Kirjoittaja Aihe: Mitäs touhuat juuri nyt  (Luettu 295569 kertaa)

Huhtikuu 22, 2015, 18:57:33 ip
Vastaus #345

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Oli semmonen mainos telkussa aikonaan.
Mutta tää on ulkofilettä,sitä syöny jo toista viikkoa-saa nykysin niiin halvalla että pätkä vilettä sillon tällön pienentää ruokalaskua kummasti.

Huhtikuu 22, 2015, 19:06:03 ip
Vastaus #346

Ossi Viita-aho

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Kukkahattusetä
Oliko Ruussin Säkki ja Kinkerpeikkeri kans, vai Eki ihan omillaan ?

Minoon ny tykästyny voimalaulantaan ja kuuntelen itseni kyllästyksiin , kuten nytkin.... Mumford & Sonssia
 Pitäs lähtee puita pilkkomaan, mutta jaksasko....

Tää on semmonen kokuelmalevy josson piisejä 1970-1978 vuosilta, että empä mee varmaksi sanommaan. Erkin nimi siinon kannessa.

Empähän oo ennen Mumford&Sonssia kuullu, mutta voishan tuota lissääki kuunnella. Ihan on jees matskua.

Nyt vaihon levyä ja laiton Noplerin Markua soimmaan. Tää on niitä vähän uuvempia levyjä The Ragpieker's Dream.
Kahden pytyn loukussa.

Huhtikuu 22, 2015, 20:59:55 ip
Vastaus #347

juha helenius

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Minä taas söin täällä "kotona" kiinalaisen 10 ruokalajin päivällisen kiinalaisten ystävieni kanssa, tyttökaverin sisko, sen mies ja serkkutyttö olivat kokkeina, kiesus miten hyvää ruokaa osaavat tehdä !  Mä jään tänne ! :D
Ootko maistanut siellä sammakon koipia?Voittaa mennen tullen kanan.

Huhtikuu 23, 2015, 10:37:47 ap
Vastaus #348

Reijo Huhtakangas

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Tulin nain ja voitin

Härkäsammakko on täällä suurta herkkua, ja kun kerran maistaa niin tietää kyllä miksi !  On sitä tullut syötyä jonkin kerran, vaimon pikkusisko on kisojakin voittanut mestarikokki, ja se sitä laittaa joskus pyhäpäivinä, osaa se lihankin maustaa , kanelipuun kuori ja liha saattaa tuntua äkkiä oudolle yhdistelmälle, mutta eipäs ole ollenkaan hassumpaa.
Alfa Romeo 159 Berlina 2.4 JTDm  -07

Autojen, Moottoripyörien ja Työkoneiden välitys Euroopasta :  

http://en-gb.facebook.com/people/Reijo-Huhtakangas/100000803162781

Huhtikuu 23, 2015, 18:31:10 ip
Vastaus #349

Harri Kauranen

• Vieras
Otin pienet päiväunet töiden päälle ja nyt on ihan pyörryksissä.

Huhtikuu 24, 2015, 00:56:32 ap
Vastaus #350

Jukka Penttilä

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Härkäsammakko on täällä suurta herkkua, ja kun kerran maistaa niin tietää kyllä miksi !  On sitä tullut syötyä jonkin kerran, vaimon
 pikkusisko on kisojakin voittanut mestarikokki, ja se sitä laittaa joskus pyhäpäivinä, osaa se lihankin maustaa , kanelipuun kuori ja liha saattaa tuntua äkkiä oudolle yhdistelmälle, mutta eipäs ole ollenkaan hassumpaa.

Tämä kannattaa huomioida sanasta vaimon. Rexa meni eilen naimisiin kiinalaisen tyttöystävänsa kanssa. Onnittelin jo Rexaa toisella palstalla, mutta kummallekin onnittelut täälläkin.  :) :)
No, tässä sitä mennään jonnekin tulevaisuuteen, 2-pyöräiset jää vain harrastukseksi, vähintään 3-pyöräinen pitää olla alla jos meinaa pystysä pysyä, ei voi mittään.

Huhtikuu 24, 2015, 05:31:15 ap
Vastaus #351

Reijo Huhtakangas

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Tulin nain ja voitin
Kiitos Jukka !   

