Kirjoittaja Aihe: Aamupala  (Luettu 4139 kertaa)

Syyskuu 23, 2014, 07:43:31 ap
Luettu 4139 kertaa

Harri Kauranen

• Vieras
Tässä juur väännän itselleni maittavaa aamupalaa.Paistoin muutaman pekonisiivun ja kyytipojaksi jokunen vaala leivän suikale ja keitettyä kananmunaa.Ei puuroa,mutta ihan leipää ja noi lisukkeet.Kyllä tolla iltapäivään asti pärjää.

Syyskuu 24, 2014, 02:09:19 ap
Vastaus #1

Rainer Grandell

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Take a Break
Verigreipistä viilletty siivu. Ekologista Pauligin Mundoa tai Löfbergin Crescendo-kaffia 4 pientä kuppia. Sitten jokunen 20 omaa sekoitusta (petteröes-Kilta-Pallmall) röökiä päälle.

Korkeintaan illemalla GMO-vapaasta (pietarsaari) jauhelihasta värkätty lisä-aineeton Fajita tai Karjalan (Imatra) piirakka.

Karhunkaatolupa löytyy myös.

8) 

Tietenkin viikottain ekologista munaa (turunmaa) ekologisessa voissa (Jalasjärvi) paistettuna kuten myös Valion (riihimäellä toteutettu) Luomu-jugurttia Sysmän Luomu-myslillä kuorrutettuna.

Hinta on kova, mutta kotimaan työllistämistehot vielä hurjempia. Ei mene senttiäkään Liti-Latin taskuun.

Aika loppuu, siirtykää ihmisten ajoissa...............
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 24, 2014, 02:22:07 ap kirjoittanut Rainer Grandell »
PUCH; Dakota-73 Monza-77 Alabama-66 Magnum-82 TUNTURI; SPORT63/70/72/73/75/76 SUPERSPORT 77-83 Tiger&Break "paljon" Husqvarna/Crescent/Monark "paljon"

Syyskuu 24, 2014, 08:06:34 ap
Vastaus #2

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro
Ei sa...ana kiinnostaako jotakuta toista Veteraanimoottoripyöräilijää jonkun aamupala hei haloo eikö ole kiinnostavampaa kerrottavaa.
Yamaha TR1 -81 / Green Mystery
CanAm Spyder RT -13
CRESCENT Elda E-Going
Triumph CSD -29
Triumph TigerCup -62
NSU Sportmax Streetreplica -58

Syyskuu 24, 2014, 08:07:55 ap
Vastaus #3

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro
Anteeksi.

Tota mieltä olen joistain jutuista.
Yamaha TR1 -81 / Green Mystery
CanAm Spyder RT -13
CRESCENT Elda E-Going
Triumph CSD -29
Triumph TigerCup -62
NSU Sportmax Streetreplica -58

Syyskuu 24, 2014, 08:42:44 ap
Vastaus #4

Tatu Virtanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Edellisen kanssa samaa mieltä. Eikös se Feisbuukki ole tuollaisia "kuulumisia" varten? Ymmärrettävästä syystä minä en siellä ole..

Syyskuu 24, 2014, 08:48:14 ap
Vastaus #5

Hannu Boman

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Ihan itse :-)
Moro
Ei sa...ana kiinnostaako jotakuta toista Veteraanimoottoripyöräilijää jonkun aamupala hei haloo eikö ole kiinnostavampaa kerrottavaa.

... mutta luit kuitenkin??!!  ::)
@ HBo
Yamaha TX650 -73 & Honda GL 1500 Gold Wing 2000

Syyskuu 24, 2014, 08:59:04 ap
Vastaus #6

Harri Kauranen

• Vieras
Minä ainakaan en edes niitä juttuja avaa,mitkä ei mua kiinnosta pätkääkään.

Syyskuu 27, 2014, 02:58:30 ap
Vastaus #7

Rainer Grandell

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Take a Break
Tässä juur väännän itselleni maittavaa aamupalaa.Paistoin muutaman pekonisiivun ja kyytipojaksi jokunen vaala leivän suikale ja keitettyä kananmunaa.Ei puuroa,mutta ihan leipää ja noi lisukkeet.Kyllä tolla iltapäivään asti pärjää.

Ainekset kuulostaa hyvältä, niitä on toki tarjolla sekä myrkyillä että ilman tuotettuja.

Noin jos saisi jokainen aloittaa päivänsä niin kaikki olisi Härmässä ok.

Mutta, ei se niin yksinkertaista ole, suurin osa lähtee Hesaan johtavalle motarille aivan liian myöhään ja aiheuttavat liikennetungosta ja vatsa huutaa että missä kahvi, rööki, muna-paprika-juustosämpylä puhumattakaan tuoremehulasista.

Tulee päivä jolloin huomataan että nämä mainitut pitääkin olla Luomu-periaattella tuotettuja.

Itse olen tämän jo saanut selville.

Palkkio ei tule rahamuodossa, se tulee elinvoimassa. 

Se taas johtaa jaksamiseen ja palkankorotuksiin.

PUCH; Dakota-73 Monza-77 Alabama-66 Magnum-82 TUNTURI; SPORT63/70/72/73/75/76 SUPERSPORT 77-83 Tiger&Break "paljon" Husqvarna/Crescent/Monark "paljon"