Kirjoittaja Aihe: david silverin cb500 four pinnasarja ongelmaa  (Luettu 3282 kertaa)

Toukokuu 23, 2014, 07:34:30 ap
Luettu 3282 kertaa

Erkka Kokko

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tilasin silveriltä pinnat ja vanteet viissatkuun. Etu rengas oli ihan hyvä mutta takarenkaan pinnoissa on hiukan liian pitkät koukut joten eivät oikeen meinaa istua keskiöön kunnolla  >:(
Onko muilla vastaavia kolemuksia? Lähetin silverille sähköpostia tiistaina mutta eipä ole vielä vastausta kuulunut  :(

Toukokuu 23, 2014, 08:01:04 ap
Vastaus #1

kari lampinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mihin järki loppuu,siitä voima alkaa
Mulla oli just kaverin viissatkussa päin vastainen ongelma kun sille vaihdetiin takanapa.Oli uudet pinnat ja vanne joten ne vaihetaisiin toiseen takanapaan.Pinnari soitti että ei käy kun koukku on vähän lyhyt.Onneksi mulla oli tuutin pinnasatseja jotka tullut juuri silveriltä ja niillä onnistu.Olisiko takanapoja kahta erillaista joten vähän eri pinnat kävisi.Mulla ne lyhyt koukkuset tallessa. nekin on uudet!

Toukokuu 23, 2014, 08:40:35 ap
Vastaus #2

Erkka Kokko

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Voitko kari mitata minkä mittaset koukut on niissä mitkä oli sulle lyhyet?

Toukokuu 29, 2014, 21:54:30 ip
Vastaus #3

Olli Mikkonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moi

Huomasin saman kun vanhasta 500 K1 keskiöstä uutta taka vannetta rakentelin eli silveriltä tarvike pinnasatsi (taisi olla ne keltaiset kiristimet) ja "genuine rim"

Vaikka siinä on siis ne kahdenlaiset pinnat omiin paikkohinsa niin jotenkin niiden "senkki" kanta ei istu oikein navan reikiin

Tilasin nuo tosin jo yli vuosi sitten.

Tästähän on ollut silloin tällöin juttua myös tuolla forums.sohc4.net palstalla jo vuosia (milloin mistäkin tilatuista tarvike pinnoista)

Pitää hieman fiilistellä josko alkaa häiritsemään tuo ja miettiä investoinko uusiksi...