Kirjoittaja Aihe: Tuutti K1 siniset candy värisävyt  (Luettu 5826 kertaa)

Elokuu 17, 2014, 22:40:34 ip
Luettu 5826 kertaa

Tuomas Vuolle-Apiala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moikka! Tuollainen K1 olisi tulossa talliin ja olisi värin valinta käsillä. Sinisen olisin vaihteeksi laittamassa. Onko olemassa joku sininen sävy joka olisi vaaleampi kun tuo candy blue -green, vai valehtelooko nuo kuvat vain. Tuossa jota etsin ,ei mielestäni vihreän sävyä ole.
Pyorä alkupään K1. Muutkin kuin suomeen tuodut sävyt kelpaa. Mikä mahtoi tuo ensimmäinen Englannissa esitelty K0 ollut sävyltään
Kiitollisena vinkeista
t.Tuomas

Elokuu 17, 2014, 23:08:41 ip
Vastaus #1

Tapsa Leskinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Polynesian Blue Metallic

Elokuu 17, 2014, 23:20:59 ip
Vastaus #2

kari lampinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mihin järki loppuu,siitä voima alkaa
Candy blue green oli  vain -69 ja 70 malleissa ei K1. Sinistä oli kahta sävyä planet blue ja polynesian blue  .Mahdolliset kirjoitus virheet on minun mokia.Ja tämäkin tieto on sarjaa muistaakseni.

Elokuu 17, 2014, 23:25:44 ip
Vastaus #3

kari lampinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Elokuu 18, 2014, 13:05:58 ip
Vastaus #4

Jukka Penttilä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Siis maalihan ei ole candy vaan juuri tuo Polynesian blue metallic. Maali löytyy tuolta. http://www.motorradlack.de/?s=polynesian+blue&x=6&y=7&lang=de . Poiketen tuosta Karin kuvasta myös lampunkorvat ja lampunkupu ovat saman varisiä. 

tässä pari kuvaa. Tuo vasemman puoleinen tankki on mun juuri (maaliskuussa 2013) maalattu ja tuo oikean puoleinen vanhempi. Siinä ei ole myöskään oikea raidotus.

[ylläpito on poistanut liitteen]
No, tässä sitä mennään jonnekin tulevaisuuteen, 2-pyöräiset jää vain harrastukseksi, vähintään 3-pyöräinen pitää olla alla jos meinaa pystysä pysyä, ei voi mittään.

Elokuu 18, 2014, 13:40:50 ip
Vastaus #5

Pentti Vaherkoski

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Täällä kanssa aika hyvät malliesimerkit väreistä.

http://cb350-750four.de/technik/

Elokuu 20, 2014, 16:45:32 ip
Vastaus #6

Jari Lehtinen

• **
  • Jäsentiedot Poissa
  • Museoajoneuvotarkastaja
Liitteenä kuva varaosakirjasta jossa on yksilöity CB750, CB750K1 ja CB750K2 Tuuttien varaosat, niiden numerot ja kuhunkin malliin tarjolla olevat väriosat.

Elokuu 20, 2014, 22:23:39 ip
Vastaus #7

Tuomas Vuolle-Apiala

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Kiitti kaikille vastauksista, jos nyt oikein ymmärsin tuo candy blue green on kuitenkin ollut myös K1:ssa.
Sitä candy väriä kuitenkin metsästin kun tuo edellinen K2 oli tuo Polynesian blue metallic  sekä aikanaan 73 vuonna hankkimani candy cold K2. rek no XP- jotain 58-100 väliltä, mahtaakohan olla vielä hengissä? mahdolliselle nykyiselle omistajalle olisi pari alkuperäisfotoa 70 luvulta tarjolla.
toisaalta onhan tuo ruby red myös hieno ( kuten kaikki Tuutin sävyt) ja tuo lapsuuden muistoja mieleen, päätös voi olla vaikea

T-Tuomas

Elokuu 20, 2014, 23:20:15 ip
Vastaus #8

kari lampinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Olen ollut väärässä tuon candy blue green suhteen .Tarkistin varaosakirjasta jossa vaan -69 mallin tiedot ja sitten kirjasta cb750.cb750k1 ja olihan siellä samat .Tarkistin lampunkorvista numeron ja samat on.Olen pahoillani sillä olen luullut että oli vain alkusarjassa tuo väri.Nyt sitten voinkin myydä mulla olevan täydellisen candy blue green setin jonka teetin varalle mun -69 malliiini .-69 mallissahan on ryppytankki mutta tämä ns. varasetissä oleva ei ole ryppytankki.

Elokuu 21, 2014, 21:05:16 ip
Vastaus #9

Jukka Penttilä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moikka! Tuollainen K1 olisi tulossa talliin ja olisi värin valinta käsillä. Sinisen olisin vaihteeksi laittamassa. Onko olemassa joku sininen sävy joka olisi vaaleampi kun tuo candy blue -green, vai valehtelooko nuo kuvat vain. Tuossa jota etsin ,ei mielestäni vihreän sävyä ole.
Pyorä alkupään K1. Muutkin kuin suomeen tuodut sävyt kelpaa. Mikä mahtoi tuo ensimmäinen Englannissa esitelty K0 ollut sävyltään
Kiitollisena vinkeista
t.Tuomas

Oppia ikä kaikki  :police: :police:

Kattelin tuota mun varaosakirjaa, todellakin Candy Blue Greeniä on ollut saatavilla K1:seen muilla paitsi jenkkilän markkinoilla. Tässä mun kuvia.
Ensimmäinen on uustuotantoa oleva lampunkorva, toinen 40v vanha varaosa(pimeässä pidetty) ja kolmas New Yorkissa 45v käytössä olleen lampunkoppa. Tuo väri on vaikea, riippuu täysin valosta mikä sävy siinä on. 

« Viimeksi muokattu: Elokuu 21, 2014, 21:06:50 ip kirjoittanut Jukka Penttilä »
No, tässä sitä mennään jonnekin tulevaisuuteen, 2-pyöräiset jää vain harrastukseksi, vähintään 3-pyöräinen pitää olla alla jos meinaa pystysä pysyä, ei voi mittään.