Kirjoittaja Aihe: Mitäs touhuat juuri nyt  (Luettu 295499 kertaa)

Elokuu 30, 2014, 22:25:43 ip
Vastaus #150

Ari Nieminen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Katselen telkasta suomi ruotsi kisaa ja meinaan mennä laittaan tulet saunan pesään.Mulla on sentään rehellinen puusauna,ei mikään kipinä paska.
Joo toi nyvä , koska nykyisin sanotaan että laitan saunan tai takan päälle,minkä päälle ?
Että ottaa pattiin puu uunien kanssa ikänsä tomineena

Elokuu 31, 2014, 06:36:18 ap
Vastaus #151

Martti Hänninen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
No ne tulet on vissiin valmiiksi sytytetynä muualla, ja sitten ne laitetaan takkaan tai saunan pesään ;) Joo näsäviisaat kuolee perspyllyyn ;)

Elokuu 31, 2014, 06:43:05 ap
Vastaus #152

Harri Kauranen

• Vieras
Juur nyt hörpin aamusumppia ja vintiltä hain vanhoja,siis kuuskyt ja seitkyt lukuisia tekniikan alan lehtiä,niitä aikani kuluksi ajattelin selailla.

Elokuu 31, 2014, 12:38:43 ip
Vastaus #153

Timo Junno

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Jäsen 5192 (toistaiseksi)
Laskeskelen laulellen vesiä, eli tyhyjentelen äl-äm-see pajamaja-autosta säiliöitä ja vesiputkia. kohta vielä thetfoortin kasetti tyhyjäksi ja se ois siinä.
MC Röklä – www.rokla.net ''Oisko ehkä Suomen kuuluisimpia pyöräkerhoja. Meni minne meni, niin aina joku puhuu Röklästä.''

Syyskuu 02, 2014, 06:00:46 ap
Vastaus #154

Harri Kauranen

• Vieras
No taas hörpin aamukahvia ja selailen noita vanhoja lehtiä,mitkä eilen vintiltä hain.Tässä sitä ollaan sairaslomilla ainakin tämä viikko vielä,mahdollisesti pidempään,sano lekuri juur eilen.Vaimokulta meni kuuteen töihin ja jätti mut kissan kanssa kaksin kotiin ja se kissakin meni jo viideltä ulos,eikä sen jälkeen oo näkyny.Kait mä jotain keksin aikani kuluks.

Syyskuu 20, 2014, 20:02:58 ip
Vastaus #155

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tällä hetkellä askartelen ajatuksissani Vapea IC:n sähköjen tilalle. Näitä aatteita tuumin ympäristön innoittamana. IC-kuskin ei mielestäni kuulu joutua odottamaan pimeässä tien varressa että äiti tulee hakemaan.
Priimaa tulee vaikka sekundaan tähtää.

Syyskuu 20, 2014, 20:15:33 ip
Vastaus #156

Harri Kauranen

• Vieras
Päivän askareet on lopetettu ja odottelen kun vaimokulta saa saunan lämpimäksi.Oon mä kaikkee pientä touhuillu koko päivän,en jouten ole kerinny kyllä oleen.Juur nyt kattelen telkkaa.

Syyskuu 20, 2014, 20:31:08 ip
Vastaus #157

Seppo Jääskeläinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ettiskelen netistä rivitalokämppää. Jostain eteläsuomesta.
Jos vaikka nykyinen talo menis kaupaksi. Eka näyttö huomenna. Joo, on iso talli harrastetiloineen  ::)

Syyskuu 22, 2014, 19:24:48 ip
Vastaus #158

Harri Kauranen

• Vieras
Tallissa olen etsinut yhtä hondan virtalukkoa,mulla on semmonen ihan tuliterä.Ja tässä nyt taas kun oon ollu viikon työttömänä,touhuun varmaan tallissa,kun ulkona vaimon mukaan sataa,siitä tuonnempana siis huomenna.Juur ntulin tallista ylös ja heittäydyin sängylle tuijottaan telkkaria.Kaveri soitteli ja joku sen kaveri ostais kuulemma ton mun ylimääräisen peräprutkun,tollanen kymppiheppanen monarkki,vanha kun taivas,mutta käyntikunnossa.Kai mä sen satkulla voin antaa,mutta en kympillä,enkä kahella.No tekee tarjouksen hyväksyn,tai hylkään.

Syyskuu 23, 2014, 08:34:24 ap
Vastaus #159

Martti Hänninen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Jaaha, pitänee lähteä ajelemaan kohti Etelä-Karjalan keskus-sairaalaa, uhkasivat ottaa piikit varpaista ??? saa nähä, mihinpäin nuo alkaa senjälkeen sojottamaan ;)

Syyskuu 23, 2014, 10:36:19 ap
Vastaus #160

ARI JUMPPANEN

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Kylkivankkurinkuljettaja Lumiukko
Tulin just skootteriajelulta. Kävin paikallisella ABC:llä tupakki- ja ruokaostoksilla. Keli on kohillaan, tuulee ja lunta tuiskuaa.
Kohta 10 senttiä maassa. Oli aikas liukasta ja kylmää kyytiä noin 8 kilometriä edestakaisin. ???
MC PÖLHÖLÄ President
"mcPölhölä,pakoputkien ja henkseleiden paukuttelua vuodesta 1997"

Syyskuu 23, 2014, 10:52:16 ap
Vastaus #161

Pekka Koivu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Jäsen 8930
Tapan aikaa Sheremetyovon kentällä Moskovassa. Ja vielä on monta tuntia otettavana hengiltä. Onneksi tämäkin foorumi on olemasssa ;)
Honda VF1000F2: "Hillittyä charmia" TM 15/1985
Honda V65 Sabre: "A great,big bike" Cycle World 05/1984
Aprilia RST1000 Futura 2001

Syyskuu 23, 2014, 11:00:06 ap
Vastaus #162

Harri Kauranen

• Vieras
Juur pelailin vikinglottoo lapun verran tässä koneella.Ei muiden enää kannata päävoiton takia,se on jo mulle tässä varattu.

Syyskuu 23, 2014, 11:25:13 ap
Vastaus #163

Hannu Boman

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Ihan itse :-)
Tapan aikaa Sheremetyovon kentällä Moskovassa. Ja vielä on monta tuntia otettavana hengiltä. Onneksi tämäkin foorumi on olemasssa ;)

Tästä tuli mielee tapaus 80 luvulta kun oltiin saman kentä 5. kerroksen kuppilassa.
Tulkki katseli mietteliäänä ikkunasta kiitoratojen suuntaan, huokaisee syvään ja sanoo "Jo kolmas onnistunut nousu. Mahdollisuudet pienenee"  ???

... ja sitten otettiin taas...
@ HBo
Yamaha TX650 -73 & Honda GL 1500 Gold Wing 2000

Syyskuu 23, 2014, 12:47:39 ip
Vastaus #164

Harri Kauranen

• Vieras
Nyt kun ei juur sada,syvennyin taas hetkeksi tuohon mun tippaan.Huomaa että siinä on alkuperäinen riepukatto ja se on -67 mallinen ylväs peli.Jarruremontti,koneenvaihto ja vähän sähkötöitä kesken.

[ylläpito on poistanut liitteen]