Kirjoittaja Aihe: Mitäs touhuat juuri nyt  (Luettu 295589 kertaa)

Huhtikuu 18, 2015, 16:27:37 ip
Vastaus #330

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Lopettelin just työt, aikamoista etätyötä tämä, asiakkaat suomessa ja minä Huangshissa, Kiinassa, mutta työt hoituu kun puhelin ja  nettiyhteydet pelaavat, ja täällähän ne toimivat, vaikka kaikki muu ei aina toimikaan..... Puhelutkaan eivät maksa kuin 0,03 € /minuutti, kiitos Voip-puhelujen, ja nettiyhteys pelaa hienosti kun VPN on asennettu koneeseen.

Ei olis uskonut että joskus voi hoitaa työt tällä tavalla  ;D

Mikä aika päivästä siellä nyt oikein on?
Minä olin perjantaina aamusta yhden Kiinalaisnaisen kanssa yhteydessä(meilitse)ja hän tuumasi että heräänpä aikaisin,kun klo oli jo yli 8.
Yritti houkutella johonkin skypeen ja mikähän se toinen olikaan, mutta sanoin etten minä semmoisia käytä ;D
Suunniteltiin vähän jos alkasin jälleenmyyjäksi..lamppuja Suomalaisiin koteihin 0..0 

Huhtikuu 18, 2015, 16:45:24 ip
Vastaus #331

Reijo Huhtakangas

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Tulin nain ja voitin
Lopettelin just työt, aikamoista etätyötä tämä, asiakkaat suomessa ja minä Huangshissa, Kiinassa, mutta työt hoituu kun puhelin ja  nettiyhteydet pelaavat, ja täällähän ne toimivat, vaikka kaikki muu ei aina toimikaan..... Puhelutkaan eivät maksa kuin 0,03 € /minuutti, kiitos Voip-puhelujen, ja nettiyhteys pelaa hienosti kun VPN on asennettu koneeseen.

Ei olis uskonut että joskus voi hoitaa työt tällä tavalla  ;D

Mikä aika päivästä siellä nyt oikein on?
Minä olin perjantaina aamusta yhden Kiinalaisnaisen kanssa yhteydessä(meilitse)ja hän tuumasi että heräänpä aikaisin,kun klo oli jo yli 8.
Yritti houkutella johonkin skypeen ja mikähän se toinen olikaan, mutta sanoin etten minä semmoisia käytä ;D
Suunniteltiin vähän jos alkasin jälleenmyyjäksi..lamppuja Suomalaisiin koteihin 0..0

Kello on nyt 21.43 .... Mene vaan sinne Skypeen kun se nainen pyysi, sillä Skypellä minäkin alotin, ja kiinalaisen naisen kanssa,....., nyt asun jo kiinassa osan vuotta, kivaa täällä on  ;)  Syötiin toissapäivänä Wuhanin reissulla kalasoppaa ravintolassa, ei loppunut kesken, kahestaan kun syötiin    https://www.dropbox.com/s/pqh65sd4o0b5hp8/WP_20150416_002.jpg?dl=0
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 18, 2015, 17:04:05 ip kirjoittanut Reijo Huhtakangas »
Alfa Romeo 159 Berlina 2.4 JTDm  -07

Autojen, Moottoripyörien ja Työkoneiden välitys Euroopasta :  

http://en-gb.facebook.com/people/Reijo-Huhtakangas/100000803162781

Huhtikuu 18, 2015, 17:14:00 ip
Vastaus #332

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin

Kello on nyt 16.43 .... Mene vaan sinne Skypeen kun se nainen pyysi, sillä Skypellä minäkin alotin, ja kiinalaisen naisen kanssa,....., nyt asun jo kiinassa osan vuotta, kivaa täällä on  ;)  Syötiin toissapäivänä Wuhanin reissulla kalasoppaa ravintolassa, ei loppunut kesken, kahestaan kun syötiin

No ei se ny varsinaisesti pyytäny kysyi vaan onko.Ai siellä on sama kellonaika,sepäs erikoista..
Näemmä juu saitte pesuvaillisen soppaa oishan siinä ollu vaikka pienelle armeijalle jakaa sitä  ;)

Minä kun ekaa kertaa elämässä saavuin Portugaliin sain hotellista Bullabaise keittoa-siis siihen on lyöty ihan varmaan kaikki mitä merenpohjasta irtoo ja vähän päälle.Valtavia pelottavia kalansilmiä tuijottaa koristeena paljussa ja liemi,se on paksua limaista kiisseliä ja on siinä vähän tommosta punaista väriäkin kyllä kuin sun kuvassa..Syömäti kuule jäi ja ulos tuli sekin vähä vissiin johtu osaks siitäkin kun oltiin 3 ekaa päivää vaan tintattu Gammel Danskia omassa huoneessa ennenkuin edes kadulle asti päästiin.
Aateltiin kai vähän pohjustaa...
edit: Tai kyllä me siinä välissä kadullekkin päästiin,meinaan 200 m päähän kioskille josta haettiin 2x5 litraa huokeaa talousviintä lantringiksi.Kyllä se oli niin pahaa että toinen caneca jätettiin siivoojalle kotiinlähtiessä,muiden tippien päälle.Ja menihän siinä muutenkin aikaa.Yks lappalainen muija jo kävi muniin käsiksi hotellin baaritiskillä ja siitäkös meinas tulla ihan mustasukkaisuusdraama mutta ei sentään tapeltu ja minä tietenkin kiistin kaiken  :angel:

