Kirjoittaja Aihe: Turinoita ja törinöitä aihe vapaa  (Luettu 453980 kertaa)

Lokakuu 18, 2016, 18:33:59 ip
Vastaus #795

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Just totesin et koiraton mies on vajaa, tuhkausfirmasta tuli tekstari että on haettu. Vastoin alkuperäisiä suunnitelmaa istuin loppuun asti vieressä, kaveri on sielä johon kardioloki sanoi 8V sitten mun joutuvan. Nyt on ihan varmaa ettei Jumalaa ole, miksi tappaa lapsettoman parin lapsen. Olkoon karvanen ja nelijalkainen, rakas oli ja just ennen lähtöä soi koiranluuta. Ekalla rauhotuspiikillä ei mitään tehoa, eläin lääkäri sanoi et ompas sitkeä, toisella tuupertui. Auttaako kalja tuskaan vai otanko väkevämpää.

Lokakuu 18, 2016, 19:40:35 ip
Vastaus #796

Kari Sillanpää

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • MC Debit
Osan otot Henrylle.

Suru on varmasti suuri, mutta sure pois, muistot jää.

Kalja tai terävät saati muut kemikaalit ei auta, sekoittavat vain.

Jaksamisia, ja suruajan jälkeen kenneliin pentuja katsomaan, eiks niin.
Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Lokakuu 19, 2016, 10:54:01 ap
Vastaus #797

Risto Saastamoinen

• Vieras
Just totesin et koiraton mies on vajaa, tuhkausfirmasta tuli tekstari että on haettu. Vastoin alkuperäisiä suunnitelmaa istuin loppuun asti vieressä, kaveri on sielä johon kardioloki sanoi 8V sitten mun joutuvan. Nyt on ihan varmaa ettei Jumalaa ole, miksi tappaa lapsettoman parin lapsen. Olkoon karvanen ja nelijalkainen, rakas oli ja just ennen lähtöä soi koiranluuta. Ekalla rauhotuspiikillä ei mitään tehoa, eläin lääkäri sanoi et ompas sitkeä, toisella tuupertui. Auttaako kalja tuskaan vai otanko väkevämpää.

Osanotot täältäkin. Meidän Oprin menehtymisestä on neljä tai viisi vuotta ja kipeää tekee vieläkin kun katsotaan kuvia. Onneksi Oprin tytär Heta käy silloin tällöin kylässä lohtua tuomassa.
Kuvassa Opri odottaa komentoa. Koulutettu paimen, joka tuli meille viettämään ansaittuja eläkepäiviä 8-vuotiaana. Eli meillä viitisen vuotta nostaen samalla miehen jaloilleen ja takaisin elävien kirjoihin. Siihen ei edes lääketiede kyennyt, mutta koira tietää mitä tehdä.

[ylläpito on poistanut liitteen]
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 19, 2016, 11:06:12 ap kirjoittanut Risto Saastamoinen »

Lokakuu 19, 2016, 14:29:54 ip
Vastaus #798

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kiitos kaikille, kyllä vielä tänään pitää kaljalla puuduttaa.

Lokakuu 19, 2016, 15:53:39 ip
Vastaus #799

Harri Holopainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Ateisti, takapiru, vastarannankiiski, humaani?
Henry, minäkin jouduin luopumaan omasta pyrrestä keväällä, enkä toista kertaa halua kokea sitä että oma koira lopetetaan syliin. Siksi en enää ota koiraa tai muutakaan lemmikkiä. Koira on miehen paras ystävä  :(
Hullu ja humalassa saa olla muttei tyhmä

Lokakuu 19, 2016, 16:42:15 ip
Vastaus #800

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Voi Harri, kun mun tekis mieli ottaa pinseri. Ihan sen karvan takia, sillä ei olis voimaa vetää ukkoa kumoon 53Kg lihaskimppu olis pientä 20Kg kanssa. Vaimo sanoo et 25V aamupissejä riittää ja kuulemma kissa, en lämpeä ajatukselle. Saakeli se sanomalehti pitäis kumminki hakea, samalla koiro pissais, koiraton mies on vajaa. No nyt jo puhuu muutakin, ainakaan ei rotukoiraa mutta mistä tiedät kuis isoksi kasvaa. Jos pentu tulee niin pieni pitää olla. Meen itkemään.

Lokakuu 19, 2016, 17:17:20 ip
Vastaus #801

Lauri Puirola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kylläpä semmoinen ajava koira olisi paikallaan tuleviksi eläkepäiviksi. On vaan pitkä tuo matka
metsästysmaille. Siskon tytöllä on Venäjänajokoira, yllätyin miten ihmisystävällinen se on.
Tulee kuulemma hyvin toimeen lasten kanssa vaikka on isokokoinen.
Vaan annas olla kun vie metsään, kyllä tietää mitä tehdään.

L&K.

Lokakuu 19, 2016, 18:57:25 ip
Vastaus #802

Harri Kauranen

• Vieras
Tänään kävin jawamiehellä päivällä pask.. puhumassa.Hänenkin pystykorva oli nukkunut pois,mutta olikin kuulemma jo kuustoistavuotias koira.Oli kotona ihan kuollut.

