Kirjoittaja Aihe: Raisun pakoputken puhdistus  (Luettu 3758 kertaa)

Kesäkuu 29, 2014, 20:50:35 ip
Luettu 3758 kertaa

Juha Rahko

• *
  • Jäsentiedot Poissa
On Raisun pakoputkiston äänenvaimenninosa päässyt tukkeutumaan. Mikäpäs olisi paras ja toimivin konsti sen avaamiseksi ? Kodin putkimiestä on jo kokeiltu ilman vaikutusta.

Kesäkuu 29, 2014, 22:53:24 ip
Vastaus #1

Janne Supperi

• *
  • Jäsentiedot Poissa
En tarkasti tunne raisun putkia mutta jos seo maalattua ni toholla vaa punahehkuun ja kopistelee karstat pois. Siks maalattua et saa sen uuestaan maalattua orkkiksen näköseks. Paha ois kromista putkia enään ehostaa sen jälkeen. ;D

Heinäkuu 10, 2014, 23:11:55 ip
Vastaus #2

Niko Lindström

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Jos tosiaan maalattu, niin olen samaa mieltä Jannen kanssa. Tuolla tyylillä olen monta kertaa Tunturin putken liekittänyt ja tuolla tavalla lähtee tosiaan kaikki karstat helposti. Jos vielä samaan aikaan liekittämisen kanssa suhauttaa paineilmaa putken toisesta päästä sisään, niin operaatio nopeutuu huomattavasti. Ainoa vaan, että liekittämisestä tulee melkonen krääsä, eli kannattaa pistää ulko-ovi kiinni. Itse unohdin kerran, ja sitten haisi koko kämppä. ;D
-1980 Tunturi Trial
...Ja muutamia nelipyöräisiä...

Heinäkuu 10, 2014, 23:25:56 ip
Vastaus #3

Kymäläinen_Paavo

• Vieras
Ottamatta nyt kantaa mihinkään, niin aika usein ehkä kannattaisi ensin kokeilla näillä "Rööpexxxxx" aineilla, tarkoitettu rouvan lavuaarin aukaisuun. Toinen pää tukkoon ja sitten rööriroopea putki täyteen.
Ensin yleensä kuplii aika huimasti, mutta sitten jossain välissä putki on yllättävän puhdas.
Klausuuli:
Täällä hyvin monet tietävät paremmin ja eivät hyväksy moista toimintaa. Näin.
Kuitenkin laitan tähän alle oman nimeni.
Paavo Kymäläinen
ps. Ei ihan aikuisten oikeasti tartte kommentoida kuinka p....sestä.

Heinäkuu 11, 2014, 17:16:25 ip
Vastaus #4

Martti Räisänen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Export -66, Peugeot 103,Peugeot 104, Fram-King
Olen käyttänyt aina lämpöä pakoputkiin ja kaustiksoodaa viemäreihin :laugh: :)