Oisko ollu Ohlsoni, Teknimagasinet tai vastaava, mistä aikanaan ostin sellasen, missä oli välissä volume-säätokin.
Noista saattaa löytyä myös monta muunlaistakin sovitinta, ainakin itse olen noista hankkinut ties mimmosa.
kun noita reteoita sun muita vanhoja laitteita kytkeskelee nykyaikaisiin laitteisiin.
Niin,ja se saattaa olla joku muu sovitinkaapeli jota silloin niin kovin metsästin.
Sen ainakin muistan varmasti että vaikein oli löytää sovitin nykyaikaisemman levysoittimen ja retrovahvistimen väliin.
Levarista tulee johdot joissa uros-RCA. Vahvarissa DIN 5 napainen naaras sisäänmeno,semmonen iso pyöreä liitin.
Luulenpa etten ole sitä vieläkään hommannut ja nyt en ole vinyylejä soitellut aikoihin.Luultavasti kun olen-on pitänyt kytkeä se "väärään"sisäänmenoon.Vahvistimessa kun on myös RCA In liittimiä.SE vaan että levarin impedanssi poikkeaa muista medialaitteista niin paljon että siksi sille on yleensä oma IN vanhoissa vahvistimissa.
Hankinta vaan ei ole niin ajankohtainen nyt enää..olen sittemmin vetänyt tietokoneelta kaapelin toiseen huoneeseen jossa tämä vahvistin.Ja muistaakseni kaapeli on kytketty DIN liittimellä justiin siihen levarilinjaan

Ja sekin harvemmin käytössä koska aika paljon mölyä saa jo tietokoneen kajareista jos tarvii..luin jokin aika sitten että 200W niiden kajareiden tehonkesto ja puukotelossa ovat sen verta vanhoja ettei silloin vielä myyty muovisia,Subbari on erikseen ja siinä vahvistin sisällä.Siis se on puuta mutta satelliitit ovat tukevaa,painevalettua muovia.Vähän niinkuin Kari kertoi aktiivikajareista,samantapainen systeemi.Kyllä nää kävis telkkuun myös yhtähyvin.Ja 3,5mm plugilla on tietskassa kiinni.Jossa muuten erillinen äänikortti koska pallosalama poltti alkuperäisen äänipiirin emolevyltä.Mutta se onkin jo toinen tarina