Lokakuu 20, 2016, 00:39:49 ap
Vastaus #803

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Eläin lääkäri ihmetteli kun Tatu ei sammunut kanyylistä normi piikkiin, haki tuimempaa ja sanoin ettei henki helpolla lähe. Kivulle tunnoton kun kerran neuloin kasaan ku kahden rottiksen päälle jäi, tyttö itki et joudun maksamaan toisen rottiksen vammat. Ei tullu laskua, ei pystynyt pitään niitä kiinni, meidän oli kiinni. Mua puolusti.

Lokakuu 20, 2016, 13:12:38 ip
Vastaus #804

Harri Holopainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Ateisti, takapiru, vastarannankiiski, humaani?
Kyllä otti koville kun sätki sylissä pitkään, mutta kai se oli pakko tehdä kun alkoi kipuilla  :(
Ja pyrre painoi noin 50 kg, mutta niin kiltti  :(

[ylläpito on poistanut liitteen]
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 20, 2016, 15:00:51 ip kirjoittanut Harri Holopainen »
Hullu ja humalassa saa olla muttei tyhmä

Lokakuu 20, 2016, 20:40:16 ip
Vastaus #805

Harri Kauranen

• Vieras
tuli juur pari kuvaa puhelimeen sieltä liki Iisalmea.Jannu sielä on löytänyt sellasen viiskytluvun lopun pyörän,aika lohduton romu näkyy olevan.Oli sentään pyörät tallella ja tankki joka pahasti lutussa.Kone on kiinni,mutta ei sekään hyvältä näytä.Elikkä jostainromukasasta peräisin.No kyllähän luoja sitä aikaa järjestää,mikäs sillon siinä.

Lokakuu 21, 2016, 21:37:15 ip
Vastaus #806

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tämä sammui viiksiäkään värisyttemättä, olin sanonut lääkärille jos rimpuilee niin minen maksa reikää lattiassa. Kovasti lisää rauhoittavaa kyllä tarvittiin mutta kun silmät sulkeutui ajettiin karvat suonen päältä, ei sydän pysähtynyt ekaan mutta tajuhan siltä oli pois. Nyt tuhkaamo vielä kiusaa muistotilaisuudella, taidan maksaa ja ottaa uurman. Mitä mä itseäni lisää kidutan vaikka hyvää ajattelevatkin. Vaimo jo pinserikasvattajia katsoo kun lehden haku yksin tuntuu tyhmältä. Ostin Tunturi Tiger Sportin, ehkä museoon tai käyttö mopoksi. Mä saan halvat vakuutukset ettei väliä, kuhan pääsen mopokerhon torstai ajelulle.

Lokakuu 21, 2016, 22:05:01 ip
Vastaus #807

lasse roholm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tämä sammui viiksiäkään värisyttemättä, olin sanonut lääkärille jos rimpuilee niin minen maksa reikää lattiassa. Kovasti lisää rauhoittavaa kyllä tarvittiin mutta kun silmät sulkeutui ajettiin karvat suonen päältä, ei sydän pysähtynyt ekaan mutta tajuhan siltä oli pois. Nyt tuhkaamo vielä kiusaa muistotilaisuudella, taidan maksaa ja ottaa uurman. Mitä mä itseäni lisää kidutan vaikka hyvää ajattelevatkin. Vaimo jo pinserikasvattajia katsoo kun lehden haku yksin tuntuu tyhmältä. Ostin Tunturi Tiger Sportin, ehkä museoon tai käyttö mopoksi. Mä saan halvat vakuutukset ettei väliä, kuhan pääsen mopokerhon torstai ajelulle.
Ninpä elämässä tulee ennemmin tai myöhemmin näitä suruita. Mutt onhan sinulla vielä vaimokulta! Koittakaa ajatella näitä yksineläviä,,, mä en kestääs viikkoakaan yksin elämistä mutt vissiin sitten kaikkeen tottuu tai sitten ei,, kuula kalloon ennenkuin joutuu sänkypotilaaksi vuosiksi vaipponeen sekin parempi. Mutt miehillä melkeinpä aina monta vuotta nuorempi vaimo tai avokki joka elä vielä ainakin keskimäärin 6 vuotta pirempään että  vielä valoisalta näyttää  ;) (mutt mutt äkkiäpä nykyään erot tulee että ,,,?)   http://www.hs.fi/elama/a1405911991874  Kuolinilmoituksia tulee aina kateltua ja kyllä se aina pistää silmään että miehet ilman avopuolisio tai avokkia tuppaa kuolemaan nuorempina.   

Lokakuu 22, 2016, 03:50:36 ap
Vastaus #808

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Pitäähän miehen ottaa itseään nuorempi vaimo, kun silloin aikoinaan ei mopedilla saanut kaksi päällä ajella ja jäi kiinni oli 12 markkaa köyhempi. Nimimerkillä nipun niitä maksanut mut eivät pirut aina saaneet kiinni, kaikki metsäpolut oli tuttuja eikä maija päässyt perässä.

Lokakuu 22, 2016, 10:23:43 ap
Vastaus #809

Harri Kauranen

• Vieras
Laitoin eilen lataukseen sellasen mopon akun,minkä olen vuosisitten heinäkuussa ostannu.No uutena se hapotettiin ja tonne se jäi hyllyyn.Nyt pentele yön yli laturissa,eikä virta kelpaa,eli kun kynällä koitan kynä ei hehku.Kai sille joku shokkihoito olis paras tehdä,ei kai se nyt siis ihan pimee ole.