ja Helenelundin kylässä kaikki vanhimmiksi eläneet polttivat röökiä, justiisa samaten kutenka valloissa intiaanitkin.Jospa meillä kaikilla olisi mahdollisuus istahtaa nuotin ympärille rauhanpiippua polttelemaan sekä kytösiikaa, finkkeliviinaa ja oman puuseen takana viljeltyä uuttapottua nautiskelemaan. Tulisiko mittariin 100? Luulen että jees.
Lainaus käyttäjältä: Rainer Grandell - Elokuu 09, 2014, 00:00:13 apja Helenelundin kylässä kaikki vanhimmiksi eläneet polttivat röökiä, justiisa samaten kutenka valloissa intiaanitkin.Jospa meillä kaikilla olisi mahdollisuus istahtaa nuotin ympärille rauhanpiippua polttelemaan sekä kytösiikaa, finkkeliviinaa ja oman puuseen takana viljeltyä uuttapottua nautiskelemaan. Tulisiko mittariin 100? Luulen että jees. Niinpä Mutten mä halua elää satavuotiaaksi vaippoineen ja suu auki vaan niinkuin meidän suvun genit on pruukkannut tehrä että kerrasta poikki
.......Ostatko huomenna taas sen halvimman jauhelihapaketin?.........
P..kele, että minua vit...taa noi sa...nan terveysterroristit. Kyllä ruoassa pitää olla suolaa ja rasvaa suun mukaan. Hintoihin en ota kantaa ainakaan vielä. Rahat ovat toistaiseksi riittäneet ja olen luonteeltani optimisti, että sitä riittää lopuksi aikaa. Intistä päästyäni helmikuussa -68 painoin 65 kjloa ja tänä aamuna 72. Painoindeksi jotain 25,1. Polttanut koulupojasta asti, eli yli 50 vuotta ja joka ilta pari paukkua, mutta ei enmpää jo pitkään ja olen elämääni tyytyväinen ja tämän hetkisten tietojen ja tuntemusten mukaan terve. En ole tähän mennessä ollut päivääkään sairaalassa ja toivon, että lähden niin sanotusti saappaat jalassa.
Puolet tupakoitsijoista kuolee syöpään, on mielestäni aika iso prosentti, useamman tupakkimihen lähtöä olen joutunut seuraamaan, ei ole kiva katsottavaa Se.