Kirjoittaja Aihe: Turinoita ja törinöitä aihe vapaa  (Luettu 454023 kertaa)

Maaliskuu 19, 2015, 17:20:07 ip
Vastaus #240

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Mitenkäs se Juice lauloikaan ?

Eilen vitutti paljon
 tänään vitut taa ehkä enem män

Ai _ittu että se köyhää taas kaikin tavoin koettelee....  :embarassed:

Yhestä murheesta (auto) ku hetkeks helpotti, ni heti uutta pukkaa....   Tähän ei auta edes wiskipaukut....

kYLLÄ  nyt tuntuu Eerolla tökkivän ja pahemman kerran-takaisku toisensa perään.Saakeli että osaavatki kyykyttää köyhää.
Alakaas jo olla Karpolle asiaa!
Kierre sais nyt jo loppua.Toivotaan että se siitä lähtee ja tännehän saa aina avautua  :D

Maaliskuu 19, 2015, 19:53:53 ip
Vastaus #241

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro
Sais jo putkahtaa uusi "karpo" jostain vai eikö ole tällä hetkellä riittävän trendikäs ohjelma kanaville.
Oli hyviä ohjelmia ne,mun puolesta sais jotkua,sai luultavasti ihan oikeasti asioihin vauhtia ja oikeudenmukaisuutta.
Yamaha TR1 -81 / Green Mystery
CanAm Spyder RT -13
CRESCENT Elda E-Going
Triumph CSD -29
Triumph TigerCup -62
NSU Sportmax Streetreplica -58

Maaliskuu 19, 2015, 20:48:45 ip
Vastaus #242

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Meillä kummityttö lähti Pekingiin, mitähän lyhyet kiinan poijaat tykkää 180cm vaaleasta kaunottaresta. Menevät viikoksi esiintymään, asuvat sielä kiinalaisissa perheissä. Vähän mulle naureskeli kun sanoin että hississä ei ole kerrosta 4 eikä asunnon numeroa 4 ole, mitään ei saa antaa jossa luku 4 on ja perheelle annettavan lahjan arvolla ei ole merkitystä vain kauniilla paketilla ja vastaan ottajan pitää ensin kieltäytyä.

Mulla ollut kunnia kestitä kiinalaisia ja yksi tyttö tykkäsi yhdestä muumimukista niin ihan itki kun lopulta suostui sen ottamaan, olen vienyt siskon luokse ratsastamaan ja onpa vähän ammuttukkin. Tein hylsyistä koruja eli prässäsin lituiksi koska yhdestä hylsystä tulee kuoleman tuomio. Olen vienyt syömään Raippaluodon sillalle ja sanonut että viimeinen maksaa eli minä, aina kysyneet saanko ottaa tämän, kyllä lohileipä ja tee kelpaa.

No olempa saanut vaimon kanssa syödä hyvin, kun ovat opiskelijoita jotka jakavat ilmaisjakelulehtiä olen mennyt mukaan kauppoihin maksamaan ostokset, vaimo tai joku kiinalainen mies pitää olla mukana. Kyllä me ollaan juntteja, pieni info piristämään meitä urpoja. Fatserin lakuja kehoitin ottamaan tuliaisiksi, ei salmiakkia kun pelkäävät että niissä on alkoholia.

Maaliskuu 24, 2015, 05:42:54 ap
Vastaus #243

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Vihainen AutoVeroKarhu tuli kylään eilen.Käyttökielto ja ulosoton uhka,sekä maksuvaade HETI.
2-osaisen lapun lopusta löytyy sentään Trafin puh.nro jonne aionkin soittaa.
Olen meinaan jonkin aikaa ihmetellyt mites mulla jotenkin jää enempi rahaa kuun lopussa jonninjoutavaan kun ennen kaikki meni niin tarkasti että hyvä kun riitti asumisen lisäksi ruokaan.,Mielestäni en ole laskua nähnytkään ja muutenkin merkkaan aina kalenteriin eräpäivät kun laskuja tulee.Sielläkään ei tietenkään lue mitään.Eräpv. 3.3. että nyt ne vasta muistuttaa.
Toisaalta miks aikasemmin,2 viikkoahan on myös  yleinen maksuaika yrityslaskutuksessa.

Minusta nuo tulee kyllä todella hyvissä ajoin etukäteen kun 4 erässä maksaa.Jollei sit meidän "uffomies",vanha höperö postinjakaja oo hukannu sitä..

