Kirjoittaja Aihe: Mitäs touhuat juuri nyt  (Luettu 295620 kertaa)

Tammikuu 11, 2015, 21:05:08 ip
Vastaus #210

jorma suvimäki

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Menin näin aamusta talliin,piti herätellä mopo talviunilta.Polkenu pirusti,eikä edes pärähtänyt.Nytten vähän otan taukoo ja sit meen uudestaan ihmetteleen mikä on kateissa.Epäilen että nyt ei bensa kulje,eli tarvii varmaan puhaltaa suutin auki.Ei siitä varmaan kipuna mihinkää ole kadonnut.Kuitenkin se on joku ihan pikku juttu,meen jatkaan kohta.
TERVE HARRI SEHÄ PITÄÄ LÄHTEÄ KERTA POLKASULLA VAI MITÄ T. JORMA,

Tammikuu 11, 2015, 21:14:11 ip
Vastaus #211

jorma suvimäki

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Lievästä *yrpiintymisestä toivon toipuvani. Mulla on tori.fissä ilmoitus marmorikantisesta soffapöydästä, antiikkia tai melkein ainakin. Satkun pyynti, no joku hemmo tuosta Tampereen kirkonkylältä viestittää sähköpostilla että tarjoaisi 80 ekee mutta ei oo autoa ja pitkä matka (35 km). No kerpele, 40 kiloinen pöydänkansi on autottomille ihan yhtä kaukana vaikka matkaa olisi vaikka 30km vähemmän. Heitinpä vastapalloon että mites 90e jos tuon rappukäytävän eteen? Uusi tarjouksensa jotta 60e kuljetuksineen. No minä sitten vastaan että jos maksan herralle 20 euroa niin saanko kantaa pöydän sisälle saakka?

Kuulemma sävyni oli epämieluisa ja vetäytyi kaupasta. Mitäs on raati mieltä, oliko vedättäjä joka olisi jatkanut tinkimistä ovellaan vai pelkästään joku P-aukinen haaveilija joka ei kehdannut sanoa ettei oikeastaan ollutkaan ostamassa?

Kaimmää vien sen pöydän punaiselle ristille, sinne yleensä kelpaa tuollainen kohtuukelvollinen kampe.
NO NOITAHAN ON NOITA PUOLEN LOMPAKON MIEHIÄ JOKA PUOLELLA  ! OIKEAT OSTAJAT JA MYYJÄT ON ASIA ERIKSEEN!

Tammikuu 11, 2015, 21:29:10 ip
Vastaus #212

Petri Behm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Aprilian maalattuun runkoon yritän asetella kaiken maailman kiinnikeitä ja pultteja.
Vaikka miten paljon tuhlasin digikameran filmiä purkuvaiheessa, niin en siltikkään riittävästi ja oikeista kohdista
Seuraavassa purkuprojektissa otan käyttöön "video selostuksella" sovellutuksen käyttöön.
Samaan syssyyn yritän myös tallentaa kuvat kompuutteriin vähän viksummin.
Mä jäin Teboilin bensamittariin kielestäni kii, kun nuolaisin liian aikaisin.

Tammikuu 12, 2015, 06:35:54 ap
Vastaus #213

Harri Kauranen

• Vieras
Illalla kasasin kaverin skootterin.Nyt työnnän sen tohon pihalle,kaveri saa hakee kärryllä sen kotionsa.Itse olen päivän poissa kotoa,eli muuton se jäis taas tonne talliin.

Tammikuu 12, 2015, 18:51:08 ip
Vastaus #214

Harri Kauranen

• Vieras
Tulin juur tuolta alakerrasta ylös ja heittäydyin sängylle muka telkkaria tuijottaan.No sieltä ei kyllä tule yhtään mitään,vaikka mulla näkyykin kolkytäneljä kanavaa ja ne kaikki juur selasin.Tarvii vaan olla vaimokullan seurana ja keitellä porovettä.

Tammikuu 13, 2015, 07:19:43 ap
Vastaus #215

Harri Kauranen

• Vieras
Aamutoimia vielä suorittelen ja valmistaudun lumenluontiin.On tullu yöllä tota lunta liki kymmenen senttiä.Sit pitäis vähän puita sahata ja hakee tietokoneseppä tekeen yks pikku remontti mun koneille.No aamupala nyt tarvis ensin vetästä ja sit kolaileen tota lunta.

Tammikuu 15, 2015, 21:55:29 ip
Vastaus #216

Vesa Salmu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Virittelin siinä hiirenvällän pyyntii justiinsa.

Olin justiinsa lueskelemasa VMPK:n nettiä, ku alako vasena nilikkaa kutittaan ja sehä johtu siittä, että  hiiri kiipes mun jalakaani pitkin. Lähti kumminki pois siittä sitte.

Liekkö hiirulainen hiippaillu puunkannon aikana tai muuten vaan kortteeriini.

Ootan räpsähtävää loukun ääntä ny kohtapuoliin kuultavaksi.
Kommentteja uuninpankolta.

