Kirjoittaja Aihe: samsungin 7 tuumainen tabletti  (Luettu 4559 kertaa)

Syyskuu 25, 2014, 11:03:17 ap
Luettu 4559 kertaa

Harri Kauranen

• Vieras
Mulla kun tommonen tablettikin on näiden seitsemä tietokoneen lisäksi.Eilen vaan,kun kaveri sitä kameraansa siinä esitteli.Mulle tuli mieleen,eikös sillä tabletilla kanssa voi kuvia vaikka kännykkään lähettää.Illalla kun sitä räpläsin,sain kyllä bluutuutilla lähetettyä kuvia ja sit wlaanilla.Mutta perkele en löytäny semmosta,että sais puhelinnumeron,mihin kuva lähtis.Kai sellanenkin mahdollisuus siinä on.

Syyskuu 25, 2014, 11:48:57 ap
Vastaus #1

Tatu Virtanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Jos tabletissa on 3G ja TAVALLINEN kännykän sim-kortti jossa data, niin sitten voi lähettää, muuten ei.

Syyskuu 25, 2014, 11:53:49 ap
Vastaus #2

Harri Kauranen

• Vieras
Sim on ja netti pelaa,vaikka missä.No mä sillai sain kyllä eilen yhden kuvan lähetettyä,että bluutuutilla omaan puhelimeen ja siitä sit eteenpäin:Siin tabletin valikossa ei esiinnu semmosta mahdollisuutta,että sais suoraan puhelinnumeron kirjoitettua.Kyllä löytyy kaikenmailman s-posti mahdollisuudet ym. Mutta tosiaan ei tota ole siinä valikossa,mutta jos sen jotenkin sinne sais laitettua.

Syyskuu 25, 2014, 13:16:06 ip
Vastaus #3

Antti Jokinen

• Vieras
Jos tablettia voi käyttää puhelimena, niin kuvien lähetys onnistuu.

Syyskuu 25, 2014, 13:22:57 ip
Vastaus #4

Harri Kauranen

• Vieras
Kerroppa miten se kuvan lähettäminen sit onnistuu.

Syyskuu 25, 2014, 13:52:14 ip
Vastaus #5

Martti Hänninen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Sähköpostilla, kun kerran siinä sellanen on

Syyskuu 25, 2014, 14:47:46 ip
Vastaus #6

Tatu Virtanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Nii, voiko sillä soittaa vai ei? Jos ei, niin sun kortti on DATA-SIM, jolla ei voi soittaa. Voi kyllä lähetellä sähköpostia jne.

Syyskuu 25, 2014, 14:50:52 ip
Vastaus #7

Harri Kauranen

• Vieras
Tällä hetkellä on tosiaan datasim kortti,eli pelkkä tietokonekortti.Sen tosiaan ei pitäis mitään siihen vaikuttaa,että valikossa ei ole paikkaa,mihin puhelinnumero kirjoitetaan.Paikkoja tosin on kymmeniä,on kaikkee höpöö.

Syyskuu 25, 2014, 14:52:49 ip
Vastaus #8

Tatu Virtanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mun tableteissa, Samsung ja toinen, on molemmissa puhelimen logo. Sillä voi soittaa, kun on sopiva kortti. Todnäk sopivan sovelluksen saa ladata play-kaupasta.

Syyskuu 25, 2014, 15:22:32 ip
Vastaus #9

Harri Kauranen

• Vieras
Joo mulla kun ei ole tota puhelimen logoa,voisko johtua siitä,että mulla on datakortti kiinni.Tuolta katoin tuolta galaksy apps:tä,mutta en ainakaan sieltä löytäny.

Syyskuu 27, 2014, 10:13:42 ap
Vastaus #10

juha kytö

• *
  • Jäsentiedot Poissa
avaa kuva, valitse valikosta jakotapa "viesti", kone mytistelee kuvan multimediaviestiksi, ja ruudulla olevaan laatikkoon voi kirjoittaa vastaanottajan numeron tai valita luettelosta valmiin. eikö se noin mene? ::)   -tai siis mennee jos liittymä tukee puheviestintää... ::)

Syyskuu 27, 2014, 10:24:43 ap
Vastaus #11

Harri Kauranen

• Vieras
Velipoika kun on ammatiltaan tietokonenörtti kävi eilen.Sepä sano,että se ei onnistu,kun mulla on media kortti,eli sit se onnistuu,jos laittaa tavallisen sim kortin.Ei kuulemma tue noita puhelinjuttuja ollenkaan se pelkkä tietokone kortti.Eli homma selvis.Nyt tappelen ton kuvansiirron kanssa bluutuutissa.Yhteys on koneen ja puhelimen välillä,mutta kuva siirtyy vain tietsikalta puhelimeen,ei päinvastoin ja toi mun tabletti ei keskustele,kuin kellarin koneen kanssa.Mut  selvitän senkin mysteerin.

Syyskuu 27, 2014, 13:38:47 ip
Vastaus #12

Antti Jokinen

• Vieras
Helpointa on siirtää kuvat pilveen (Dropbox, SkyDrive ym.) Sieltä ne on minkä tahansa laitteen saatavilla.