Kirjoittaja Aihe: Turinoita ja törinöitä aihe vapaa  (Luettu 454067 kertaa)

Toukokuu 15, 2015, 12:22:38 ip
Vastaus #315

Kari Sillanpää

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • MC Debit
Ei ne vaimot aina ymmärrä prätkään hurahtanutta ukkoa.

http://www.aamulehti.fi/Ulkomaat/1194980227467/artikkeli/vaimo+ei+antanut+tuoda+moottoripyoraa+olohuoneeseen+katso+mita+mies+teki+autotallissa.html

"Saksalaisen Andre Schlosserin vaimo ei antanut miehen sijoittaa vanhaa Yamahan moottoripyöräänsä olohuoneeseen.

Niinpä mies valmisti samanlaisen Yamaha FZR 600:n puusta. Mies nyhersi puisen moottoripyörän parissa 12 vuotta autotallissaan, mutta nyt se on valmis! "

Mikä "vanha" tuollainen FZR nyt on, saati 12 vuotta sitten? Saikohan puisen kopion tuoda olkkariin?

Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Toukokuu 15, 2015, 16:43:56 ip
Vastaus #316

Jaakko Latvanen

• Vieras
Jos kaveri on kakstoista vuotta nyhertäny siellä autotallissaan, niin eppäilen että saap ihan vappaasti tuuva tekeleensä olohuoneeseen tahi vaikka keittiöön, eiköhän se oo emäntä jo häippässy...

arveli jv

Toukokuu 15, 2015, 17:03:49 ip
Vastaus #317

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
Jos kaveri on kakstoista vuotta nyhertäny siellä autotallissaan, niin eppäilen että saap ihan vappaasti tuuva tekeleensä olohuoneeseen tahi vaikka keittiöön, eiköhän se oo emäntä jo häippässy...

arveli jv

Ei toimi kaikkien osalla. Ei oo emäntä häippässyt vaikka oon puuhastellut enempikin kuin 12 vuotta tallissa kaikenlaisten tekeleiden parissa. Välillä se huutelee saunaan, syömään tai kahville. Joskus alkaa torumaan ja sinuttelemaan jos on nauttinut puuhastelujuomia hieman liian kanssa niiden tekeleiden parissa.
Pöriseviä, päriseviä eikä bensalle haisevia tekeleitä ei anna tuoda sisälle. Ne pitää jättää sinne talliin. Moottoripyörät eikä mopot ole kuulema soveliaita sisustus elementtejä. Menee fengsuit pilalle? Ne pitää kuulema jättää kokonaan ja täysin sinne minun valtakuntaan.

Siinä on kuulema raja, noiden minun tekeleiden kanssa.  Tätä naisväkeä kun on niin moneen lähtöön? :)

Toukokuu 15, 2015, 20:25:19 ip
Vastaus #318

Ari Nieminen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
En kerro nimiä enkä paikkoja pyynnöstä ,kaverillani on sängyn päässä heti kolme täysin virheettömksi entisöityä mopoa
Tuvan puolella sitten kasaillaan muita
Kaikki paikat ovat puhtaita kuin sairaalassa, mutta akkaa siellä ei ole
Olen kateellinen

Toukokuu 15, 2015, 20:30:40 ip
Vastaus #319

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
En kerro nimiä enkä paikkoja pyynnöstä ,kaverillani on sängyn päässä heti kolme täysin virheettömksi entisöityä mopoa
Tuvan puolella sitten kasaillaan muita
Kaikki paikat ovat puhtaita kuin sairaalassa, mutta akkaa siellä ei ole
Olen kateellinen

No eipä tuosta nyt niin kateellinen minusta kannattas olla ::)
Jos ei akkaa ole..vai mikä se oli  ;)

[ylläpito on poistanut liitteen]

Toukokuu 15, 2015, 20:36:18 ip
Vastaus #320

Ari Nieminen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mihin sitä akkaa tarvitaan yleensäkkään?
Toiset ovat sen keksineet jo nuorena
Minä olen sen keksinyt vasta vanhempana
Mutta en saa pyörää kuitenkaan tuoda sisälle taloon

Toukokuu 16, 2015, 09:20:36 ap
Vastaus #321

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Meidän huushollissa sopii touhuta sisälläkin. IC:n vaihteiston kasasin olohuoneen lattialla ja polkupyörien keväthuollot myös. Marjo taas sotkee ajoittain lankojen ja kankaiden kanssa. Kunhan paikat pysyy puhtaana ja rojut siivotan pois kun ollaan valmiita niin ei mitään ongelmaa.
Priimaa tulee vaikka sekundaan tähtää.

Toukokuu 16, 2015, 09:49:40 ap
Vastaus #322

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Mukavampihan se on lämpösessä tuvassa askarrella talvella-jos ei ole muuta lämmintä työtilaa  :)
Minulla ei silti ole ollu tapana-se on hyvin poikkeuksellista ja siihen oltava erityinen syy.
Enkä kertakaikiaan jaksaisi kanniskella työkaluja sisälle ja muutenkin se mitä ilman ruuvipenkkejä ym pora-, hioma- ja hitsauskoneita pystyy sisällä tehdä-on hyvin rajoitettua..

