Kirjoittaja Aihe: Hyvää ja halpaa jauhelihaa!  (Luettu 12803 kertaa)

Elokuu 09, 2014, 00:06:47 ap
Vastaus #15

lasse roholm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
ja Helenelundin kylässä kaikki vanhimmiksi eläneet polttivat röökiä, justiisa samaten kutenka valloissa intiaanitkin.

Jospa meillä kaikilla olisi mahdollisuus istahtaa nuotin ympärille rauhanpiippua polttelemaan sekä kytösiikaa, finkkeliviinaa ja oman puuseen takana viljeltyä uuttapottua nautiskelemaan.

Tulisiko mittariin 100? Luulen että jees.
Niinpä  :) Mutten mä halua elää satavuotiaaksi  vaippoineen ja suu auki vaan niinkuin meidän suvun genit on pruukkannut tehrä että kerrasta poikki  :)

Elokuu 09, 2014, 00:25:16 ap
Vastaus #16

Rainer Grandell

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Take a Break
ja Helenelundin kylässä kaikki vanhimmiksi eläneet polttivat röökiä, justiisa samaten kutenka valloissa intiaanitkin.

Jospa meillä kaikilla olisi mahdollisuus istahtaa nuotin ympärille rauhanpiippua polttelemaan sekä kytösiikaa, finkkeliviinaa ja oman puuseen takana viljeltyä uuttapottua nautiskelemaan.

Tulisiko mittariin 100? Luulen että jees.
Niinpä  :) Mutten mä halua elää satavuotiaaksi  vaippoineen ja suu auki vaan niinkuin meidän suvun genit on pruukkannut tehrä että kerrasta poikki  :)

Röökarit viedään sairaalaan ja kolmen päivän sisällä omaiset tilaavat hautapaikan. Ei mitään 10-20 vuotta piinakodin keinutuolissa, kunnan varoja viilaten.
PUCH; Dakota-73 Monza-77 Alabama-66 Magnum-82 TUNTURI; SPORT63/70/72/73/75/76 SUPERSPORT 77-83 Tiger&Break "paljon" Husqvarna/Crescent/Monark "paljon"

Elokuu 09, 2014, 10:53:52 ap
Vastaus #17

Markku Hakola

• Vieras
.......
Ostatko huomenna taas sen halvimman jauhelihapaketin?.........

Sanos ykskin hyvä syy, miks en ostais ja vielä vaikkapa Lidilistä?

Ongelmana kun on väestön ylipainoisuudeb lisääntyminen, niin eikös silloin juurikin ole parempi, että he saavat itselleen kylläisen tunteen, vähemmillä kalori yms sisällöllä, niin ei tarvi kaikenmaailman pillereillä  painoonsa pudottaa.

Elokuu 09, 2014, 22:06:23 ip
Vastaus #18

Leo Eiranen

• Vieras
P..kele, että minua vit...taa noi sa...nan terveysterroristit. Kyllä ruoassa pitää olla suolaa ja rasvaa suun mukaan. Hintoihin en ota kantaa ainakaan vielä. Rahat ovat toistaiseksi riittäneet ja olen luonteeltani optimisti, että sitä riittää lopuksi aikaa. Intistä päästyäni helmikuussa -68 painoin 65 kjloa ja tänä aamuna 72. Painoindeksi jotain 25,1. Polttanut koulupojasta asti, eli yli 50 vuotta ja joka ilta pari paukkua, mutta ei enmpää jo pitkään ja olen elämääni tyytyväinen ja tämän hetkisten tietojen ja tuntemusten mukaan terve. En ole tähän mennessä ollut päivääkään sairaalassa ja toivon, että lähden niin sanotusti saappaat jalassa.  :)

Elokuu 09, 2014, 22:49:48 ip
Vastaus #19

Markku Hakola

• Vieras
P..kele, että minua vit...taa noi sa...nan terveysterroristit. Kyllä ruoassa pitää olla suolaa ja rasvaa suun mukaan. Hintoihin en ota kantaa ainakaan vielä. Rahat ovat toistaiseksi riittäneet ja olen luonteeltani optimisti, että sitä riittää lopuksi aikaa. Intistä päästyäni helmikuussa -68 painoin 65 kjloa ja tänä aamuna 72. Painoindeksi jotain 25,1. Polttanut koulupojasta asti, eli yli 50 vuotta ja joka ilta pari paukkua, mutta ei enmpää jo pitkään ja olen elämääni tyytyväinen ja tämän hetkisten tietojen ja tuntemusten mukaan terve. En ole tähän mennessä ollut päivääkään sairaalassa ja toivon, että lähden niin sanotusti saappaat jalassa.  :)

Kiitos!
Asiaa ei paremmin voi ilmaista, olen täysin samaa mieltä.

Elokuu 09, 2014, 22:53:17 ip
Vastaus #20

Reijo Huhtakangas

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Tulin nain ja voitin
Puolet tupakoitsijoista kuolee syöpään, on mielestäni aika iso prosentti, useamman tupakkimihen lähtöä olen joutunut seuraamaan, ei ole kiva katsottavaa Se.
Alfa Romeo 159 Berlina 2.4 JTDm  -07

Autojen, Moottoripyörien ja Työkoneiden välitys Euroopasta :  

http://en-gb.facebook.com/people/Reijo-Huhtakangas/100000803162781

Elokuu 10, 2014, 05:33:10 ap
Vastaus #21

Rainer Grandell

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Take a Break
Puolet tupakoitsijoista kuolee syöpään, on mielestäni aika iso prosentti, useamman tupakkimihen lähtöä olen joutunut seuraamaan, ei ole kiva katsottavaa Se.

Vaari lähti pääsiäisenä -66 taivaaseen, seisoin itse Tyksissä siinä vuoteen vieressä katsomassa tuhoa. Siitä tarttunut trauma mörköilee edelleen.

Ei se piipunpolttaminen hänen henkeään vienyt vaan se alkeellinen 60-luvun tsemppi-ajatus. Hitsattiin, taottiin kuumaa rautaa jne ilman raitista ilmaa, -lämpöasteet pidettiin pajassa hinnalla millä tahansa- .

PUCH; Dakota-73 Monza-77 Alabama-66 Magnum-82 TUNTURI; SPORT63/70/72/73/75/76 SUPERSPORT 77-83 Tiger&Break "paljon" Husqvarna/Crescent/Monark "paljon"