soi jos numero on salainen, sanoin tämän poliisilaitoksella ja kyllä ne pystyy soittamaan niin että numero näkyy.

Joulukuu 12, 2014, 18:26:47 ip
Vastaus #20

Hannu Palm

• **
  • Jäsentiedot Poissa
  • Museoajoneuvotarkastaja
Löysin GOMOBILEN hinnaston ja prepaid -kortin piirongin laatikosta. GOMOBILEN alkunumero näytti olevan 041.

[ylläpito on poistanut liitteen]

Joulukuu 12, 2014, 19:11:13 ip
Vastaus #21

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Niin mulla on suoramarkkinointi esto ja jokin muukin joka vähän maksoi, tana mulle soitellaan ja herätetään ku olis hätä myydä lehtiä jotka mulle tulee kestotilauksena. Viimeksi aku ankkaa 57V ukolle, tyttö melkein itki kun kerroin ettei mua saisi herättää, lähetä se akusi ja samalla kirje haluanko lisää.

Jos olisin terve panisin kännyn puun oksalle ja susihauleja perään, yhen androidin ammuin ja keräsin palat pussiin ja lähetin takuukorjaukseen ku kuulemma kestää vaikka nauloja lyödä eikä se toiminut edes hellässä kädessä. Eivät ole vieläkään saaneet korjattua ja nyt menossa elämäni viimeinen Elopin mokia, markkinoiden isoin näyttö ja tekstarit ei onnistu mun nakeilla kun sormi painaa kolme näppäintä kerralla.