Kirjoittaja Aihe: Turinoita ja törinöitä aihe vapaa  (Luettu 453988 kertaa)

Toukokuu 13, 2015, 07:21:35 ap
Vastaus #300

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tuolla oli taas maininta venäläisistä päristimistä tai mistä lie suristimista. Hoksasin, että italialaisetkin ovat aikanaan tehneet oman pers-suristimensa! Taitaa olla hiukan parempaa tekoa, varmasti surisee hienosti.
Priimaa tulee vaikka sekundaan tähtää.

Toukokuu 13, 2015, 07:26:04 ap
Vastaus #301

Ossi Viita-aho

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Kukkahattusetä
 :laugh: :laugh: :laugh:

Ei helekkari!! Alasurra. Varmasti surissee kivasti.
Kahden pytyn loukussa.

Toukokuu 13, 2015, 13:09:51 ip
Vastaus #302

Kari Vähäkainu

• Vieras

Ei helekkari!! Alasurra. Varmasti surissee kivasti.

Italialaisen laadun tuntien vain hetken...

Toukokuu 13, 2015, 13:33:23 ip
Vastaus #303

Mika Komulainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Taas äijät puhuu pyörästä joita ei ole nähnyt saatikka ajanut tai omistanut... täällä on kerholaisillakin noita muutama eikä niissä ole ongelmia sen enempää tai vähempää kuin muissakaan ajan laitteissa. Ducatin kone, sama kuin Pantahissa, japanilaiset sähköt. Itselläni on ollut Cagivan 650 Elefantti jossa on sama kone, toimii edelleen tuolla Lahden suunnalla, uuten myymäni 650 Alazurra käsittäkseni edelleen ajossa naisen komentamana. Sitä kun on ukot ikänsä pahnannut HonSukien kanssa niin ei oikein tiedä moottoripyörällä ajaneensakaan...  :D  ;)

Toisaalta, eihän miljoona kärpästäkään ole väärässä.. paska ei ole ollenkaan hassumpaa

Jawa on sentää laatulaite noihin Punaisen kyntäjän viertotien kikkareisiin verrattuna.. :) 8)
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 13, 2015, 13:37:21 ip kirjoittanut Mika Komulainen »

Toukokuu 13, 2015, 13:43:40 ip
Vastaus #304

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Taas äijät puhuu pyörästä joita ei ole nähnyt saatikka ajanut tai omistanut... täällä on kerholaisillakin noita muutama eikä niissä ole ongelmia sen enempää tai vähempää kuin muissakaan ajan laitteissa. Ducatin kone, sama kuin Pantahissa, japanilaiset sähköt. Itselläni on ollut Cagivan 650 Elefantti jossa on sama kone, toimii edelleen tuolla Lahden suunnalla, uuten myymäni 650 Alazurra käsittäkseni edelleen ajossa naisen komentamana. Sitä kun on ukot ikänsä pahnannut HonSukien kanssa niin ei oikein tiedä moottoripyörällä ajaneensakaan...  :D  ;)

Joo,mä kans ihmettelin.. :o
Ite oon sitten ihan "tietämättään"vissiin erhetyny pitämään Italialaisia pyöriä ihan parhaimmistona aina..
sen mitä oon tutustunu heidän verstaisiin ja tehtaisiin niin helppo uskoa.Siellä paneudutaan tunteella ja taidolla kaikkeen mekaniikkaan muutenkin.Ja mukana on aina reilu ripaus tulisuutta ja sporttia.

Autopuolella tämä nyt ainakin pitäs olla jokaisen tiedossa jo.Alfa,Lancia jne..ainiin,ja Se ferraari-meinasin jo unohtaa.
Fiiatti toki tulee ekana mieleen kun pereessä on semmosia pari kpl-ja kovasti pidetty,mut sehän on Lancia itseasiassa ;)

Toukokuu 13, 2015, 15:04:04 ip
Vastaus #305

Harri Kauranen

• Vieras
Tossa kaupungilla tuli vähän pyörittyä ja törmäsin kaveriini.Kaverilla oli juur ruokis ja me torilla kahviteltiin.Nyt kun huominen on pyhä ja kaveri ei mee perantainakaan töihin,vaan lähtee perjantai aamuna jonnekin mikkeliin.Menee hieroon kauppoja jostain viiskytluvun lopun norttonista.On kuulemma puhelinkeskusteluja äyty aik monta ja hinta alkaa oleen kohallaan,pientä hienosäätöö kuulemma enää vaille.Kaveri ottaa muulin matkaan,jos ja kun kaupat tule saa pyörän sit samatien kotiin.Tää kuulemma ei ole ollut missään myynissä,muttapuskaradion kautta tieto pyörästä on kulkeutunut tänne hämeeseen saakka.

Toukokuu 13, 2015, 16:20:33 ip
Vastaus #306

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Joo, ei tuossa Cagiva-hommassa minulla mitään väheksymistä ollut laatuasioiden suhteen. Ainostaan nimestä on kyse.

