Tein panoksille kaapin, pellilevut taakse ja saraniin kunnon lukkotapi+hyvä lukko eteen. Ei se pakollinen ole mutta laitoin ny kumminki, on pateja joihin ei ole pyssyä mutta saan laillisesti ostaa ja säilyttää. Tässä lähellä on pari taloa tyhjätty ihan päiväseltään, mulla hyvä turva on tuo dopperi mutta rupee olemaan vanha. Otan Bitbullin tilalle joka ei vedä mua kumoon mutta ei ole mun huoneeseen asiaa, nyt oli kaveri korjaamassa mun tietokonetta ja ei antanut olla yksin mun huoneessa joten istuin jakkaralla. Laskuun ei tule vaarallisen työn lisää.
Autolla apteekkiin ja sammu just luottokorjaamon eteen, pentsiini suodatin täynnä vaaleaa kokkareista litkua ku sai lämpöä. Ennen ei saanut masinoolia laittaa ruiskukoneisiin ja nyt sitä on 5% mutta jostain kookospalmusta tehtyä. Älkää tankatko 95E:tä vaan 98E:tä niin kauan ku sitä saa. Auto käy ny muttei ota kiekkaa yli 3000Rpm, vissiin Juhannuksena pääsen kruisalemaan vaihtaan kesäkummit alle.
Putsaan ja kiillotan lupavapaata Winsun piekkaria jossa ei ole sarjanumeroa, jos ammun sillä pitää se pilata numeroida.