Kirjoittaja Aihe: Vakuutus  (Luettu 14266 kertaa)

Syyskuu 29, 2014, 21:41:43 ip
Luettu 14266 kertaa

Heikki Veijanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moikka

Vakuutusyhtiö sanoi kaikki vapaa ehtioset vakuutukset irti koska oli ollut liikaa korvattavaa. Mihinkään tapahtumiin en ollut syylinen. Mökki rurto, venevahinko, ryöstetty virossa (selvinpäin).  Nyt samainen yhtiö kauppaa vakuutuksia minulle. Voi vitsi kelpaako raha nyt, vai ovatko yhtiöt yhtiöityneet.

Hessu

Syyskuu 29, 2014, 22:26:07 ip
Vastaus #1

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin

No eihän nyt tommosta voi tapahtua.Luepa ehdot mitä siellä sanotaan-ei mitään mainintaa liikakorvauksista irtisanomisen kohdalla.
Mikä yhtiö kyseessä?

Syyskuu 30, 2014, 06:56:36 ap
Vastaus #2

Martti Hänninen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ilmeisesti haluavat korottaa hintojaan reippaasti tällä keinolla. Tutkippa ne entisten vakuutusten ehdot, jos ei siellä ,tai vakuutus laissa mitään sanota tuollaisesta irtisamissyyksi, sehän on korvauksen paikka, tietysti ne heti alkaa vedota epäilyksiin vakuutus petoksesta, kyllä niitten kanssa saa taistella, kun ne jonkun kannan ottaa >:(

Syyskuu 30, 2014, 08:14:45 ap
Vastaus #3

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Ilmeisesti haluavat korottaa hintojaan reippaasti tällä keinolla. Tutkippa ne entisten vakuutusten ehdot, jos ei siellä ,tai vakuutus laissa mitään sanota tuollaisesta irtisamissyyksi, sehän on korvauksen paikka, tietysti ne heti alkaa vedota epäilyksiin vakuutus petoksesta, kyllä niitten kanssa saa taistella, kun ne jonkun kannan ottaa >:(
Ei kai ne nyt silti hintoja yhden asiakkaan takia korota vaikka halua tai tarvetta yleisellä tasolla saattaisi olla..Minäkin irtisanoin kaikki 5 vakuutusta ja hain vastaavat eri yhtiöstä edullisemmalla hinnalla niin ei menny kauaa kun edellinen yhtiö kosiskeli uutta suhdetta uusin sopimuksin-ja pakkohan heillä olis ollu silloin tehdä niin hyvä tarjous,ettei siitä voi kieltäytyä;-)

Vakuutuspetos on jo isompi juttu.Eikä irtisanomiseen riitä pelkkä epäilys.Ensin asia viedään tutkittavaksi,syyteharkintaan,tuomioon käräjille-sitten vasta jos on näyttöä ja juttu voitetaan,voi yhtiö irtisanoa sopimuksetkin sillä perusteella.

Syyskuu 30, 2014, 08:18:01 ap
Vastaus #4

Risto Saastamoinen

• Vieras
Heikkiä yritetään vedättää nyt. Mene yhtiön lähimpään konttoriin ja kysy onko irtisanomiselle perusteita, tuijota samalla virkailijaa silmiin lakkaamatta. Koittakaas joskus sitä leikkiä, jossa tuijotetaan toista silmiin niin kauan, kuin pokka pitää. Vakuutusmyyjät on niin koulutettuja etteivät ne väistä katsetta vaikka laskevat luikuria työkseen.

Syyskuu 30, 2014, 09:20:22 ap
Vastaus #5

Antti Jokinen

• Vieras
Tässä kuvassa minä odotan rehellistä vastausta vakuutusvirkailijalta. Ei tullut...  ::)

Syyskuu 30, 2014, 17:12:58 ip
Vastaus #6

Viljo Lahma

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Allegro con moto
Ja mikähän on Antin vakuutusyhtiö? Hämeen vakuutus?  :)
"Pidämme kaikki moottoripyöristä jossain määrin"
Bob Dylan: No Direction Home

Syyskuu 30, 2014, 20:38:13 ip
Vastaus #7

Jouko Kuisma

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tällaisi sielä on vastassa, senlisäksi että eivät pelaa omailla rahoillaan!  :'(

[ylläpito on poistanut liitteen]

Syyskuu 30, 2014, 20:44:24 ip
Vastaus #8

Martti Hänninen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ei kai ne nyt silti hintoja yhden asiakkaan takia korota vaikka halua tai tarvetta yleisellä tasolla saattaisi olla..Minäkin irtisanoin kaikki 5 vakuutusta ja hain vastaavat eri yhtiöstä edullisemmalla hinnalla niin ei menny kauaa kun edellinen yhtiö kosiskeli uutta suhdetta uusin sopimuksin-ja pakkohan heillä olis ollu silloin tehdä niin hyvä tarjous,ettei siitä voi kieltäytyä;-)

Vakuutuspetos on jo isompi juttu.Eikä irtisanomiseen riitä pelkkä epäilys.Ensin asia viedään tutkittavaksi,syyteharkintaan,tuomioon käräjille-sitten vasta jos on näyttöä ja juttu voitetaan,voi yhtiö irtisanoa sopimuksetkin sillä perusteella.
Siis minä en tarkoittanut yleistä vaan Heikin hinnan korotusta

