Onko kellään käyttäjäkokemusta noista chian siemenistä? Antaako virtaa?
Ei oo,omalta ravintoterapeutiltani voisin kyllä kysäistä

Mutta tiedän vaan että superfoodia se on.Oikeaa energiatiivistettä,en kuitenkaan usko että se mitenkään ruoansulatuksen parantamiseen olisi tarkoitettu..mutta pitää kysäistä expertiltä.
Sensijaan mikä mulle antoi virtaa-vähän liikaakin tänä keväänä,oli nuo Vahvat D-vitamiiniöljykapselit(50-100ug) sekä omega-3 lohiöljykapselit.
Ne D:t pitää nimenomaan olla öljykapselit,ei semmoset valkeat halpahallin pillerit.Nämä imeytyy parhaiten.
Olen joutunu jo pienentämään annostusta koska en halua herätä 3-4 aikaan kun ei ole mikään pakko.Eli unet on siinä 5-6 h yössä.
Lisäks oon kyllä aamuisin juonu aina lasillinen lähdevettä jossa LIDLin poretabletti,joko C tai monivitamiini.
Kookosöljyä myös käytän jokapäivä,aamulla lisään sitä kahvin joukkoon-antaa hyvän maun.Lapissahan net laittavat voita kahaviinsa.Niin,ja rasvaista kalaa syön melkein viikottain.Sitä kannattas aina pistää pataansa semmonen parin kolomen päivän kuuri kerralla ja sit voipi taas syyvä maggaraa välillä ja possua yms

Nyt on tietysti mahdoton sanoa mikä näistä,vaiko kaikki yhteensä vai jokin muu-pitää virkeänä.Noi Deethän nimenoaamn nyt kun on pilvistä jatkuvasti,virkistää niin ettei mistään masennuksista tietoakaan.
Sokeria eli makeita jos mätät illalla liikaa niin taatusti alkaa haukotuttamaan ennenaikojaan.Minulle ainakaan ei sovi mutta kyllä sitä jotain jälkkäreitä vaan tulee vedettyä naamaan sillon tällön.