Ilmeisesti tuo sama MAG -koneinen Jonssoni on seikkaillut niin monessa paikassa, että minäkin olen nähnyt siitä että niissä on sitä konetta vakiona.
No kun enemmän selvitin sen kelkan tarinaa niin sehän taitaa olla sinulle tuttu? On tällä hetkellä jätettynä johonkin saareen Kotkan edustalle,
Muistan vaan että joku siitä mulle kertoi tai sitten luin jostain että saareen piti lähteä hakemaan kelkkaa mutta oli huonot jäät tms..Hyvä jos se tosiaan vieläkin on siellä.Taas pitää sit oottaa jäitä-tuleeko sitä lainkaan.Tai nythän pääsisit vielä veneellä?
Näemmä on kyseistä kelkkaa myyty 1 pyttyisenä myös.Jospa niitä boxereita on ollu Jenkkilässä..enpäs tiedä,minua kiinnosti ainoastaan se moottori

Eipä siinä muuta eksoottista kuluvaa osaa ole kuin mäntä ja renkaat.Tarkoitan että muita osia kyllä saa edelleen koska ne on ihan stanukokoa(laakerit,tiivisteet.Kannentiiviste tietysti pitää soveltaa.
Noissa kuvissa näkyy kun kansitiivari on pullahtanut ulos.Pultti varmaan löystynyt tärinästä-on se senverran kova tykki

Männänrenkaat otin Ladasta ja hoonasin pytyn karheaksi.Kaasarin kalvot vielä toimi.Kannentiivisteen taisin tehdä verkolla vahvistetusta kamasta.Jostainhan se oli tämäkin kelkka pelastettu..eli tuo punahousuinen heppu -sillä on pahasti sitä "pelastajan vikaa" aina ollu.Tosin siitä fiksu että tavara kiertää eli menee eteenpäin kunnostettuna;mopot,kelkat,peräprutkut,ym pienkoneet.Perärutkuille se on tehny näyttelytilan vanhaan latoon.Viimesin villitys taitaa olla vanhojen pensapumppujen entisöinti.
[ylläpito on poistanut liitteen]