Lokakuu 01, 2014, 19:59:38 ip
Vastaus #9

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Oletteko miettineet että miten hyvä rahastuskeino vakuutusyhtiöille on ettei asiakkaalle tule ollenkaan laskua vaan suoraan 5 euron lisällä muistitutuslaskun. 200 000 aiheetonta muistutusmaksua tekee miljoonan!
Aioin juuri reklamoida Tapiolaa toistuvista aiheettomista muistutuslaskuista mutta verkkopalvelupa ei toimi!!
No en nyt tiedä,tänäpäivänä enää.Tapiolasta saa kuukauden lisää maksuaikaa nappia painamalla jos on vaikeuksia.Aina on verkkopalvelu toiminut minun kohdalla kyllä.En nyt muista miten kauan olin asiakkaana mutta yli 20 v kenties..
Tosin onhan ihmisillä nyt taas aiempaa enemmän maksuvaikeuksia mutta ihan se on itestä kiinni silti jos sen vitosen antaa tulla ;)

Lokakuu 02, 2014, 09:26:20 ap
Vastaus #10

Kari Sillanpää

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • MC Debit
Oletteko miettineet että miten hyvä rahastuskeino vakuutusyhtiöille on ettei asiakkaalle tule ollenkaan laskua vaan suoraan 5 euron lisällä muistitutuslaskun. 200 000 aiheetonta muistutusmaksua tekee miljoonan!
Aioin juuri reklamoida Tapiolaa toistuvista aiheettomista muistutuslaskuista mutta verkkopalvelupa ei toimi!!
No en nyt tiedä,tänäpäivänä enää.Tapiolasta saa kuukauden lisää maksuaikaa nappia painamalla jos on vaikeuksia.Aina on verkkopalvelu toiminut minun kohdalla kyllä.En nyt muista miten kauan olin asiakkaana mutta yli 20 v kenties..
Tosin onhan ihmisillä nyt taas aiempaa enemmän maksuvaikeuksia mutta ihan se on itestä kiinni silti jos sen vitosen antaa tulla ;)

Eiku tässä taisi olla kyse siitä että varsinaista laskua ei tule ollenkaan, vaan heti suoraan muistutus. On niitä laskuja itselläkin tosin löytynyt kuukausi-pari jälkikäteen paperinkeräyslaatikkoa tyhjentäessä, joskus oli joku liimatahrainen roskapostikirje tarttunut laskuun kiinni, joskus oli lasku ilmaisjakelulehden välissä jne. Ilmaisjakelut ym menee suoraan keruukoriin joten niiden väliin joutuneet laskut jäävät helposti huomaamatta. Ja näissäkin tapauksissa olen kivenkovaan väittänyt että ei oo laskua kyllä tullut :)
Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Lokakuu 02, 2014, 09:36:42 ap
Vastaus #11

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Juurikin noistakin syistä,olen suositellut ja suosinut itse jo 90-luvun lopulta paperitonta palvelua kaikessa mahdollisessa -niin laskutuksessa kuin arkistoinnissa.No siihen aikaan arkistointi tuli ensin,ei vielä ollut e-laskuja yms..vasta viivakoodikynät tais olla muotia ;)

Lokakuu 02, 2014, 10:34:12 ap
Vastaus #12

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Mullahan jäe kesällä 2 laskua suamatta, ja molemmat vielä samasta yhtiöstä (ei ollu Tapiola).

Karhut tuli kyllä perille, ja toesesta tuli vielä toenenkii karhu, kun ensimmäenen oli tullu keskiviikon-perjantain aekana, ja eräpäevä siinä oli saman viikon perjantai. Maksoen sen ensimmäeseks tulleen karhulaskun kottiuvuttuani lauvvantaina, vuan kun se ei ollu siirtyny tililtä ennenkun muanantaina, niin tuas tuli siitäkii jo toenen karhu.

Eli yhteensä 15 euroo ylimiärästä maksettavvoo tuli niistä kahesta tulemattomasta laskusta. >:(
Ja kun soetin siihen ko. yhtiöön ja natisin, niin se ei kuulunu kuulemma mitenkää heille jos alakuperräistä laskua ei ou tullu, neovottiin vuan kyselemmään niitä laskuja postista. ::) En alakanu kyselemmään kun oli muutakii tekemistä, ja olin maksanukkii jo ne laskut, mitä minä niillä ennee oesin tehny. ::)
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 02, 2014, 10:35:53 ap kirjoittanut Pentti Eskelinen »
-pena-

Lokakuu 02, 2014, 10:50:30 ap
Vastaus #13

Antti Jokinen

• Vieras
Juurikin noistakin syistä,olen suositellut ja suosinut itse jo 90-luvun lopulta paperitonta palvelua kaikessa mahdollisessa -niin laskutuksessa kuin arkistoinnissa.

Samma här.
Kaikki takuutodistukset ja verotukseen menevät kuitit skannaan heti tietokoneelle omiin kansioihinsa, niin löytyvät tarvittaessa.

Kesäkuu 17, 2015, 20:09:39 ip
Vastaus #14

Petteri Heinonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Semmosta vaan että pyörällä tuli juuri 41 ikävuotta täyteen ja vakuutus on If:ssä. Nyt selevis että yli nelijäkymmentävuotiaaseen ei enää saa varkausvakuutusta (=osakasko) heidän firmassa, ellei pyörä ole museorekisterissä. Ja just pari vuotta sitten vaihdoin tähän lafkaan. Mikä nyt neuvoksi ? Vituttaa.