Toukokuu 13, 2015, 16:29:50 ip
Vastaus #307

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Joo, ei tuossa Cagiva-hommassa minulla mitään väheksymistä ollut laatuasioiden suhteen. Ainostaan nimestä on kyse.
Ei me sinua ihmetelty.Enkä oo  ees huomannu tuollasta laatu-mielipidettä.
Kyllä sinä Martti saat pitää sen Issikkas rauhassa mielin ja se on varmasti koko foorumin paras ja "oikein" pyörä-omalla tavallaan
-muuten minusta ihan totta eikä mikään vitsi  :)

Toukokuu 13, 2015, 16:51:38 ip
Vastaus #308

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ei me sinua ihmetelty.Enkä oo  ees huomannu tuollasta laatu-mielipidettä.
Kyllä sinä Martti saat pitää sen Issikkas rauhassa mielin ja se on varmasti koko foorumin paras ja "oikein" pyörä-omalla tavallaan
-muuten minusta ihan totta eikä mikään vitsi  :)

Kyllä tuo nyt vähän taitaa liioittelun puolelle mennä. Eiköhän noita julmetunmoisen romukasan laittajia ole muitakin, minä vaan pidän omastani enemmän ääntä kun ei taito riitä ja tarvitsen uskonvahvistusta. Mutta mukavahan se on kuulla että vaivannäköä arvostetaan.

Toukokuu 13, 2015, 21:33:42 ip
Vastaus #309

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin

Kyllä tuo nyt vähän taitaa liioittelun puolelle mennä. Eiköhän noita julmetunmoisen romukasan laittajia ole muitakin, minä vaan pidän omastani enemmän ääntä kun ei taito riitä ja tarvitsen uskonvahvistusta. Mutta mukavahan se on kuulla että vaivannäköä arvostetaan.
Miten vaan mutta hienon näköinen se ainakin on ja kaikki siihen liittyvät tarinat varsin eläväisiä ja virkistyttäviä  :)
Kyllä minäkin ennemmin ajasin tuommosella kuluneen näkösellä rotiskalla.Vaikka minun pyörää on sanottu rotaksi on se minusta aivan siisti.
IiSee menis kurakelillä paremmin ja talvella etenkin..
Muistas vielä missä oli ne kuvat missä väriä olit vähentäny mutta sininen erottu vielä tankissa.
Olivat siinä jutussa kun lähit sitä autiosahhaa paikallistamaaan ja töitä ehtimään.,Piti ykspäivä ettii ne kuvat ja linkata toisaalle vaan en heti kerenny ja sit jo unohin..

Toukokuu 13, 2015, 23:13:51 ip
Vastaus #310

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Miten vaan mutta hienon näköinen se ainakin on ja kaikki siihen liittyvät tarinat varsin eläväisiä ja virkistyttäviä  :)
Kyllä minäkin ennemmin ajasin tuommosella kuluneen näkösellä rotiskalla.Vaikka minun pyörää on sanottu rotaksi on se minusta aivan siisti.
IiSee menis kurakelillä paremmin ja talvella etenkin..
Muistas vielä missä oli ne kuvat missä väriä olit vähentäny mutta sininen erottu vielä tankissa.
Olivat siinä jutussa kun lähit sitä autiosahhaa paikallistamaaan ja töitä ehtimään.,Piti ykspäivä ettii ne kuvat ja linkata toisaalle vaan en heti kerenny ja sit jo unohin..

Joo, onhan siinä se oma juttunsa. Vähän vaan nuo sinun sanavalinnat tuntuivat voimakkailta, nuo paras ja oikein nimittäin.

Se sahatarina on harrastekuvia-ketjussa.

Toukokuu 13, 2015, 23:55:14 ip
Vastaus #311

Timo Junno

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Jäsen 5192 (toistaiseksi)
Se vain on niin, että yksi hienoimmista äänistä mikä voi moottoripyörästä lähtiä tullee dukatin veekakkosesta hiilikuitutermarien kautta. Multa ei puutukku ne hiilikuitutermarit. Ja joku sata tuntia töitä. Rahhaakaan ei oo, mutta se jääköön mainihtemata.
MC Röklä – www.rokla.net ''Oisko ehkä Suomen kuuluisimpia pyöräkerhoja. Meni minne meni, niin aina joku puhuu Röklästä.''

Toukokuu 14, 2015, 08:10:51 ap
Vastaus #312

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Se vain on niin, että yksi hienoimmista äänistä mikä voi moottoripyörästä lähtiä tullee dukatin veekakkosesta hiilikuitutermarien kautta. Multa ei puutukku ne hiilikuitutermarit. Ja joku sata tuntia töitä. Rahhaakaan ei oo, mutta se jääköön mainihtemata.
Joo,ja joillakin on Ducati mutteivät tajua ajaa sillä  ???
Meiän kyläkauppiaalla on tallissa(ovet usein auki) keltanen uudenkarhee Ducati,en oo kattonu mikä malli mutta pari kertaa kertoo joskus kokeilleensa..Ja onhan sillä uudehko Alfakin että hyvin pyyhkii K kauppiaalla vaikka aina valittelee pientä katetta  ;D  Niin,ja puoli-Italialainen vaimo,et en tiijä liittyskö nuo vehkeet mitenkään siihen..

Toukokuu 14, 2015, 18:23:39 ip
Vastaus #313

Arvo Luopakka

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Toukokuu 15, 2015, 10:20:53 ap
Vastaus #314

Harri Kauranen

• Vieras
Juttelin kaupalla tuttuni kanssa.Hän jäi viime elokuussa työttömäksi ja siitä lähtien on käynyt netissä kaikenlaista kauppaa.Tota se on kans tehny,ostanu nettiauton halppiksista autoja,kunnostannu ja myynny.Sano että paras netto on ollu jopa tonni.No nyt niillä rahoillaä on voittoa sit kaupoista syntynyt,hän lähtee Madeiralle emäntänsä kanssa,semmonen kymmenen päivän reissu.Että kyllä sielä netissäkin välillä ostaja löytyy,jos jotain on kaupan.On mulla toinenkin vähän puolituttu,joka niitä nettiauton halppiksia joppaa ja hän tekee sitä ihan pääsääntöisesti.