No ei olis edes siten tehdä vaan kopioida koko teksti leikepöydälle ja sitten vaan uudestaan, tuo libreoffiisi ihan jees ku asentelin kaverin koneelle kun vaimoke kirjoittaa sukuhistoriaa talteen. Mulla on uusimman pään offise ohjelma (älkää kysykö miten eläkeläisellä on varaa moiseen) mutta asensin sen itselle niin kirjuutusohjelma ihan hyvä mutta taulukkolaskenta ei vaikka ottaa exel tiedostot sisään. Ikäni exeliä käyttänyt ja visual basikilla siihen saa terää lisää (hankittu samasta paikasta kuin offise, hyi mua) mutta mikkisoftalle toistakymmentä vuotta tahkonnu rahaa ja oli oikeus käyttää kaikkia ohjelmia, sopimusta ei ole irtisanottu niin ex työ kaverit muistaa vieläkin lähettää mulle romppuja. Mallia yritys eli ei mitään rek koodia, en tietenkään levitä niitä koska etu on mielestäni hyvä ja reilu.
Tuo ruokasooda siis hyvä mutta rennieliuska menee rintataskuun, tarvin jos avaan valkkaripöntön. Rennie vissiin paras ku noissa muissa sitä alumenttiä.Koitan ny uudestaan eli jos ukko yli 55V ja pissa ei tule niin lekuri laittaa hanskat käteen ja liukkaria tutkii eturauhasen tiedätte kyllä mitä kautta, hyi faan. Ainoastaan katetrointi oli epämukavampaa. Nyt pitäisi niellä jokin letku ja mahasta näyte kun helikkobakteeri ei ole lähtenyt kolmella antibioottikuurilla, ennen juotiin jotain radioaktiivista ja maattiin kyljellä ja sitten puhallettiin pariin koeputkeen, nyt näkevät sen verikokeesta. Muhun ei letkuja tökitä ennen kuin olen kuollut, no vaatis viikon antibioottitipan sairaalassa jotta lähtis. Arvatkaa pääsenkö ennen kuin se aiheuttaa syövän.