Onni onnettomuudessa,ettei esim eilen sattunu polliisit pysäyttämään,olis kaiketi tullu isompikin maksuvaada kuin vain sakko ja ajotkin opis loppunu siihen paikkaan.Nyt sentäs pääsi kotipihaan.

Maaliskuu 30, 2015, 21:05:12 ip
Vastaus #244

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Siitä jollekulle töitä. Voi olla että jää tekijä löytymättä.
Priimaa tulee vaikka sekundaan tähtää.

Maaliskuu 30, 2015, 21:16:14 ip
Vastaus #245

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin

Olin ihan varma että fotosopattu juttu..Mutta aidon näköinen web sivu.. :-\

Muuten tuttukin homma minulle mutta mm. nämä kohdat-ei voi olla totta!

-Keittiöapulainen
-Tehtävät tapahtumissa ja muissa yleisötilaisuuksissa
-Luento-opetus seminaarissa
-Tulkkausapua

-Englannin, Espanjan, Suomen ja Heprean kielen taito
-Ajanmukaisen informaatioteknologian hyvä hallinta

Ja,onhan tuos yhelle pehtoorille aika paljon muutenkin tekemistä.
Tokikaan ei pidä ymmärtää että jokapaikassa pitää yhtäaikaa ennättää olla  ;)

Maaliskuu 30, 2015, 21:36:41 ip
Vastaus #246

Antti Jokinen

• Vieras
Kyllä tuo on ihan aito ilmoitus MOL:in sivulla. Jollakulla on ollut 'hauskaa' tuota ilmoitusta laatiessaan.

Maaliskuu 30, 2015, 21:58:28 ip
Vastaus #247

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Kyllä tuo on ihan aito ilmoitus MOL:in sivulla. Jollakulla on ollut 'hauskaa' tuota ilmoitusta laatiessaan.

Oisko se sitä pohojalaasta huumoria sitten  ;D
Tai pirun nuuka ja pihi resortin pitäjä että orja pitäs saaha ja halvalla.Semmosia siellä kyllä riittää... :-\

Maaliskuu 31, 2015, 07:18:09 ap
Vastaus #248

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa

-Keittiöapulainen
-Tehtävät tapahtumissa ja muissa yleisötilaisuuksissa
-Tulkkausapua

-Ajanmukaisen informaatioteknologian hyvä hallinta

Kyllä tuo on ihan virallinen työvoimatoimiston nettisivu ja ehta työnhakuilmoitus. Hakijakin on ihan oikeasti olemassa oleva taho. Silti on tosin itselläkin hankaluuksia uskoa, että tuo on oikea ilmoitus... Kaikki pitää osata ja tehdä, mutta palkkaa on varaa maksaa vain 1300e + asuntoetu 300e.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 31, 2015, 07:23:51 ap kirjoittanut Martti Korhonen »

Maaliskuu 31, 2015, 08:10:09 ap
Vastaus #249

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin

-Tulkkausapua

Kyllä tuo on ihan virallinen työvoimatoimiston nettisivu ja ehta työnhakuilmoitus. Hakijakin on ihan oikeasti olemassa oleva taho. Silti on tosin itselläkin hankaluuksia uskoa, että tuo on oikea ilmoitus... Kaikki pitää osata ja tehdä, mutta palkkaa on varaa maksaa vain 1300e + asuntoetu 300e.

Palkka on kutakuinkin kiinteistönhoitajan normipalkka.Tai on tästä nyt jo jokunen vuosi kun itse olin viimeksi TES palkalla..mutta ei ne kauheasti ole nouseet siitä..eihän palkankorotukset ole muodissa enää olleet sitten 90-luvun..Niin,ja tais olla osa-aika työn palkka se mitä muistelin(n.1500€).Eli joku 6.5 h/pv.
Ei ole mainittu minkä alan luentoja täytyisi pitää.Toki selviää kysymällä.Kuka soittaa ensin  ;D
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 31, 2015, 08:13:15 ap kirjoittanut Hannu Hartikainen »

Maaliskuu 31, 2015, 08:26:01 ap
Vastaus #250

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta

-Tulkkausapua

[/quote]
Ei ole mainittu minkä alan luentoja täytyisi pitää.Toki selviää kysymällä.Kuka soittaa ensin  ;D
[/quote]