Tarpeeksi pitkä loma niin ei siinä 3 päivää missään tunnu ja ihan kivaa oli sekin aika.Varsinkin kun oli vasta kevät ja hyvä ettei vettä tiputellu ekoina päivinä niin on mukava alotella hissuksiin ja tutustua eri ilmansuuntiin kaikessa rauhassa.Mekään ei ensin ees tajuttu missä päin on vuoristo missä rannikko.Kun asuttiin maalla,lampaita ja vuohia ym kukkoja takapihalla.

Sitten vuokrattiin heti auto kun pää selvis ja löytyhän se biitsikin ja se auto kyllä ehdittiin viimesenä vuokrapäivänä parkkeerata vuoroveden allekkin.Ei muuta kuin löin tulpat pohjasta auki ja matot katolle kuivumaan ja pirssi odotti noutajaa hotellin pihalla seuraavana aamuna,vesinorot vielä valui kadulla alamäkeen  ;D
edit:
Vuokraamon poika kysyi was the car okey ja sanoin vaan että juu everthing is okay.Tietäs vaan mihin koettelemuksiin sekin ooppeliparka minun käsissä joutui.Kerrankin ajoin metässä sen niin jyrkkään soramäkeen ettei se jaksanu ees ykkösellä kiivetä ylös ja ventiilit kolis niin saakelisti,piti ottaa 3 kertaa niin kova vauhti kuin uskalsi että päästiin huipulle eli takaisin sinne mistä oltiin alunperin tultu.Olin jo varma et jäätiin sinne korpeen.Maisema oli kuin marsista,semmonen suuri metsäpaloalue ja kirkasvetinen lampi keskellä vuorenhuippua.

Kattoo nyt rauhassa,sivuhommaksi minä sitä lamppukauppaa vaan aattelin ja jossain vaiheessa..hyvä se on silti jo mestoja vähän tutkia etukäteen.Mistä sen tietää vaikka vielä ittensä löytäs Kiinasta jokupäivä,kun tähän asti olen sitä nimenomaan yrittäny välttää ja saarnannu muillekkin että älkää ostako sieltä mitään tänne  ;D
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 18, 2015, 17:27:10 ip kirjoittanut Hannu Hartikainen »

Huhtikuu 18, 2015, 17:34:12 ip
Vastaus #333

Reijo Huhtakangas

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Tulin nain ja voitin
Kiinassa on aika 5 tuntia edellä suomen aikaa näin kesällä, talvella 6 tuntia.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 18, 2015, 17:36:35 ip kirjoittanut Reijo Huhtakangas »

Huhtikuu 18, 2015, 17:37:33 ip
Vastaus #334

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Kiinassa on aika 5 tuntia jäljessä suomen aikaa näin kesällä, talvella 6 tuntia.
No niinpäsen tietysti niin(siis eri talvi-ja kesäaika meillä)..töppäsit silti ton ekan vastauksen-tahallas-mut vähän mä kyllä epäilinkin et joku jujuhan tässä on  ;)
Jospa sulla on 2 rannekelloa ja katoit siitä "väärästä käestä"aikaa  ;D

Huhtikuu 18, 2015, 17:56:28 ip
Vastaus #335

Reijo Huhtakangas

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Tulin nain ja voitin
Kiinassa on aika 5 tuntia jäljessä suomen aikaa näin kesällä, talvella 6 tuntia.
No niinpäsen tietysti niin(siis eri talvi-ja kesäaika meillä)..töppäsit silti ton ekan vastauksen-tahallas-mut vähän mä kyllä epäilinkin et joku jujuhan tässä on  ;)
Jospa sulla on 2 rannekelloa ja katoit siitä "väärästä käestä"aikaa  ;D
Katoin ensin ajan tästä kiinalaisesta, mutta suomesta ostetusta läpykkäkompuutterista joka on tarkoituksella suomen ajassa  :P :P :P

Huhtikuu 18, 2015, 18:06:41 ip
Vastaus #336

Harri Kauranen

• Vieras
Juur nyt kävin kasvihuoneeseen laittamassa maalämmön päälle.Kumma juttu kun sielä oli viimeyönäkin pakkasta 0,6 astetta ja kuitenkin meillä toi pihamittari väitti,että yöllä olis ollu kylmimmillään 1,4 astetta lämmintä.No nyt on maalämpö päällä,eiköhän se pidä edes pakkasen ulkopuolella,vaikka ei se maa kovin lämpöseltä tunnu,vaikka se lämmitys päällä onkin,mut kun vähän kouraset,on se sieltä syvemmältä lämmintä,se maa.

