Ja sitten toinen asia mihin olen törmännyt, vanhoissa koneissa saattaa moottorinpään polttoaine letkun liitin olla niin kulunut, että liitin pääsee työntymään pari milliä ulospäin, jolloin kuula sulkee polttoaineen tulon tankista,
Lainaus käyttäjältä: Martti Hänninen - Toukokuu 22, 2014, 20:36:48 ipJa sitten toinen asia mihin olen törmännyt, vanhoissa koneissa saattaa moottorinpään polttoaine letkun liitin olla niin kulunut, että liitin pääsee työntymään pari milliä ulospäin, jolloin kuula sulkee polttoaineen tulon tankista,Silloin loppuisi bensan tulo jo aikaisemmin kuin tuon 5 minuutin ajelun jälkeen?
No ei se heti sieltä työnny, vaan moottorin värinästä jonkun ajan kuluttua, olen tälläiseen törmännyt keskellä Inaria, ja eikun hinausta soittamaan, seuraavana päivänä kun tutkittiin, niin huomattiin moinen ilmiö, sen jälkeen sama tapahtui aina hetken ajon jälkeen, enenkuin saatiin uuvet liittimet
Sehän on siinä se 5 minnuutin aikaraja ihan sen takia ettet muistamattomuuttas lähe vahingossa liian etäs rannasta.