Voeskohan tuosta hepreankielitaetovuatimuksesta tehä jonniisortin johtopiätöksijä. ::)
-pena-

Maaliskuu 31, 2015, 08:42:58 ap
Vastaus #251

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin

Voeskohan tuosta hepreankielitaetovuatimuksesta tehä jonniisortin johtopiätöksijä. ::)

No en tiijjä..tuolla minulle ainkaan ole mitään aktiviteetteja(majoitusvieraana) joissa olisi jotain uutta-eiköhän ihmiset jo kaipaa vähän muutakin kuin täytettyä uunilohta ja riisiä,paintballin pelluuta,kalastusta.melomista,ratsastusta tai savusaunaa.
Mökit 150€/vrk -sesongin ulkopuolella!!
No huh huh.

Vai luuleeko ne pöliät että joku lähtee sinne yöpymään vain että voi käydä Kyläkauppa Tuurissa 5km päässä samalla reissulla.
No,toivotaan että markkinointitutkimukset on tehty huolella ennen yrityksen avaamista.

Ps. Niin,Pena-liittyyks tää Heeprea jotenkin mamujen Suomettamiseen?? miä mitään ymmärrä,ihan hepreeta  ;)

-pipliakirjan lukukinkerit,hihulitouhut ?

Ei ollut tilaa enää pääsiäsilomalle 3 hengelle,kokeilin varata..Mutta hieman moitteita saa nykyisen henkilökunnan oma IT taidonnäyte.Ilmanko ne hakee "Ajanmukaisen informaatioteknologian hyvä hallinta"-ominaisuutta pehtoorilta.
Nimittän jo gallerian kuva nro 5 latautuu tavattoman hitaasti-ihmekkös tuo jos kuvakoko on 7,4 megaa.Ja mitäkö kuva esittää? Pientä,2 ikkunan keskeneräistä leikkimökkiä.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 31, 2015, 08:58:25 ap kirjoittanut Hannu Hartikainen »

Maaliskuu 31, 2015, 13:50:40 ip
Vastaus #252

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Voiphan se olla että tuossa työilmoituksessa on taustalla jotain semmoista että on jo tiedossa kenet hommaan halutaan mutta jonkin asetuksen vuoksi pitää laittaa julkinen haku. Tai sitten ne tuumaa että jos tuohon joku pöliä tarttuisi. Mutta osaako toistaitoinen noita kaikkia asioita tehdä? Kuka toiselle kuoppaa kaivaa ja niin eespäin. Ei se ilmaista se kuopan kaivuukaan ole.

Maaliskuu 31, 2015, 15:00:26 ip
Vastaus #253

Harri Kauranen

• Vieras
Äsken kaupalla törmäsin yhteen kaveriin ja sovittiin,että jos pilvisyys illaksi väistyy,mentäis kappolanvuorelle kaverin kaukoputken kanssa.Hällä olis sellanen 120 millinen,omani ois vaan 100 millinen ja silläkin jo näkee pirun hyvin,saati tolla satakakskymppisellä.Mutta tarvis tulla selkeempää ja vähän sitä säätiedoitus taisi lupailla.Kappolanvuorella ei olis juur valosaastetta,eli hyvä paikka.

Maaliskuu 31, 2015, 19:00:11 ip
Vastaus #254

lasse roholm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mitenkäs se Juice lauloikaan ?

Eilen vitutti paljon
 tänään vitut taa ehkä enem män

Ai _ittu että se köyhää taas kaikin tavoin koettelee....  :embarassed:

Yhestä murheesta (auto) ku hetkeks helpotti, ni heti uutta pukkaa....   Tähän ei auta edes wiskipaukut....

kYLLÄ  nyt tuntuu Eerolla tökkivän ja pahemman kerran-takaisku toisensa perään.Saakeli että osaavatki kyykyttää köyhää.
Alakaas jo olla Karpolle asiaa!
Kierre sais nyt jo loppua.Toivotaan että se siitä lähtee ja tännehän saa aina avautua  :D
Kuule Eero pistä putkifirma pystyyn niin loppuu köyhyys;) Vain pari kolme tommosta keikkaa kuukaudessa niin on jo hyvä kuukausiliksa!  http://www.iltalehti.fi/asuminen/2015033119444944_an.shtml
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 31, 2015, 19:39:42 ip kirjoittanut lasse roholm »