Kirjoittaja Aihe: Lähiverkkoyhteys  (Luettu 5084 kertaa)

Heinäkuu 27, 2014, 17:32:08 ip
Luettu 5084 kertaa

Pekka Rantala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moi.Minun Laajakaista verkko ,lukee .Sovitin lähiverkko yhteys on poistettu käytöstä? Miten saan sen takaisin .Käytössä Win 7 . Saunalahti Laajakaista ,nyt langaton yhteys.

Heinäkuu 27, 2014, 20:01:11 ip
Vastaus #1

Martti Hänninen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ohjauspaneli > verkko ja internet > verkko ja jakamiskeskus > yhdistä verkkoon

Heinäkuu 27, 2014, 20:32:28 ip
Vastaus #2

Tauno Nousiainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Muistaakseni myös niin että lähiverkkoyhteys,ja hiiren oikea näppäin ja ota käyttöön.toki voi olla muutakin...
GoldWing 1100 Interstate - 81

Heinäkuu 27, 2014, 21:22:36 ip
Vastaus #3

Pekka Rantala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
OK.Mitä kirjoitan :Yhdistä Laajakaistayhteys: Käyttäjänimi ja salasana. Mistä löydän ne ja mitä kirjoitan ? Onko jossain sopimus / Elisa Laajakaista sopimu`?

Heinäkuu 27, 2014, 21:41:07 ip
Vastaus #4

Kari Rautiainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • *** Rauzi ***
Kysyjälle ei ehkä apua tästä, mutta mulla oli tänään yhteys lähiverkkoon 2,3 heppasella hondalla. Lähiverkossa oli bugeja, neljä kuhaa. Fileerasin bugit ja taas verkko toimii. Tietysti wanilla sais enemmän mutta lani on helppo kokea ja silleen.käyttiksenä mulla oli ohuet nahkahanskat kun noi bugit on niin piikkisiä.

Anteeks.

Heinäkuu 27, 2014, 21:59:53 ip
Vastaus #5

Antti Jokinen

• Vieras
OK.Mitä kirjoitan :Yhdistä Laajakaistayhteys: Käyttäjänimi ja salasana. Mistä löydän ne ja mitä kirjoitan ? Onko jossain sopimus / Elisa Laajakaista sopimu`?

Lähiverkon salasanat pitää itse määrittää tai sitten pitää se avoimena. Kerrostalossa pitää olla suojattu yhteys, maalla kaukana naapureista voi olla avoin. Katso reitittimesi ohjeista, miten niitä muutetaan. Elisan Laajakaista ei kysele salasanoja jos sopimus on voimassa.

Heinäkuu 28, 2014, 19:03:10 ip
Vastaus #6

Kari Rautiainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • *** Rauzi ***
Kysyjälle ei ehkä apua tästä, mutta mulla oli tänään yhteys lähiverkkoon 2,3 heppasella hondalla. Lähiverkossa oli bugeja, neljä kuhaa. Fileerasin bugit ja taas verkko toimii. Tietysti wanilla sais enemmän mutta lani on helppo kokea ja silleen.käyttiksenä mulla oli ohuet nahkahanskat kun noi bugit on niin piikkisiä.

Anteeks.

Poitsu löys uistellessaan hylätyn lähiverkon. Toimii 24/7 periaatteella, eikä ole roskasuosatinta.
 Kaikki jää, mitkä ei läpi ui, tämäkin täynnä. Osa uuttaa, osa vanhaa, mätää, haisevaa. .  :P
 Ei ollu ensimmäinen, eikä varmaan viimenen löytö.
 Merkattiin ja haetaan pois viileemmällä.

Kyllä näillä "lähiverkon" asettelijoilla ois peiliimkatsomisen paikka.

Anteeks myös täältä....

Tosi kun vesi. Mä kans löysin keväällä lähiverkon missä oli koko talven bugit. Jos ei osaa verkkoja laitella tai jaksa nostella niin langaton on hyvä vaihtoehto niille.

Anteeks ja armoa.