Kuuntelen tässä Radio Pookia netin kautta, kuuuluu hyvin tänne kiinaankin asti......Just juotiin vaimon kanssa aamukahvit ( Kyllä kyllä, suomalaista "Juhlamokaa" ) Xiujuan tykkää siitä, ja samoin hänen sisarensa  ja tämän mies, juoksevat nyt täällä kahvilla tie savella..... Kun pääsivät kunnon kahavin mavulle  :police:

[ylläpito on poistanut liitteen]
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 24, 2015, 06:23:22 ap kirjoittanut Reijo Huhtakangas »
Alfa Romeo 159 Berlina 2.4 JTDm  -07

Autojen, Moottoripyörien ja Työkoneiden välitys Euroopasta :  

http://en-gb.facebook.com/people/Reijo-Huhtakangas/100000803162781

Huhtikuu 24, 2015, 09:06:31 ap
Vastaus #352

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
.Just juotiin vaimon kanssa aamukahvit ( Kyllä kyllä, suomalaista "Juhlamokaa" ) Xiujuan tykkää siitä, ja samoin hänen sisarensa  ja tämän mies, juoksevat nyt täällä kahvilla tie savella..... Kun pääsivät kunnon kahavin mavulle  :police:

Nopeata toimintaa-Paljon Onnea ja Menestystä  :)

Opettelet vielä Kiinalaiset länsimaiselle hapatukselle(kahavi)  ;)

Aamun avaus:asennan uutta Ubuntua,ties monettako kertaa.2 h vasta kulunut perusasetuksiin.

Huhtikuu 25, 2015, 17:03:04 ip
Vastaus #353

Harri Kauranen

• Vieras
Tässä istuskelen pihakeinussa,oon istunu jo toista tuntia.Tästä näen kymmenen linnunpönttöö kun vään päätäni kääntelen.Kumma juttu on sitten ihan kuollutta,ei linnun lintua,vaikka luulis että nyt on töpinä täydessä  käynnissä.Kyllä niissä pöntöissä liki jokaisessa on aiemmin töpinää ollu.Oikein innostuin seuraileen ja tosiaan en oo linnun lintua kyllä nähny,eli onkoan toi meidän Jätkä vetäny joka linnun kitusiinsa,kyl se ainakin muutaman tohon kuistille on tuonu.Mutta tosiaan ei linnun lintua.

Huhtikuu 28, 2015, 19:48:08 ip
Vastaus #354

Harri Kauranen

• Vieras
Nyt tää on menny ihan netissä pyörimiseen tää aika näin illasta.No kaverin kanssa ahkeraan tekstailtu ja kuvia välitelty,eli kohta pitäis niitä tosta puhelimesta alkaa imuroimaan koneelle.Toi blutootti ei oikein mulla meinaa pelittää,en tiedä mikä sitäkin vaivaa,joskus se pelittää ja joskus taas ei.No sillä mä kuitenkin meinaan koittaa.

Huhtikuu 28, 2015, 20:48:12 ip
Vastaus #355

Kari Vähäkainu

• Vieras
Tänään tuli matkahuoltoon 2 kappaletta 12" bassokaiuttimia, pitihän ne nitrojen voimalla ängetä subbaripönttöön. Ei vielä auto jytky kunnolla kun elementit pitää ajaa sisään, ovat vielä uutuudenkankeat. Eiköhän ne parin viikon päästä rokkaa jo ihan toisella tavalla. Vielä kun hankkis reilun kilowatin jatkuvaa tehoa pukkaavan vahvarin niin sitten alkais sydämen rytmihäiriötkin kadota :)

Huhtikuu 28, 2015, 21:09:46 ip
Vastaus #356

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Meijjän kesäpalatsin ohi ajjaa kanssa pari kertoo päevässä joku puperteettikko, varttituntija ennen kun autoo näkkyy niin jytkytys jo kuuluu. :-\
-pena-

Huhtikuu 28, 2015, 21:30:49 ip
Vastaus #357

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Meijjän kesäpalatsin ohi ajjaa kanssa pari kertoo päevässä joku puperteettikko, varttituntija ennen kun autoo näkkyy niin jytkytys jo kuuluu. :-\

Meilläpäin on ihan sama juttu.
Vaan Lapinjärvellä yli 76% äänestikin persuja joten kaipa se sitä Iso Jytkytystä soittaa sillä autolla  ;D

Huhtikuu 28, 2015, 22:10:55 ip
Vastaus #358

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin

Seon poijaat nyky-aikaa.  :)

Ennen sanottiin, että mulla on autossa uudet stereot.

Nykyään sanovat, että on stereoissa uusi kuljetin. JUMP JUMP JUMP JUMP
Kyllä se nyt sanoo että JYTK JYTK JYTK JYTK

Huhtikuu 28, 2015, 23:26:10 ip
Vastaus #359

Kari Vähäkainu

• Vieras
Kyllä tällaisen vanhuksenkin pitää pysyä nykymenossa edes jotenkin mukana. En minä muuten jumputtimia laittaiskaan mutta olen todennut sen poistavan sydämen rytmihäiriöt. Menin myymään laitteiston pois niin rytmihäiriöt tuli takaisin. Niinpä hakkaan ne äänenpaineilla taas kondikseen ja jos keino tepsii niin sitten olen todistanut teoriani. Kela joutuu vielä kustantamaan rytmihäiriöisille kunnon poppikamat :D

Ei se ole kaukaa haettu teoria että mulla on stereoilla uus kuljetin. Auton arvo kun on huomattavasti alhaisempi kuin poppikamojen. Totta puhuen joka moponikin on paljon arvokkaampi kuin autoni.