Kirjoittaja Aihe: Mieltä jo pitkään askarruttanut  (Luettu 3338 kertaa)

Kesäkuu 12, 2014, 07:35:35 ap
Luettu 3338 kertaa

Harri Kauranen

• Vieras
Mulla on tossa ihassa -65 mallin 319 mersu.Se on kahdeksankymmentä muutettu asuntoautoksi ja sitä on oikein huolella muuteltu mm.sitä on parikymmentä senttiä levitetty.Jos mä haluaisin sen museoautoksi,mitessiihen suhtaudutaan.Ei meinaan takuulla löydy tarkastajaa,joka vois sanoa,että toi ei ole alkuperäinen vuodelta -80.Ikähän jo riittäis helposta.Tää nyt oli vaan ajatus,tuskin mä tosissaan,mutta kuitenkin.

Kesäkuu 12, 2014, 07:59:07 ap
Vastaus #1

Mika T Kyllönen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Käyhän vaan rohkeasti kyselemässä paikalliselta mr tarkastajalta mielipidettä. On suomessa nimittäin museorekisteröity jopa HKL vanhasta sinisestä bussista tehty matkailuauto, siitä oli taannoin mobilistilehdessä pitkä juttu.
Jollakin pitää varmaan todistaa, että matkailuautona se on ollut museoautolle vaaditun iän.....  Onnea yritykselle !!

Kesäkuu 12, 2014, 10:38:52 ap
Vastaus #2

Seppo Jääskeläinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tuossa naapurissa on samanlainen ja samanikänen asuntoautoksi muutettu mersu. Naapuri pitää sitä tallissa kun ei lähde käyntiin. On kuulemma startti kastunut  :D
Ei ole tullut ulkoilemaan ainakaan kahteen vuosikymmeneen. Saattais joutaa jollekkin osaavalle. Jospa siihen vaikka uuden akun laittaisi.
Mulle ei käy kun ei ole Citroen.

Kesäkuu 12, 2014, 12:06:26 ip
Vastaus #3

Harri Kauranen

• Vieras
Tää mikä on mulla,nätä vuonna -80 tehtiin kaksi kappaletta,presiis samanlaisia.Ei sitten ole takuulla muualla tämmöstä.

Kesäkuu 12, 2014, 13:46:30 ip
Vastaus #4

Seppo Jääskeläinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
No kumminkin joku pyöreäkärsäinen rumilus, jossa mersun tähti. En minä niitten tyyppinumeroista tiijä. Makuutilat siinä kuitenkin on. Muistaakseni. :-[

Kesäkuu 12, 2014, 14:00:28 ip
Vastaus #5

Harri Kauranen

• Vieras
Mahtaako se tommonen olla,kun minulla.Toi minun on 319 tyypiltään.

[ylläpito on poistanut liitteen]

Kesäkuu 12, 2014, 14:46:57 ip
Vastaus #6

Seppo Jääskeläinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
No tuommoiselta se näytti. Ei vaan ihan noin korkea. Muistaakseni.