Kirjoittaja Aihe: Turinoita ja törinöitä aihe vapaa  (Luettu 454016 kertaa)

Joulukuu 28, 2016, 21:19:54 ip
Vastaus #885

Kari Sillanpää

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • MC Debit

Vai oonkohan mie tämänkin tapauksen jo monasti selvittäny täällä?

Toivon että jos joudun dementiahoitolaan, saan kämppiksiksi vitsiniekan ja kaikennähneen tarinaniskijän tai pari.

Ei haittaa vaikka eivät muistaisi kuin yhden vitsin ja/tai tarinan per nokka, aina olisi päivähuoneen kiikkustuoleissa naurunräkätyksen aihetta ja äimisteltävää kun vuorotellen kerrottaisiin samoja juttuja uudestaan ja uudestaan. Henkilökunnalle voisi olla rankempaa... "Kukaas se uusi äreä hoitajaneiti taas olikaan...?".
Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Joulukuu 28, 2016, 21:33:04 ip
Vastaus #886

Viljo Lahma

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Allegro con moto
No nyt Martti taas avas dementian portit!

Vai oonkohan mie tämänkin tapauksen jo monasti selvittäny täällä?

jv
Et oo selvittäny....
Ja mitä huonomuistisuuteen tulee, erän tuttu mies kertoi, että heillä ei ole koskaan käytetty alumiinisia kattiloita ruoanvalmistukseen, koska alumiini aiheuttaa huonomuistisuutta. Totesin, että itse en ole huomannut mitään haittoja, vaikka aina olen sellaisia käyttänyt.
Vai olenko sittenkään......?
"Pidämme kaikki moottoripyöristä jossain määrin"
Bob Dylan: No Direction Home

Tammikuu 12, 2017, 14:39:54 ip
Vastaus #887

lasse roholm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
tämmonen just sähköpostiin vaikken ikuna ollu ton pankin asiakaana mutt aina löytyy joitakin jotka tekee sen mitä tossa käsketään! :police:    Hyvä asiakas,

Pankki- turvallisuusosasto Suorittaa päivityksiä kaikkien asiakkaiden tileille , tämä päivitys on kriittinen , ja se täyttääturvallisuusvaatimukset Suomen lain edellyttämänä.

Klikkaa alla olevaa linkkiä, seuraa ohjeita ja asiakaspalvelumme ottaa sinuun yhteyttä seuraavan 48h aikana.

Klikkaa tästä

Noudattamatta jättäminen voi johtaa tukkeutumiseen verkkopankissa.

Asiakaspalvelu
Danske-Verkkopankki

Helmikuu 07, 2017, 12:37:55 ip
Vastaus #888

Harri Kauranen

• Vieras
Soitteli juur ex-työkaveri,jäi eläkkeel marraskuun alussa.On vaimonsa kanssa lähdössä mallorkalle viikoks ja tänään on lähtö tossa neljän maissa.Kyseli vaan tuoko hän sieltä mitään erikoista tullessaan.No minä kyllä en tiedä mitä erikoista sielä edes olis.

Helmikuu 07, 2017, 16:20:52 ip
Vastaus #889

Ismo Hakamäki

• Vieras

Helmikuu 11, 2017, 09:38:12 ap
Vastaus #890

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Joo'o, taas nämä pöljät aivot harmittaa.

Eilissäiltana kalioteltiin eukkokullan ja yhden kaverin kanssa. Ihan pitkälle ehtooseen tuossa pöydän äärellä istuttiin, käytiinpä siinä välissä eräs keikkakin katsomassa. Puoli neljän aikoihin lähti Sampo kotosalle, evästettiin hiukka Marjon kanssa ja painuttiin petiin.

Tuossa tunti sitten aivo päätti, että nyt on Martti nukkunut tarpeensa mukaan, eikä enää suostunut uinumiseen. Kyllähän siinä jo nelisen tuntia ehdittiinkin lepäillä.

Eihän siinä sinänsä. Aika keveästi tuo kaliahomma hoidettiin, eikä krapulaa erityisemmin ole. Väsyttää toki kovasti.

Mutta sellainen se minun aivo on. En oikein hyväksy tällaista. Minulla kyllä järki riittäisi nukkumiseen vaikka puolille päivin saakka, mutta kun aivo on niin mahdottoman pöliä ja sillä on tässä asiassa yliote. Se kun käskee, että "nyt ei kuule Martti nukuta" niin sitten ei nukuta. Ei siinä oikein vastaankaan voi väittää.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 11, 2017, 10:01:59 ap kirjoittanut Martti Korhonen »
Priimaa tulee vaikka sekundaan tähtää.