Ihmettelin aikoinaan Hyvinkäällä kun kävin ostaan jotain auton osaa,miekkosella oli Voortin taka-ja etuakselisto olohuoneessa,niin että ne valtasivat puolet huoneesta.Oli siinä muitakin osia leviteltynä,ilmeisesti jokin Metrisen Taunuksen entisöintiprojekti joten kai ne osat siinä keräs jotain Fengshuita  :)

Toukokuu 21, 2015, 17:30:37 ip
Vastaus #323

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
 Tilasin Hollannista viikko sitten osia telkkariin ja tietskan monitoriin.
Oikeestaanhan paketti tuli aika nopsaan vaikka TULLI oli kalastanut sen haaviinsa.
Tänään hain laatikosta mut nyt ei jaksais alkaa niitä tinaamaan.
Täytyy sanoa että erittäin neuvokkaasti kaveri oli pakannut sen kovaan muoviputkeen,ilmeisesti Alankkomaalaista sähköputkea :)

Vissiin kaik epäilýttävän pullistelevat kirjeet mitkä tulee Neterlandista,viiletään kylmästi auki :o

Toukokuu 21, 2015, 17:43:20 ip
Vastaus #324

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Mulla tullista tulla paikanpäälle ja sitten avattiin, anteeksi pyysivät ja kamat käteen. Eivät enään olleet kiinnostuneita veroista vaikka olivat EU:n ulkoa ja hintakin yli rajan.

Toukokuu 21, 2015, 17:54:46 ip
Vastaus #325

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Mulla tullista tulla paikanpäälle ja sitten avattiin, anteeksi pyysivät ja kamat käteen. Eivät enään olleet kiinnostuneita veroista vaikka olivat EU:n ulkoa ja hintakin yli rajan.

Ei minua nyt tää yhtään haittaa,mutta eikö näitä koske kirjesalaisuus?
Tuo on tietysti reilua että kutsutaan paikalle.
Ja onhan se minusta hyvä että edes yriteään huumeita pysäyttää(samaan aikaa kun kotimaan liikenteessä kama vaihtaa omistajaa Postin avulla) mutta noin pieniin on aika turhaa puuttua että onko tässä sittenkään mitään hyvää-ei.
Vähän on juu eri kaliiperia kuin tapaus Aarnio..sekä rajalla ja satamissa liikkuvat rekat.

Toukokuu 21, 2015, 19:01:06 ip
Vastaus #326

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
No mutta jos paketin pakkaaja kävi tauolla polttamassa tötsyt niin paketti haisee koiron nenään. Nykyään olen merkinnyt että posti saa tullata, takana ovat ajat jolloin verot kierrettiin pyytämällä lähettäjän kirjoittamaan lahja pakettiin. Ihan viimeksi hain paketin postista ja lähettäjänä ase lehti, vähän kieroon katsoivat vaikka vain US Armyn sotilaskello oli. Voin kehua kelloa, näkyy viisarit pimeässä ja kestää ajaa panssarivaunulla yli. Huono käpy jos silloin on kello ranteessa, mulla ollut kaikenlaisia sukelluskelloja ja leluja ne ovat tähän verrattuna.

Toukokuu 21, 2015, 20:36:15 ip
Vastaus #327

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
No mutta jos paketin pakkaaja kävi tauolla polttamassa tötsyt niin paketti haisee koiron nenään. Nykyään olen merkinnyt että posti saa tullata, takana ovat ajat jolloin verot kierrettiin pyytämällä lähettäjän kirjoittamaan lahja pakettiin.

Tuo koirapa ei tainnut tulla mieleenikään heti.Aattelin vaan että ne avataan jokatapauksessa mutta ei kai nyt sentään.
Mutta Suomensisäinen posti,on joskus mietitty että siellä ei taideta koiria käyttää kun kaikki on niin automatisoitua lajittelukeskuksissa..
Olen kuullut ja nähnyt vielä kuvia semmoisista paketeista joissa lukee lahja.Tai yleisempää sittenkin taitaa olla että arvo on merkattu tahallaan liian pieneksi.Niin se vissiin olikin eikä "lahja".
Kiinasta kun pojat tilaa elektroniikkaa..
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 21, 2015, 20:38:12 ip kirjoittanut Hannu Hartikainen »

Toukokuu 21, 2015, 22:01:10 ip
Vastaus #328

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Että tämmösiä ilmestyskirjan petoja se muuttunut ilimasto taas tuo tullessaan.Se vaan että nyt ne on pahalaiset ilikiämpiä kuin viimekesänä.
Ainakin Kaakonkulman asukkaat varokoot nahkaansa.Kamala lintu onpi se PuuTiainen  :o

http://yle.fi/uutiset/erittain_vaarallinen_aivokuume_leviaa_suomessa__hoitoa_ei_ole/7996589

Toukokuu 24, 2015, 06:49:37 ap
Vastaus #329

Harri Kauranen

• Vieras
Kaveri sieltä soitteli ja oli nyt löytänyt semmosen alffaromeo spiderin.Se kuulemma on kuuskyt luvun lopun peli ja ois ajokunnossa,mutta silti pirusti teettäis töitä.Löyty kaveri kenellä se on,kaveri asuu Lempäälässä,mutta auto on kirkkonummella.Eilen kävivät sen katsomassa.Kaverini meinaa sen ostaa ja tuoda hämeenlinnaan kuulemma ikuisuusprojektiksi.