Kirjoittaja Aihe: Honda CB650 RC03 vm-82 käy kylmänä 1,2,3,sylinteril.mutta 4:s tulee  (Luettu 3353 kertaa)

Huhtikuu 28, 2014, 15:47:37 ip
Luettu 3353 kertaa

Pekka Rantala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mukaan vasta kun moottori lämpenee kunnolla? Tulpat uudet NGK Iridiumit lämpö arvo oikea. Lämmin moottori niin tyhjäkäynti normaali ja vastaa kaasuun hyvin ym.Tekee vain kun moottori kylmänä.

Toukokuu 05, 2014, 10:35:53 ap
Vastaus #1

Kari A. Nurminen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
omassa 750 cb oli kolmos pytyssä sama ongelma ja syynä oli imuvuoto kaasarin ja kumiholkin välillä.

Toukokuu 06, 2014, 11:58:02 ap
Vastaus #2

kari juhani koskinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moi

Mulla Honda CB 650 vuodelta 1980.Hankin sen kolme vuotta sitten.Eka kesä meni tulppia vaihdellessa,kunnes
eräs vanha moottoripyörien korjaaja sanoi koneen tarvitsevan kovempia kierroksia.Eli ajoa pienemmillä vaihteilla
ja kovemmilla kierroksilla.Tämä auttoi minulla.Mulla simahtanut tulppa ei alkanut toimia ollenkaan.Ehkä sulla ihan
eri vaivaa,mutta kokeile.Hyvää kesää.

Toukokuu 06, 2014, 19:38:37 ip
Vastaus #3

Tommi Sipilä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Vika voi myös olla sytkän puolella. Mulla ei oikeen puoleinen tahtonu oikein herätä kylmänä ja lämpimänäkin pätki, nyt kun sai talven aikana vaihdettua puolat, johdot, hatut ja tulpat niin homma rupes pelittään paremmin, puolan johto oli melko heikolla hapella, lähti vahingossa irti vanhasta hatusta kun kumitiivisteitä irrottelin ja hapettumalta ei sitte oikein muuta näkynykkään siinä johdossa.. Vika saattaa hyvinkin olla Ukr.. siis puolan johdossa! (Tätä ei kumminkaan pidä ottaa poliitisena kannanottona.)

E: Siis hieman tuli ajatuskatkosta tuossa tekstissä. Ongelma siis oli tulpan johdossa...
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 07, 2014, 20:30:02 ip kirjoittanut Tommi Sipilä »
Aim low and achieve your goals

Honda CX-500 1981
Tunturi Super Sport 1978 (ikuisuus projekti)