Helmikuu 11, 2017, 11:22:37 ap
Vastaus #891

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu
Mulla on tuollaisia aamuja,onneksi harvakseltaan.Yleensä jaksaa nukkua jopa ysiin tai ylikin,mutta joskus aivo sanoo:Kello on viis',nousehan Riku ylös...Se on sitte siinä ja pitkä päivä aluillaan...

Helmikuu 11, 2017, 13:02:20 ip
Vastaus #892

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mulla on tuollaisia aamuja,onneksi harvakseltaan.Yleensä jaksaa nukkua jopa ysiin tai ylikin,mutta joskus aivo sanoo:Kello on viis',nousehan Riku ylös...Se on sitte siinä ja pitkä päivä aluillaan...

Toisilla taas on sellainen aivo, joka on tässä asiassa asiassa huomattavasti yhteistyökykyisempi. Marjo esimerkiksi pystyy hyvin nukkumaan yli puolille päiville. Nousi itse asiassa juuri äsken.

Kävinpä itsekin äsken vielä köllöttelemässä, puolisentoista tuntia sain nukuttua, ja kyllä muuten olo koheni!

Helmikuu 11, 2017, 13:09:44 ip
Vastaus #893

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu
Mulla oli töissä käydessä outo aivo,duuniin meno saattoi olla mihin aikaan hyvänsä yöstä,useimmiten heräsin 5 min.ennen kellonsoittoa,se vaan rassasi... >:(

Helmikuu 11, 2017, 17:07:45 ip
Vastaus #894

Tapsa Leskinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Aikarautaa ei juuri tarvitse kun lentopäivinä, niitäkin on vain n. kaksi kertaa vuodessa😇.

Helmikuu 11, 2017, 19:22:14 ip
Vastaus #895

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Tuttu tilanne, vaimo nousi ennen mua ja herätyskello ei häirinnyt mua, mun herätys myöhemmin ja kello soi ku olin suihkussa. No opin sen sammuttamaan ja panin jo keitetyn kahvin päälle joka lämpes suihkun aikana. Ihmisessä on kello sisällä joka herättää ennen herätyskelloa, jopa koiro tuli levottomaksi hiukan ennen herätys kellon piippausta eli niillä sisäinen kello on tarkka. Tämä herää hetki ennen herätystä alkoi mulla jo armeijassa, kävin suihkussa ja pesin hampaa ennen sitä hirveetä älämölöä. Muut juoksi hädissään aamutoimille ja olin yksin tuvassa tekemässä sitä kuuluisaa pinkkaa, Upinniemessä oli erikois joukko joka kävi jäiden tuloon asti aamu uinnilla ennen herätystä ja sielä tehtiin kyllä miehiä. Aamu uinnin jälkeen heillä oli herätys, meillä keskusradiossa soi voiko ihanammin aamun alkaa. Olin jo ulkona tupakilla silloin.

Helmikuu 11, 2017, 22:13:36 ip
Vastaus #896

Kari Sillanpää

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • MC Debit
Aikarautaa ei juuri tarvitse kun lentopäivinä, niitäkin on vain n. kaksi kertaa vuodessa😇.

Heh, tuhannes turina-törinäviesti.

Joku kuuluisa tai ainakin tunnettu mies, nimeä en muista,  oli keksinyt konstin. Jos piti ehtiä kuuden junalle niin joi litran vettä ennen nukkumaanmenoa, seitsemän junalle riitti puoli litraa :)
Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Helmikuu 11, 2017, 22:52:17 ip
Vastaus #897

Ari Nieminen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ennen ylösnousemusta tapahtuu herääminen
Joka päivä

Helmikuu 11, 2017, 22:58:39 ip
Vastaus #898

Tapsa Leskinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Heh, tuhannes turina-törinäviesti.

Joku kuuluisa tai ainakin tunnettu mies, nimeä en muista,  oli keksinyt konstin. Jos piti ehtiä kuuden junalle niin joi litran vettä ennen nukkumaanmenoa, seitsemän junalle riitti puoli litraa :)

Heh Kari, tuo vesijärjestelmä onkin säännöllisin herättäjä yöaikaan, onneksi vielä " herään" siihen. Mikä hienointa koko muun yön "pyörii" nonstop historia/seikkailu/vanhankertausunet", jotka todella lähtee käyntiin uudestaan kuin "pause napilla"☺ . Joskus on jännää, mutta onneksi herää jossain vaiheessa.

Helmikuu 12, 2017, 07:11:02 ap
Vastaus #899

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Parissa viikossa kehittyy minulla herätyskellon avulla hyvä rutiini. Nytkin heräsin jo vartin yli kuusi. Illalla uni tule hetkessä ja on sikeää, mutta aamulla ei vaan pysty nukkumaan. Ihan mukava homma työaamuna kun pääsee helposti sängystä ylös, mutta viikonloppuna ihan tarpeetonta. Mieluummin nukkuisi pari tuntia pidempään.