Kirjoittaja Aihe: Meit on moneks motokaupas  (Luettu 39776 kertaa)

Heinäkuu 19, 2014, 08:56:15 ap
Vastaus #75

Petri Behm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Voihan se olla että kyseisestä liikkeestä saa huimia osamaksukauppoja.Itse en tosin mokomaan kauppaan jalallanikaan tule astumaan,hintojen takia.

Tuli vaan semmoinen hajatelma mieleen.
Jos tuolta ostaa 20 vuotta vanhan korollan 3500€urolla ja pitkällä osarilla, niin miten käy, kun se syyttömänä osapuolena mälläytyy kolarissa lunastuskuntoon.  Paljon vakuutusyhtiö korvaa 3500€ vai 460€...?
Mä jäin Teboilin bensamittariin kielestäni kii, kun nuolaisin liian aikaisin.

Heinäkuu 19, 2014, 09:01:48 ap
Vastaus #76

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
Voihan se olla että kyseisestä liikkeestä saa huimia osamaksukauppoja.Itse en tosin mokomaan kauppaan jalallanikaan tule astumaan,hintojen takia.

Tuli vaan semmoinen hajatelma mieleen.
Jos tuolta ostaa 20 vuotta vanhan korollan 3500€urolla ja pitkällä osarilla, niin miten käy, kun se syyttömänä osapuolena mälläytyy kolarissa lunastuskuntoon.  Paljon vakuutusyhtiö korvaa 3500€ vai 460€...?

200 eur. - 150 eur. omavastuu?

Heinäkuu 19, 2014, 09:24:16 ap
Vastaus #77

Martti Hänninen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
^ Hmm, tuo vähän riippuu, työkaveri, olisko ollu 2007 kolhas työpaikan parkissa auralla miun 740 farkun takakulman ja vähän takaoveakin, no tarkastaja kattomaan, sano miulle 800€ ja saat pitää vulvan, no mie, ei käy, kato tuota, vaikka on 20v vanha, et löyvä ruostetiplaa mistään, et alta etkä päältä, sisältä kuin uusi, mie jatkoin jos ei muu hyvi, hommatkaa sitten samassa kunnossa oleva turbo intercooler kaikilla herkuilla, no siihen tarkastaja, ai perkele,tää onkii sellanen, pannaan kuntoon, puolensa niitten kanssa joutuu pitämään, eikä saa hyväksyä niitä nettiauton hintoja, mitä ne ekaks yrittää tyrkyttää, auton hinta v-87 uutena oli yli 260000mk, auton oli ostanut silloinen gutsetin metsäpäälikkö, mikä miulle tän kertoi, sanoi ikävöivänsä vieläkin vulvaa, kun sillä oli niin helppo ohitella, asennutti heti uutena siihen vielä turbo boost paketin :)
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 19, 2014, 09:46:59 ap kirjoittanut Martti Hänninen »