Tammikuu 15, 2015, 22:00:04 ip
Vastaus #217

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Olin justiinsa lueskelemasa VMPK:n nettiä, ku alako vasena nilikkaa kutittaan ja sehä johtu siittä, että  hiiri kiipes mun jalakaani pitkin. Lähti kumminki pois siittä sitte.

Liekkö hiirulainen hiippaillu puunkannon aikana tai muuten vaan kortteeriini.

Oiskohan ollu peräti semmosta talvihorrosta nukkuvaa sorttia ja ollu klapipinon välissä.Pesätarpeita villoja minäkin löysin pinosta jo marraskuun puolella vissiin.Voi olla joku metsämyyräkin tai muu pitkänenäinen piipittäjä ja ne on vissiin aika huonoja menemään loukkuun.

Tammikuu 16, 2015, 02:32:07 ap
Vastaus #218

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Tuommonen muovinen hiirenlitsku pyytää nii hiiret, mehtämyyrät kuin vaevaespiästäesettii.  :-\

Ja nuista on siisti piästellä sualis poes, ei tarte veriseen sankaan näppijään sotkee.
Peltiset litskut ounnii jo siirtäny reserviin sen jäläkeen kun nuita älysin ostoo. 
Mullon ollu nuita muoviloukkuja 6 vakituisesti pyytämässä, ja nyt alakaa ollakkii jo kaekki lähiseovvun önniäeset pyyvetty.
Siinä samalla on tosin loppunu eväs lumikoelta, kärpiltä, pöllöeltä ja havukoeltakii, nekkii on kuollu siinä sivussa näläkään. Tänä ja viime talavena ei ou näkyny ennee pihapiirissä muihin nelijalakasten elukoehin kun iliveksen, jänöksen ja oravan jättämiä jäläkiä lumella. :-X

[ylläpito on poistanut liitteen]
-pena-

Tammikuu 16, 2015, 07:24:17 ap
Vastaus #219

Erkki Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Napakelkkamopoilija
Mikäs elukka se vie nuita muovinakkeja. Navettanakkeja on kadonnut jo kaksi salaperäisesti. Ottaako rotta sen päähänsä ja juoksuttaa jonnekin. Olis siellä oikeakin loukku rotille, semmonen niksnaks kiljotiini niskat taittava malli.
Napahulluna on hyvä olla.

Tammikuu 16, 2015, 07:25:53 ap
Vastaus #220

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Tuommonen muovinen hiirenlitsku pyytää nii hiiret, mehtämyyrät kuin vaevaespiästäesettii.  :-\

Minäkii aikoinaan ostin kokeeksi  semmosen muovilitskun jossa "kestosyötti" eli jokin hajupala vain.Toimi miten toimi kunnes haju irtosi viimeisen kerran,sai siihen sitten koloseen aseteltua vaikka auringonkukansiemenen syötiksi.
Taitaa tuolla vintillä yksi muovinen vieläkin olla ja puusta tehtyjä metallikoneistolla ostin yhteen aikaan.Saksalaisia.Ne on kans jotenkin siistimipiä purkaa saaliista eikä tarvii kirurginrukkasia tai ns. vaginasormikkaita välttämättä käyttää :P

Tilanne täällä on lähes täysin rauhoittunut senperään kun yksi naapuri möi lihakarjansa pois kuleksimasta.Rotat pakeni samalla.
Ne vähäset sintit mitä sattuu nurkissa hippailemaan,naapurin katti varmaan ne popsii ohimennen..
Tämmösiä turjakkeita tuossa aikasemmin vaelteli pihamaalla:

Tammikuu 16, 2015, 07:26:49 ap
Vastaus #221

Antti Jokinen

• Vieras
Samanlaiset kokemukset minullakin kuin Penalla. Siihen ei tarvitse laittaa mitään syöttiäkään, siinä on valmis hajuste houkuttimena.

Tammikuu 16, 2015, 07:38:02 ap
Vastaus #222

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Ja sitten kun se orikinaali syöttitöhnä on niistä hävinny, niin oun leiponu siihen syöttölautaseen mällin Koskenlaskijasta tae sen kopijosta. Toemii!  :-\
-pena-

Tammikuu 16, 2015, 07:42:35 ap
Vastaus #223

Pasi Salomäki

• Vieras
Tämä giljotiinimallinen on sikäli hyvä, että tuonne kun päänsä työntää, on varmasti vainaa, eikä jää kitumaan.
Viime päivinä on kellarin rapusta pari peltohiirtä loukkuun jäänyt.
Kissoille näytin pois viedessäni, että "olis muuten teidän hommaa", mutta ne taas ihmettelivät, että "heitäkkös hyvää ruokaa hukkaan, häh?".

Tammikuu 16, 2015, 07:47:36 ap
Vastaus #224

Harri Kauranen

• Vieras
Meillä kyllä tommoset hommat hoitaa meidän jätkä.On se kova kun tola naapuri takaa se niitä kuljettelee sillon tällön.