Kitymarketissa kulutin aikaa niin sielä oli pluskortilla tommonen tabletti kone 99€, Androi 5.1 eli nyt toimii kiinassa muunneltu Torgue ohjelma kunnolla. Iso ruutu täynnä mittareita ja kaksi pinniä yhteen niin pystyy säätämään nopeusmittaria ja matkamittaria voi säätää (hyi hyi). Langaton verkko toimii nyt täysillä johon emännän Ipad Air ei pysty, nyt etin ilmaista ohjelmaa jolla saan sen kolmosnäytöksi tietsikkaan. Sitten kesällä istun partsilla ja katon telkkaria ja surffaan netissä. Ketä tablettia etsii niin nyt äkkiä, tossa on kaikki. Ikäni olen tietokoneiden kanssa pulannu ja nyt tulee arvosanaksi 10, yleensä halvoissa ei ole Wifiä tai Bluetoothia, nyt on. Käyttöön ottoa ei kannata säikähtää, tehdään tili Googleen josei ole ja puhelin numero mukaan niin parin euron ostokset tulee puhelin laskuun, niin alun jälkeen kieleksi saa Suomen. Tarvi mitään kirjoittaa vaan sanoa vmpk.fi ja täällä ollaan, sitten vaikka spostiin niin napista painaa niin pääsee takaisin. Kamera eteen ja paakse ja tietty taskulamppu, ei kaikkea kerkee näin äkkiä omaksua. Jos ei ole langatonta nettiä niin multa saa hakea telewellin joka toimii jos on vapaa portti reitittimessä, ei se ilmainen ole. Kahveet pitää mun kanssa juoda, tai jos on puhelin lanka motu niin semmonenki löytyy ja hinta on sama, niin siinä on oikein kaksi antennia. Lähes käyttämättömiä ja takuulla toimii. Katsotaan kuinka vaikeaa on myydä ilmaiseksi, no voin mä teetäkin keittää.