Huhtikuu 19, 2015, 12:21:15 ip
Vastaus #337

Kari Vähäkainu

• Vieras

Mietintää, ketä äänestän, vai missaanko koko häppeningin....

Älä missaa. Just tulin ite äänestämästä ja nyt lähen tallille vaihtamaan muovi-Trialin rispaantunutta etukumea ehjään. Hemmetti kun renkaatkaan ei kestä kuin 30 vuotta, alvariinsa saa olla vaihtamassa. >:(

Huhtikuu 19, 2015, 12:23:40 ip
Vastaus #338

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Paikalla
Moi!

Pienet kirpputorikierrokset ja sitten äänestämässä.

Illalla ihmetellään sitten vaalien tulosta.

t, Markku

Huhtikuu 19, 2015, 14:10:51 ip
Vastaus #339

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin

Mietintää, ketä äänestän, vai missaanko koko häppeningin....

103.

Meinasin missaa minäkin,alunperin.Kun jo kerran IsoJytkyä äänestin aikanaan niin tuumasin ettei minun tarvii enää kun niillä menee jo niin hyvin ettei tarvii apuja  ;)
Tämmösen vihjeen kumminkin sain.Ni voishan sitä kohta polkasta paloasemalle iänestämään.
Uutta verta kehiin työntämään luuta kurkkuun vanhoille korruptoituneille pieruille.

Asensin tuossa tiskatessani jo 3. kerran uudelleen tämän vanhan Ubuntun.
Alkoi taas tulvia yli..

Mielen ja terveyden asialla-kyllä tämmöisiäkin asioita kannattaa minusta hoitaa jonkun kuntoon.
http://akukopakkala.fi/?hc_location=ufi
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 19, 2015, 14:32:04 ip kirjoittanut Hannu Hartikainen »

Huhtikuu 19, 2015, 14:21:28 ip
Vastaus #340

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Minähii kävin täättämässä kansalaesuusvelevotteen. :-X

Kävelin ensin iänestyspaekalle parisattoo metrijä, laetoen rastin kuponkiin, ja kävelin tuas jonkun kolomesattoo metrijä Rastaantien Teppoelille vualikaljalle.
Sieltä Rouva sitten koukkas minut autolla takasi kottiin, en kerinny kun yhen ison kaljan hätäjälin kurasta, ja nyt sitten alakaakii jo jännittöö että olinkohan voettajiin vae hävviijiin puolella iänestyksessä!
Jos oesin Kepuva iänestäny, nii sillonhan ei oes ollu illalla mittää jännitettävöö, ja justiisa sen takija en uhallakkaa iänestäny Kiärijäestä. ::)
-pena-

Huhtikuu 19, 2015, 14:32:59 ip
Vastaus #341

Reijo Huhtakangas

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Tulin nain ja voitin
Minä taas söin täällä "kotona" kiinalaisen 10 ruokalajin päivällisen kiinalaisten ystävieni kanssa, tyttökaverin sisko, sen mies ja serkkutyttö olivat kokkeina, kiesus miten hyvää ruokaa osaavat tehdä !  Mä jään tänne ! :D

Huhtikuu 19, 2015, 14:44:26 ip
Vastaus #342

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Minä taas söin täällä "kotona" kiinalaisen 10 ruokalajin päivällisen kiinalaisten ystävieni kanssa, tyttökaverin sisko, sen mies ja serkkutyttö olivat kokkeina, kiesus miten hyvää ruokaa osaavat tehdä !  Mä jään tänne ! :D

No tuota ruokapuolen hyvyyttä en kyllä epäile hetkeäkään -semmonen käsitys on muodostunu,eikä kylläkään mistään Kiinalaisista ravintoloista vaan muutoin.
Mikäs sinne on jäädessä pitemmäkskin aikaa,jos ei suuria siteitä kotimaahan tai ne saa jotenkin fixattua,kuten mahd. asunto,muu irtain ja tämmönen materiaalinen.
Ihmissuhteet,ne onkin sitten toinen tarina.. :-\

Huhtikuu 19, 2015, 15:57:53 ip
Vastaus #343

Risto Saastamoinen

• Vieras
Meillä taas keitellään kiesuksen hyvää pataa makaroonista, mä jään tänne! Tulimma juuri kuuntelemasta keisari Palsanmäkeä, joka myi litanian puuhöyliä sun muuta käyttökamaa vitosella ja kympillä ja sitä rataa, tuotto meni tälläkertaa Pielaveden Sammon naisille. Hyvä oli tarkoitus, tuloksesta en tiedä.

Huhtikuu 22, 2015, 18:34:03 ip
Vastaus #344

Ossi Viita-aho

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Kukkahattusetä
Pistin Lapasen Erkkiä kuulummaan seedeeltä ja muistellaan vaimon kanssa nuoruutta. Oikiastaan rupes tuossa uusia kaiuttimia imuroijessa himottammaan mussiikin kuuntelu ja siitä se sitte lähti.

Miltä se kuulostaa hyvä kaijutin? No ei sitte yhtään miltään, mutta ero on valtava verrattuna huonoon.
Kahden pytyn loukussa.